Håpet om en terminspire ❤

Så bra!:shy::Heartred
Tullete å skulle gi seg selv unødvendig stress, leiter lism etter feil eller tegn på at det skal gå galt:hilarious:
Det tror jeg veldig mange gjør, spesielt i starten, og garantert mer når man har hatt problemer før. :Heartred
Det er lett å si til noen "tenk positivt. Ikke bekymre deg" men det er noe annet å faktisk gjøre det.
Men å prøve å -fokusere- på det positive kan være enklere. For eksempel at det er så tidlig ennå og du har såpass sterke streker? Og at du hadde utslag på digital test? Positive tegn synes jeg :Heartred
 
Det tror jeg veldig mange gjør, spesielt i starten, og garantert mer når man har hatt problemer før. :Heartred
Det er lett å si til noen "tenk positivt. Ikke bekymre deg" men det er noe annet å faktisk gjøre det.
Men å prøve å -fokusere- på det positive kan være enklere. For eksempel at det er så tidlig ennå og du har såpass sterke streker? Og at du hadde utslag på digital test? Positive tegn synes jeg :Heartred

Du har så rett så rett!❤
Er jo ikke stort en får gjort uansett enn å håpe!
Takk for positive ord!!❤
 
Åh! Du da❤❤ tusen hjertelig takk!!:love017
Håper så inderlig du har rett!

Hvordan går det med deg?❤
Det går veldig fint, 18 uker i dag :wideyed: oul neste uke. Helt vilt. Skal se ukene flyr for deg å, snart er du her :cat:❤️
 
Det går veldig fint, 18 uker i dag :wideyed: oul neste uke. Helt vilt. Skal se ukene flyr for deg å, snart er du her :cat:❤️

Så spennende!! Vet dere kjønnet allerede, eller får dere vite det neste uke?:D
Håper det! Hater første trimester, alle bekymringene enten du kjenner for mye eller for lite:wtf:
 
4+3


Etter litt engstelse for at gårsdagens test ikke var sterkere måtte siste strimmel bli idag!
Og den er en del sterkere enn i går, så nå er jeg rolig og lykkelig :love017
20200401_154822.jpg


Føler meg veeeldig gravid om dagen og, er så utrolig trøtt og med det blir en også susete og rørete :wacky:
Måtte sende snilleste mannen til å handle, for jeg måtte bare rett hjem til sofaen, og ikke minst bytte til behagelig bukse som ikke strammer over magen, for da blir en uvel:hungover:
 
4+3

Etter litt engstelse for at gårsdagens test ikke var sterkere måtte siste strimmel bli idag!
Og den er en del sterkere enn i går, så nå er jeg rolig og lykkelig :love017
Vis vedlegget 322317

Føler meg veeeldig gravid om dagen og, er så utrolig trøtt og med det blir en også susete og rørete :wacky:
Måtte sende snilleste mannen til å handle, for jeg måtte bare rett hjem til sofaen, og ikke minst bytte til behagelig bukse som ikke strammer over magen, for da blir en uvel:hungover:
Kjempe fin test!!:Heartbigred
 
Kjempefin test!! Er så glad på dine vegner❤️❤️
 
Herlig!
 
Så spennende!! Vet dere kjønnet allerede, eller får dere vite det neste uke?:D
Håper det! Hater første trimester, alle bekymringene enten du kjenner for mye eller for lite:wtf:
Vi får forhånd vite det på oul :cat: gynekologen ville ikke sjekke på ul i uke 12 hehe :happy:

Så fin test i dag Luna! Skal du ta flere digitale? :love7
 
Vi får forhånd vite det på oul :cat: gynekologen ville ikke sjekke på ul i uke 12 hehe :happy:

Så fin test i dag Luna! Skal du ta flere digitale? :love7

Spennende da! Hva sier magefølelsen?❤

Har 1 digital til liggende, så tar den i løpet av helga tenker jeg, og da er jeg helt tom for tester :hilarious: tilbud på mske sure tester på fsrmasiet, holdt på å kjøpe... men skjønte hbor fjollete det var:shy::hilarious:
 
Kjære Luna, så fantastisk å lese at du har fått positiv test! :Heartred Krysser alt jeg har for at lille spiren holder seg på plass - stigningen ser jo veldig bra ut! :love7
 
Kjære Luna, så fantastisk å lese at du har fått positiv test! :Heartred Krysser alt jeg har for at lille spiren holder seg på plass - stigningen ser jo veldig bra ut! :love7

Tusen takk ❤❤
 
4+4
Idag reiste jeg hjem fra jobb! Nesten litt stolt over jeg klarte det, for føler så på å reise fra de andre, men gjorde alt av arbeid jeg skulle gjøre føre pause. Men grunnen til at jrg dro var at jeg er så uvel! Ikke direkte kvalm, men uggen, vanskelig å forklare... og det er så ubehagelig å da være på jobb spesielt når det kommer et sikkelig tak! Er også så trøtt så føler jeg ikke klarer å holde konsentrasjonen og fokuset på jobb... har sendt ny melding til legen om dette, og bedt om sykmelding frem til legetime den 15, men har en følelse av at det ikke skal være så lett da hun sa på mandag at det ikke er sykmeldingsgrunnlag enda, men jeg har blitt dårligere siden det, så får se hva hun sier.

Kom hjem til brev om tul i posten den 21/4, er da 7+2 om jeg regner fra positiv el test og 7+5 etter menstermin, så får vi se hvordan det ligger an! Veldig fin tid for første ul synes jeg, også bare 19 dager til:rolleyes: la dem gå fort!
 
Last edited:
4+5

Siste test ble tatt, og godt fornøyd med det!
Må ha hatt god stigning når jeg får denne på andrr urinen for idag, kun 3 timer siden forrige dobesøk:love017

20200403_111359.jpg
 
Back
Topp