Kjemisk... Noen som har opplevd og ble gravid fort igjen etterpå?

User_131995

Elsker forumet
Snøkrystallene2021❄️
Marsboerne 2023
Symptomene mine forsvant over natta, testene gikk fra sterke til nesten borte og i dag har en liten blødning begynt. Jeg er så lei meg og skuffa, MEN jeg skal holde hodet hevet og ha positiv tankegang. Jeg KAN bli gravid og nå prøver vi igjen. Skal ta eggløsningstester tidlig etter blødningen, i tilfelle jeg skulle være heldig å få eggløsning fort etterpå.

Jeg fikk være i terminklubben i noen dager, og jeg håper jeg snart kan melde meg inn i en 2021 klubb!! :Heartred

Så et spørsmål... Noen av dere her som har opplevd dette før og har en solskinnshistorie? :love2

Klem fra meg, og ønsk meg lykke til hihi... :greet025
 
Sniker


Jeg hadde en kjemisk i november, ble gravid igjen i slutten av januar og har nå karret meg til uke 11.

Har lest at kroppen blir veldig på «høgget» etter å bli gravid igjen etter kjemisk/sa/ma.
Å for min del har det stemt. :) lykke til videre!
 
Vi har hatt tre kjemiske nå! Ble gravid like etter den første kjemiske og gikk til uke 9. Nå er vi jo gravid igjen og satser på at spira sitter! Håpet er ikke ute :Heartred Det er selvsagt trist, men ønsker deg masse lykke til og håper du snart er tilbake i ny termingruppe :happy:
 
Symptomene mine forsvant over natta, testene gikk fra sterke til nesten borte og i dag har en liten blødning begynt. Jeg er så lei meg og skuffa, MEN jeg skal holde hodet hevet og ha positiv tankegang. Jeg KAN bli gravid og nå prøver vi igjen. Skal ta eggløsningstester tidlig etter blødningen, i tilfelle jeg skulle være heldig å få eggløsning fort etterpå.

Jeg fikk være i terminklubben i noen dager, og jeg håper jeg snart kan melde meg inn i en 2021 klubb!! :Heartred

Så et spørsmål... Noen av dere her som har opplevd dette før og har en solskinnshistorie? :love2

Klem fra meg, og ønsk meg lykke til hihi... :greet025


Så leit å høre at det var en kjemisk. Ønsker deg lykke til med neste PP, og håper du blir raskt gravid igjen :Heartred
 
Hadde kjemisk i midten av oktober, unnfanget igjen ca 6 desember. Rakk å ha mensen en gang i mellom. Er nå 18+6 og alt ser ut til å gå bra :)
 
Hadde kjemisk i september og ble gravid igjen uten blødning imellom :happy: nå er jeg 26+3, og alt ser bra ut med lille i magen
 
Jeg hadde Sa 25/2 og er nå gravid igjen uten blødning imellom og håper på spiren klorer seg fast. Det er fult mulig, lykke til ❤️
 
Så deilig å høre at det har gått bra tross kjemiske! ❤️ Jeg håper virkelig vi også får en solskinnshistorie snart!! ☺️ Hadde kjemisk i oktober 2019, og så har vi brukt 6 måneder på denne, så jeg håper jeg blir raskt gravid nå! Krysser fingre.
 
Lykke til @fl0werp0wer , krysser fingrene for deg! :happy:
 
Så leit å høre at det var en kjemisk. Ønsker deg lykke til med neste PP, og håper du blir raskt gravid igjen :Heartred

Tusen takk til deg og alle andre og! Jeg krysser fingrene for en lykkelig slutt. Det er alltid kjipt å miste, selv så tidlig. Man tenker så mye på hva som kunne vært, hvem det ville blitt dersom det var en suksessfull graviditet, osv. Men det får man bare drømme om. ☺️
 
Tusen takk til deg og alle andre og! Jeg krysser fingrene for en lykkelig slutt. Det er alltid kjipt å miste, selv så tidlig. Man tenker så mye på hva som kunne vært, hvem det ville blitt dersom det var en suksessfull graviditet, osv. Men det får man bare drømme om. ☺️


Kjenner meg igjen i det du skriver. Mistet tidlig sist jeg var gravid. Var tyngre enn jeg trodde.

Krysser fingrene med deg! :D
 
Jeg hadde kjemisk i januar, ble gravid første eggløsning etter og er nå 5+3 Håper spiren sitter denne gangen!
 
Når fikk dere eggløsning igjen etter? Blir hele syklusen flyttet på, og at første blødningsdag regnes som syklusdag 1, eller kom den til deres gamle, normale tid? Vil liksom ikke bruke opp alle eggløsningstestene til feil tid, men jeg aner jo ikke når den kanskje kommer. Tenker å begynne ca når den vanligvis kommer og teste i flere dager enn vanlig, hvis jeg ser de er negativ.


Jeg hadde kjemisk i januar, ble gravid første eggløsning etter og er nå 5+3 Håper spiren sitter denne gangen!
Kjenner meg igjen i det du skriver. Mistet tidlig sist jeg var gravid. Var tyngre enn jeg trodde.

Krysser fingrene med deg! :D

Ja, det er utrolig kjipt, og mange følelser i tillegg til skikkelig hormonsvingninger pga at HCG stiger og synker.
 
Jeg hadde kjemisk okt18 og ble gravid igjen des18. Hadde en mens mellom. Lurer på om jeg hadde en kjemisk denne månden også da jeg fikk streker på tre ulike tester, etterfulgt av negativ på en fjerde og så kraftig blødning noen dager etter. Satser på neste pp og 2021 baby :)
 
Når fikk dere eggløsning igjen etter? Blir hele syklusen flyttet på, og at første blødningsdag regnes som syklusdag 1, eller kom den til deres gamle, normale tid? Vil liksom ikke bruke opp alle eggløsningstestene til feil tid, men jeg aner jo ikke når den kanskje kommer. Tenker å begynne ca når den vanligvis kommer og teste i flere dager enn vanlig, hvis jeg ser de er negativ.





Ja, det er utrolig kjipt, og mange følelser i tillegg til skikkelig hormonsvingninger pga at HCG stiger og synker.

Jeg fikk eggløsning CD40. Regnet da første blødningsdag i menstruasjon som CD1. Så for min del så flyttet den på seg, men for noen så fortsetter syklusen helt som normalt
 
Ja jeg ble gravid i september 2019, men lykken ble kortvarig og det burde jeg skjønt da jeg spotta så og si helt til en blødning kom.. Jeg har aldri mista før, så det var litt av et sjokk, og det er en sorg som er vond å være og man aldri glemmer. Nå er vi gravide igjen, 4 mnd etter sa, så nå håper jeg virkelig at det går rette vei ❤

Men ikke gi opp håpet, en dag så sitter spira igjen :happy: Masse lykke til ;)
 
Last edited:
Sniker. Jeg hadde MA og medisinsk abort i november, hadde mensen 2 ganger og ble så gravid igjen :) Uke 13 nå
 
Så godt å høre at det går rette veien! ❤️

Her er jeg på dag nr 4 av blødningen. Det har vært en veldig kraftig blødning; har blødd gjennom tampong og bind samtidig. I dag har det vært lettere, men ser ut som det blir å vare litt lenger.

Har det bedre emosjonelt, da jeg har snakket mye om følelsene. Det har vært tungt. Det er så kjipt å oppleve dette når man fra dag 1 av positiv test har bedd til høyere makter om at nå må spira sitte, men så mister man igjen... At en frykt blir virkelig er så grusomt. Vi gir ikke opp da, vi skal fortsette reisen. ☺️

Takk for svar, gjerne fortsett å legge inn solskinnhistorier hvis dere har, eller det dere måtte ha på hjertet.

Klem!
 
Sniker fra august/september

Hadde kjemisk i oktober og november. Ble gravid i desember og er straks 20 uker på vei :)
 
Back
Topp