En fersken spire og? - Mangojenta

Hei! Jeg er ny i forumet:Heartpink
Så trist at du mistet på første pp
Men utrolig kjekt å følge med her!
Jeg prøver også for første gang nå, har el om 6 dager. Kjøpt tester, så tenker å ta allerede i kveld.
Veldig spennende, gjerne dele litt tips osv:sign19
Koselig at du vil følge:Heartpink og velkommen til forumet!
Sikkert veldig kipt å si, men eneste tipset jeg har er å slappe av. Å stresse hjelper ikke i det hele tatt.. ellers får du følge med og se om tingene jeg har gjort denne pp’en har funket om ikke lenge:p:D
 
:Heartblue
Koselig at du vil følge:Heartpink og velkommen til forumet!
Sikkert veldig kipt å si, men eneste tipset jeg har er å slappe av. Å stresse hjelper ikke i det hele tatt.. ellers får du følge med og se om tingene jeg har gjort denne pp’en har funket om ikke lenge:p:D
Takk for det :Heartpink Ja, det er nok bare til å smøre seg med tålmodighet! Det blir fort det eneste man tenker på om dagen. Jeg håper det går rett vei for deg denne pp’en:love017 Følger med videre!
 
:Heartblue
Takk for det :Heartpink Ja, det er nok bare til å smøre seg med tålmodighet! Det blir fort det eneste man tenker på om dagen. Jeg håper det går rett vei for deg denne pp’en:love017 Følger med videre!
Jaaa krysser alle fingre og tær! Hadde vært fantastisk med en liten julebaby:D

At man ikke skal stresse er lettere sakt enn gjort, for prøvingen blir veldig altoppslukende hvis det er et stort ønske:Heartred
 
Jaaa krysser alle fingre og tær! Hadde vært fantastisk med en liten julebaby:D

At man ikke skal stresse er lettere sakt enn gjort, for prøvingen blir veldig altoppslukende hvis det er et stort ønske:Heartred
Ja det hadde vært kos:Heartpink
Merker at jeg hele tiden må finne på noe for å få tankene på andre ting, jeg har et håp om å få det til på første pp, men tør ikke håpe for mye.
Krysser også alle fingre og tær:smiley-angelic003
 
5 DPO og dagene suser avgårde:p Puh så sliten jeg er! Lurer på hvor all denne trettheten kommer fra:rolleyes: Neida, jeg skal faktisk innrømme at jeg gikk på en smell og svidde av første G testen denne måneden!!! Tenkte ikke så mye mer på det, sminket meg og nynnet til radioen. Eneste jeg tenkte var hvor dum jeg var som svidde av en CB så tidlig.. Men tror dere fader ikke vi ser en strek! :wideyed:

Skal sies at den er så svak at det skulle ikke gått ann. Men da mannen bekreftet, (og han er ikke akkurat på min side med testene, enten er det noe der eller ikke) så selv han så noe!:shy:

Skal jo ikke juble så tidlig, da jeg tross alt er 5 dpo i følge FF (jeg mener EL skjedde så tidlig at jeg egentlig er 6 dpo men har jo ikke så mye å si). Men legger ved bilder, så blir jeg super glad for tilbakemelding fra dere med supersyn:hilarious:

Kaster med symptomlista:D (markerer de som er nye i dag)

SYMPTOMJAKT
- ømme/såre nipler
- tydeligere blodårer på puppene
- kremet utflod (litt vått, men ikke som ved el)
- sjenert stikking nederst i magen og rundt eggstokker
- høyere hvilepuls
- litt dårlig i magen + mye luft (sorry for detaljer)
- støl/øm i livmoren
- VARM
- sliten - vil helst bare ligge på sofaen hele dagen



Selvfølgelig grusom kvalitet på bildene her inne.... men er i hvert fall en strek som utgjør et kryss i den store ruten

5KFUyX.jpg

6EWV19.jpg
 
5 DPO og dagene suser avgårde:p Puh så sliten jeg er! Lurer på hvor all denne trettheten kommer fra:rolleyes: Neida, jeg skal faktisk innrømme at jeg gikk på en smell og svidde av første G testen denne måneden!!! Tenkte ikke så mye mer på det, sminket meg og nynnet til radioen. Eneste jeg tenkte var hvor dum jeg var som svidde av en CB så tidlig.. Men tror dere fader ikke vi ser en strek! :wideyed:

Skal sies at den er så svak at det skulle ikke gått ann. Men da mannen bekreftet, (og han er ikke akkurat på min side med testene, enten er det noe der eller ikke) så selv han så noe!:shy:

Skal jo ikke juble så tidlig, da jeg tross alt er 5 dpo i følge FF (jeg mener EL skjedde så tidlig at jeg egentlig er 6 dpo men har jo ikke så mye å si). Men legger ved bilder, så blir jeg super glad for tilbakemelding fra dere med supersyn:hilarious:

Kaster med symptomlista:D (markerer de som er nye i dag)

SYMPTOMJAKT
- ømme/såre nipler
- tydeligere blodårer på puppene
- kremet utflod (litt vått, men ikke som ved el)
- sjenert stikking nederst i magen og rundt eggstokker
- høyere hvilepuls
- litt dårlig i magen + mye luft (sorry for detaljer)
- støl/øm i livmoren
- VARM
- sliten - vil helst bare ligge på sofaen hele dagen



Selvfølgelig grusom kvalitet på bildene her inne.... men er i hvert fall en strek som utgjør et kryss i den store ruten

5KFUyX.jpg

6EWV19.jpg

:excited001 Jeg ser noe!! Håååper det er babystrek!! Du må ta ny i morgen og legge ut!:Heartpink
 
Så strek på den nederste før jeg leste at du skrev det var strek. Kryssrr fingrene for deg :)
 
:excited001 Jeg ser noe!! Håååper det er babystrek!! Du må ta ny i morgen og legge ut!:Heartpink
Så strek på den nederste før jeg leste at du skrev det var strek. Kryssrr fingrene for deg :)
Ååååå!:love7 Var faktisk LIVREDD for å legge ut i tilfelle jeg bare fikk masse svar på at dere ikke så noe. Tusen takk for kommentarene:Heartred Har bare en tidlig test igjen, og planla å vente med den til søndag. men klarer jo ikke la være hvis dere og ser noe! Får kaste meg til apoteket i morgen da:D
 
Jeg ser også strek! Og så tidlig da! Kommer til å bli super sterk før IKM :D så herlig! :D
 
Jeg ser også strek! Og så tidlig da! Kommer til å bli super sterk før IKM :D så herlig! :D
Ja håper virkelig det! At det ikke bare er en lurestrek:shy: hadde blitt verdens fineste vår og sommer med en juluebaby på vei:Heartpink
 
7 DPO:p God lørdag! Tempen gjorde et bittelite hopp i dag. Ellers føler jeg på mindre symptomer i dag, men prøver å holde humøret oppe likevel. Tok ny test i går, men den var lik som den andre, kanskje bittelitt svakere til og med. Så jeg har nok vært utrolig heldig med en CB med mye fargestoff.

Tok en tidlig test i dag, og kan så vidt skimte noe, men vanskelig å få på bilde, så venter til den har tørket litt. Prøver å bare slappe av og tenke positivt. Så i dag kommer lillesøster og vi skal bake ost og skinke horn:) Og i kveld venter nok en karantene date med mannen! Så ikke en dårlig dagsplan i det hele tatt:D Slenger med lista, og så poster jeg bilde av testen litt senere.

I dag gjør jeg sånn at jeg markerer de som jeg kjenner, ettersom at det ikke er noe nytt enn så lenge.

SYMPTOMJAKT
- ømme/såre nipler
- tydeligere blodårer på puppene
- kremet utflod (litt vått, men ikke som ved el) - her har det endret seg og blitt super vått:rolleyes:
- sjenert stikking nederst i magen og rundt eggstokker
- høyere hvilepuls
- litt dårlig i magen + mye luft (sorry for detaljer)
- støl/øm i livmoren
- VARM
- sliten - vil helst bare ligge på sofaen hele dagen
 
God kveld! Lovte jo å legge ut bilder av testen i dag, har bare glemt det helt bort:p

Må legge til at jeg har fått super duper tydelige blodårer på puppene. Altså, sterkere enn de siste dagene:rolleyes: ellers har det vært litt stikking og strekking nederst i magen/livmora utover dagen, og vært sykt mye opp og ned i energinivå. Nå skal jeg stupe i senga!:D Spent på om tempen har steget enda litt i morgen! Natti natt

Ikke like sterke streker som for to dager siden, men er jo en annen type test.. satser på sterkere strek på mandag eller tirsdag!
N6RPI3.jpg


V1MyEC.jpg
 
Back
Topp