Prøve på nr 3

Mammaentil2

Flørter med forumet
Heisann. Har endelig fått med mannen på nr 3. Planen er å begynne ved neste eggløsning. Vi har to jenter, der minste blir 3 til sommeren og eldste blir 4,5 til sommeren. Hvor lang tid brukte dere på nr 3?
Her var første helt uplanlagt og nr 2 brukte med vell 3 mnd på før me fekk positiv test
 
PP4(PP3 etter kjemisk). Første barnet klaffet i PP3 og andre barnet klaffet i PP1.
 
Nr1 pp1, nr2 pp1, nr3 pp1 (har egentlig aldri gått inn for prøving med noen av dem)
 
Nr 1 pp 5, nr 2 pp 5(første pp med Letrozol, da kroppen ikke er god på å få eggløsning selv) og nå på nr 3 så er vi på pp 15, mistet en i kjemisk i august og en i spontanabort i oktober 19, så nå håper jeg snart det går veien :)
 
Jeg fikk mine to første på PP1 begge gangene og er i PP1 med nummer 3 nå. Venter TR 14. april, så venter i spenning, men ville legge igjen en kommentar allikevel :) Forventer liksom at det skal gå fort denne gangen også, men nå er jeg endel år eldre og har ny mann, så mange endret faktorer..
Vet du når IKM og/eller EL er?
 
Sluttet på p-pill for jeg skulle sette inn spiral. De få dagene mellom pille og spiral var uhellet ute :p ops! Da kom tredjemann!
 
Tok ut spiral 15/1 og ble gravid på el 26/2
3 barn men 10 år siden sist og er 34 år håper den sitter
 
Tok ut spiral 15/1 og ble gravid på el 26/2
3 barn men 10 år siden sist og er 34 år håper den sitter

Gratulerer :) Kan du fortelle litt om hvordan det var etter du tok ut spiralen? Blødde du rett etterpå? Når fikk du TR etter dette? Og når fikk du EL? Vet du hvordan du fikk EL (slim og/eller positiv test)? Hvilken dag i syklusen fikk du positiv g-test?
Er litt nysgjerrig nemlig :)
 
Gratulerer :) Kan du fortelle litt om hvordan det var etter du tok ut spiralen? Blødde du rett etterpå? Når fikk du TR etter dette? Og når fikk du EL? Vet du hvordan du fikk EL (slim og/eller positiv test)? Hvilken dag i syklusen fikk du positiv g-test?
Er litt nysgjerrig nemlig :)
Blødde ikke etter jeg tok den ut, fikk tr den 11/2, el 28/2 testa ikkje men hadde masse el slim, positiv test 9/3 :happy: tror der var syklus dag 27
 
Tror ikke alle merker slimet, har aldri tenkt over slimet før nå i en alder av 34 å tredje barnet :happy:
Satser på du er i dpo land nå :happy:

Jeg regner 3DPO i dag uansett, men merker jeg blir litt demotivert og nedfor av at jeg ikke har merket noe til slimet. Vet jeg har gjort det i tidligere sykluser, når vi ikke har prøvd. Typisk.. :(
 
Jeg regner 3DPO i dag uansett, men merker jeg blir litt demotivert og nedfor av at jeg ikke har merket noe til slimet. Vet jeg har gjort det i tidligere sykluser, når vi ikke har prøvd. Typisk.. :(
Hmm, som sagt har jeg ikke merka det i mine to tidligere graviditeter men det har sitti før jeg viste ordet av det. Lykketil :happy: jeg heier på deg:smiley-bounce016
 
Hmm, som sagt har jeg ikke merka det i mine to tidligere graviditeter men det har sitti før jeg viste ordet av det. Lykketil :happy: jeg heier på deg:smiley-bounce016

Tusen, tusen takk :love2 Det kjenner jeg at jeg trenger! Kjenner en veldig endring i kroppen etter jeg leste at det ikke går å bli gravid uten el-slimet, plutselig var det som om alle symptomer forsvant (helt utrolig hvordan det kan påvirke psyken) og jeg føler meg absolutt ikke gravid.
 
Back
Topp