Ikm uke 15

Tror EL var på lørdag, og er da 2 dpo idag. Litt usikker denne gangen, har ikke testet eller tempet heller. Merker litt mer vandig utflod idag, men altså, 2 dpo så betyr det jo ingenting:p Har ingen god følelse denne gangen, men det hadde vært utrolig fint med en julebaby:Heartred Spennende tider fremover!
 
Tror EL var på lørdag, og er da 2 dpo idag. Litt usikker denne gangen, har ikke testet eller tempet heller. Merker litt mer vandig utflod idag, men altså, 2 dpo så betyr det jo ingenting:p Har ingen god følelse denne gangen, men det hadde vært utrolig fint med en julebaby:Heartred Spennende tider fremover!
Har heller ikke tempet denne mnd, og har slappet mye mer av angående prøvingen. Ingen spesiell følelse her,.men håper veldig da ♥️ tester du eller venter til IKM?
 
Har heller ikke tempet denne mnd, og har slappet mye mer av angående prøvingen. Ingen spesiell følelse her,.men håper veldig da ♥️ tester du eller venter til IKM?

Deilig med litt lavere skuldre! Har kjent litt på ekstra ønske til å klare det denne gangen, siden det er siste sjanse for en 2020-baby. Er liksom det jeg har sett for meg hele veien. Jeg er testoman uten like dessverre, har aldri klart å vente til IKM:p Kjøpt inn intet mindre enn 20 tester, så jeg er klar fra 7 dpo:angelic: Du da?
 
Jeg temper for første gang og fikk en skikkelig dipp i temperaturen idag... Jeg tempet med én gang jeg våknet, og fikk dette (Se bilde). Jeg syns det var litt vel lavt, så jeg tempet igjen 10 sekunder senere, og da ble det 36.41, altså rett under gårsdagens som var 36.43.

Hva skal jeg tenke om dette? Syns liksom den er for lav til å være en festedipp, men jeg får vel se i morgen hvordan tempen er da...
 

Vedlegg

  • Screenshot_20200331-085526_Premom.jpg
    Screenshot_20200331-085526_Premom.jpg
    21,4 KB · Visninger: 68
Har heller ikke tempet denne mnd, og har slappet mye mer av angående prøvingen. Ingen spesiell følelse her,.men håper veldig da ♥️ tester du eller venter til IKM?
Har også slappet mer av denne mnd. Er 8 dpo og kjenner ikke på noe testetrang og lurer på om jeg skal vente til ikm, eller mandag. Har veldig lang lutefase så får se om jeg spotter da eller ikke. Er litt godt og ikke stresse, men tror det er fordi skuffelsen er så stor så best å ikke forvente noe... Håper mange fine streker dukker opp ila uka/neste uka iallfall :)
 
Jeg temper for første gang og fikk en skikkelig dipp i temperaturen idag... Jeg tempet med én gang jeg våknet, og fikk dette (Se bilde). Jeg syns det var litt vel lavt, så jeg tempet igjen 10 sekunder senere, og da ble det 36.41, altså rett under gårsdagens som var 36.43.

Hva skal jeg tenke om dette? Syns liksom den er for lav til å være en festedipp, men jeg får vel se i morgen hvordan tempen er da...

Nå vet jo du at jeg er veldig fersk på dette, men prøv å les om ”østrogenbølgen”. Har lest om at man kan få en østrogenbølge i dpo-land, som blant annet gjør at tempen synker drastisk og at man får el-lignende slim.. mange forveksler visst dette med festedipp.. Jeg mener at tempen øker igjen dagen etter om jeg husker riktig.

Jeg har ikke lest noe særlig om det.. men kanskje du finner noen svar ved å søke det opp litt:)
 
Går her og venter på å kunne teste.. Tror jeg er 6 dpo i dag. Tenker kanskje å teste med babyplan tidlig test i morgen. Andre som skal?
 
Går her og venter på å kunne teste.. Tror jeg er 6 dpo i dag. Tenker kanskje å teste med babyplan tidlig test i morgen. Andre som skal?

Spennende! Hadde jeg kommet like langt i dpo-land skulle jeg slått meg sammen med deg! Syntes godt du kan teste og poste bilde her, slik at vi som venter sånn på å kunne teste selv får dekket tydebehovet:p:D
 
Går her og venter på å kunne teste.. Tror jeg er 6 dpo i dag. Tenker kanskje å teste med babyplan tidlig test i morgen. Andre som skal?
6 dpo idag jeg også. Spennende tid! Har du noen symptomer? Jeg har mye stikkinger og murring. Vurderer å svi av en test i morgen. Hadde egentlig planer om å vente til fredag, får se.
 
Hvis appen har rett så hadde jeg EL på torsdag. 5 dpo. Tvilsomt. Har ikke hatt et eneste symptom på EL. Fikk aldri positiv El test heller. Hadde sex CD 15,16 og 18 denne syklusen så om El kom et par dager senere så skal det i teorien holde. Veldig usikker denne gangen. Etter El pleier jeg å få en del murringer. Kjenner virkelig nada. Tviler sterkt på klaff så er veldig forberedt på 2021 baby og ny pp. Kommer likevel til teste, men kanskje jeg for en gangs skyld klarer å vente til 10 dpo... :hilarious:
 
Etter mye vonde EL-smerter på lørdag har jeg en merkelig trykkende/lett verkende følelse i eggstokkområdet, altså samme plassen jeg har vondt når jeg har EL. Har også vondt i ryggen på samme side. Merkelig. Neppe relatert til noe befruktning, siden det har vært der siden EL. Muligens fått meg en cyste på denne eggstokken også? Har en stor vanncyste på den ene og slipper ikke egg fra den... håper ikke begge er satt ut av spill nå!
 
Nå vet jo du at jeg er veldig fersk på dette, men prøv å les om ”østrogenbølgen”. Har lest om at man kan få en østrogenbølge i dpo-land, som blant annet gjør at tempen synker drastisk og at man får el-lignende slim.. mange forveksler visst dette med festedipp.. Jeg mener at tempen øker igjen dagen etter om jeg husker riktig.

Jeg har ikke lest noe særlig om det.. men kanskje du finner noen svar ved å søke det opp litt:)

Søkte det opp, og det gav veldig mening. Håper temperaturen er på topp igjen imorgen, og at den bare stiger og stiger! :smiley-bounce012 Takk for svar!:love017
 
Tok en tidlig-test og fikk negativt resultat. Ikke så uventet... :sorry: Men prøver igjen i morgen, er jo veldig tidlig enda. (7 dpo.)
 
Hvis appen har rett så hadde jeg EL på torsdag. 5 dpo. Tvilsomt. Har ikke hatt et eneste symptom på EL. Fikk aldri positiv El test heller. Hadde sex CD 15,16 og 18 denne syklusen så om El kom et par dager senere så skal det i teorien holde. Veldig usikker denne gangen. Etter El pleier jeg å få en del murringer. Kjenner virkelig nada. Tviler sterkt på klaff så er veldig forberedt på 2021 baby og ny pp. Kommer likevel til teste, men kanskje jeg for en gangs skyld klarer å vente til 10 dpo... :hilarious:
Kanskje positivt du ikke kjenner noe da? Krysser fingrene for en fin babystrek om noen dager! Føler meg så optimistisk for alle sin vegne denne mnd! For min egen del litt mer skeptisk. Er så redd for å håpe! :)
gleder meg te å analysere alle testene som blir lagt ut i gruppa? :)
 
Etter mye vonde EL-smerter på lørdag har jeg en merkelig trykkende/lett verkende følelse i eggstokkområdet, altså samme plassen jeg har vondt når jeg har EL. Har også vondt i ryggen på samme side. Merkelig. Neppe relatert til noe befruktning, siden det har vært der siden EL. Muligens fått meg en cyste på denne eggstokken også? Har en stor vanncyste på den ene og slipper ikke egg fra den... håper ikke begge er satt ut av spill nå!
Håper det er egget som jobber godt! :) hatt veldig trykkende følelse selv, så blir spennende å se om det betyr noe. Hadde veldig ubehag sist mnd også. Hadde bestillt time til Volvat for å sjekke om det var noe på eggstokkene, men avlyste da det føltes mindre viktig i disse dager. Hvordan fant du ut du hadde vannsyste på eggstokken?
 
Hvordan var tempen i dag?:smiley-bounce012

Puh!! Den steg heldigvis igjen, og nå er det hittil høyeste temperatur! Får håpe den stiger og stiger de neste dagene og!:Heartred

Det må sies at de siste fire dagene skulle vært bittelitt høyere pga at vi stilte klokken. Jeg bare fortsatte på ny tid uten å tenke over det.:hilarious:

7 dpo i dag, og jeg tenker å ta en test på fredag en gang! :smiley-bounce012 Ingen symptomer i det hele tatt da!:banghead:
Screenshot_20200401-093450_Premom.jpg
 
Takk for svar!xsmile3 Ja, trenger jo ikke å ta sorgene på forskudd.
Absolutt ikke! Jeg testet 8 og 9 dpo, fordi da var det ingen grunn til å bli skuffet siden det er så tidlig. Turte ikke teste 10 og 11 da jeg var redd for negativ test, siden det da er større sjangs for reelt svar. Fikk svak positiv kvelden 12dpo :)
 
Back
Topp