Så kun en plommesekk på TUL..

Ja, setter pris på både positive og negative erfaringer. Det går helt fint for meg å høre om de negative erfaringene, er jo selv klar over at det kan skje! Men jeg håper jo selvsagt på det beste! Skal på ny TUL 1. april :) Gir dere en oppdatering da :)
Masse lykke til! Håper alt står bra til :Heartred
 
Det var ment som å dele fra egen erfaring, men jeg skal tydeligvis ikke dele mine negative erfaringer, bare om det er positivt.
Beklager, var ikke meningen å virke sur.
Det er nok flott å dele erfaringer, både negative og positive, sånn man kan forberede seg for begge utfall.
 
Det var ment som å dele fra egen erfaring, men jeg skal tydeligvis ikke dele mine negative erfaringer, bare om det er positivt.
Synes ikke du gjorde noe galt her jeg. Erfaring er erfaring. Leit å høre, men sånn er jo også livet noen ganger.
 
Hurra!
 
Så godt å høre alt står bra til :Heartred
 
Tårene triller her, fordi alt gikk bra på UL! Er 7+1 på vei, og i dag så vi et lite hjerte som slo :Heartred Alt så fint ut!!

Herlighet, for en fantastisk beskjed å få ❤️ så da var du en uke kortere på vei enn du trodde?
 
Tårene triller her, fordi alt gikk bra på UL! Er 7+1 på vei, og i dag så vi et lite hjerte som slo :Heartred Alt så fint ut!!

:smiley-bounce016
Gratulerer med en fin ultralydopplevelse ❤️❤️❤️
 
Back
Topp