Nok en abort

M2019

Glad i forumet
Julibarna 2019
Da peker det i retningen av nok en MA. Ut i fra beregningene skulle jeg vært i uke 6-7.
Har testet meg med cb ukesindikator over snart 3 uker og displayet viser fortsatt bare 2-3.
Håper å få time hos legen, til tross for corona. Orker ikke gå 4-5 uker til før det skjer naturlig.
 
Å nei :/ Så trist. Vil tro du slipper inn hos legen for noe sånt!
 
Da peker det i retningen av nok en MA. Ut i fra beregningene skulle jeg vært i uke 6-7.
Har testet meg med cb ukesindikator over snart 3 uker og displayet viser fortsatt bare 2-3.
Håper å få time hos legen, til tross for corona. Orker ikke gå 4-5 uker til før det skjer naturlig.
Jeg fikk kun 2-3 i uke 6+5. Viste seg at jeg kun var 5+5. Ville ikke tenkt det værste helt ennå:happy: er nå i uke 11+3. Så sprellende foster i dag på ul;)
 
Skjønner at du tenker sånn med MA bak deg. Håper at alt er som det skal. Du får nok en konsultasjon med legen og blodprøve. De prøver vel å gjøre mye elektronisk nå, men håper legen tar det på alvor.
 
Jeg fikk kun 2-3 i uke 6+5. Viste seg at jeg kun var 5+5. Ville ikke tenkt det værste helt ennå:happy: er nå i uke 11+3. Så sprellende foster i dag på ul;)
Kan jo håpe, men alle gangene jeg har blitt gravid natulig har gått dårlig, så statistisk sett ser det dårlig ut.
Men så godt å høre at det går bra med deg :D
 
Da peker det i retningen av nok en MA. Ut i fra beregningene skulle jeg vært i uke 6-7.
Har testet meg med cb ukesindikator over snart 3 uker og displayet viser fortsatt bare 2-3.
Håper å få time hos legen, til tross for corona. Orker ikke gå 4-5 uker til før det skjer naturlig.

Hvordan går det? Fortsatt ikke troa på at alt er bra?..
 
Sender en klem ❤️ Håper neste spire sitter hele veien ❤️
 
Back
Topp