Ny BH

Dulf

Andre møte med forumet
Ok, så jeg må ha større BH-er.

Er bare i uke 11, så vil gjerne ha noen jeg kan bruke en stund. Og noen med god hold.

Er det altfor optimistisk å tenke at man kan kjøpe noen nå som varer graviditeten ut, og til og med kan brukes ved amming? Noen anbefalinger?
 
Ok, så jeg må ha større BH-er.

Er bare i uke 11, så vil gjerne ha noen jeg kan bruke en stund. Og noen med god hold.

Er det altfor optimistisk å tenke at man kan kjøpe noen nå som varer graviditeten ut, og til og med kan brukes ved amming? Noen anbefalinger?
Jeg dro sist til en undertøysbutikk og ba om bli målt. Kjøpte god amme bh som jeg brukte i to omganger av barn. Dette var i en mor og barn butikk i London, men be gjerne om å bli målt. De kan helt sikkert hjelpe til med å finne en str du kan bruke nå og under amming.
 
Sniker.
Eg er veldig fornøgd med boob sine ammebher! Har brukt dei nokre veker :)
 
Jeg kjøpte nettopp en str større og den ble visst akkurat for liten? Skjønner ikke hvordan det skjedde. Lurer også på hva jeg skal bruke i svangerskapet, ser for meg de blir enda større etter fødsel? Vanskelig...
 
Mine har blitt en del større, men kan ikke sammenlignes med hvordan de blir et par dager etter fødsel når melka kommer for fullt var det eksplosjon her i alle fall, og det tar jo litt tid før det stabiliserer seg. Akkurat nå foretrekker jeg sømløse sportstopper, men må vel handle litt etter hvert
 
Jeg kjøpte nettopp en str større og den ble visst akkurat for liten? Skjønner ikke hvordan det skjedde. Lurer også på hva jeg skal bruke i svangerskapet, ser for meg de blir enda større etter fødsel? Vanskelig...
Bør vente til melkeproduksjoken er godt i gang før du innvistere i en skikkelig amme bh. Jeg gikk opp 3 cuper. Så er vanskelig jøpe en nå for det bruket.
 
Last edited:
Jeg er 13+6 og ble ikke anbefalt ammebh fordi puppene kan forandre seg så mye. Men jeg endte med å kjøpe 3 på Lindex med stretch så jeg har noe å gå på, fordi det var de eneste som satt behagelig. Elsker de! Kanskje jeg ikke kan bruke de etter jeg har født, men akkurat nå er de en redning for meg :)
 
Back
Topp