Håpet om en terminspire ❤

Wow, gratulerer så utrolig mye!! Dette var fantastiske nyheter :Heartred:Heartred

Og SÅ fortjent som det er!! Sender alle mine beste tanker og masse babystøv - denne spiren MÅ bare sitte!! :Heartred
 
Så koselig❤❤❤
Nå begynner det jo å nærme seg veldig for deg da! Går det bra??
Ja, føles sånn ut i alle fall. 26+1 i dag:wideyed:Alt er supert her, litjmor har joina kickboksing for her er det liv hele tiden omtrent:hilarious:kjenner hånda mi røre på seg når jeg lener den på magen:hilarious:
 
Wow, gratulerer så utrolig mye!! Dette var fantastiske nyheter :Heartred:Heartred

Og SÅ fortjent som det er!! Sender alle mine beste tanker og masse babystøv - denne spiren MÅ bare sitte!! :Heartred

Tusen tusen takk❤
Tar i mot alt babystøv jeg for å få verdens fineste julegave i år:dummy1:
Hvordan går det med deg? Snart i mål?❤
 
Ja, føles sånn ut i alle fall. 26+1 i dag:wideyed:Alt er supert her, litjmor har joina kickboksing for her er det liv hele tiden omtrent:hilarious:kjenner hånda mi røre på seg når jeg lener den på magen:hilarious:

Åhh! Herlig:D
For en fantastisk følelse og opplevelse!
Gleder meg så til sånt som det der:shy:
 
Gratulerer så mye Luna ❤️❤️❤️ Dette gjør meg ordentlig glad!
 
Tusen tusen takk❤
Tar i mot alt babystøv jeg for å få verdens fineste julegave i år:dummy1:
Hvordan går det med deg? Snart i mål?❤

Tenk, så fin en jul dere får!! Krysser alt jeg har for dere og spiren deres :Heartred

Det går bare bra med meg! Har termin førstkommende torsdag, så nærmer meg visst mål, ja! Skulle jo hatt deg med i april, men så lenge denne sitter, så blir dette fantastisk uansett:Heartred
 
Tenk, så fin en jul dere får!! Krysser alt jeg har for dere og spiren deres :Heartred

Det går bare bra med meg! Har termin førstkommende torsdag, så nærmer meg visst mål, ja! Skulle jo hatt deg med i april, men så lenge denne sitter, så blir dette fantastisk uansett:Heartred

Ja, fyttii! Lov å drømme❤

Åj! Du er ganske poppe ferdig du nå da! Så spennende :nailbiting: masse lykke til i innspurten!
Skulle gjerne hatt en selv i armene må, men får bare håpe det går denne gangen :shy:
 
Gratulerer så mye❤️ Har fulgt med på dagboka di lenge, og måtte rett og slett felle noen gledestårer for dere nå:arghh:❤️ Veldig glad på deres vegne!
 
Gratulerer så mye❤️ Har fulgt med på dagboka di lenge, og måtte rett og slett felle noen gledestårer for dere nå:arghh:❤️ Veldig glad på deres vegne!

Herlighet, så søt du er!! Tusen hjertelig takk ❤❤

Så heldig jeg er med SÅ flotte fine damer i heiegjengen:oops::Heartred
 
Åhh! Herlig:D
For en fantastisk følelse og opplevelse!
Gleder meg så til sånt som det der:shy:
Ja, det er en fantastisk, men merkelig følelse!!:hilarious:snart får du føle det selv❤️
 
4+1
Lever fortsatt i lykkebobla, så håper det forsetter sånn litt til føre nerver og angst ober at dette kan gå galt igjen smeller:shy:
Denne gangen skulle jeg fått veldig god oppfølging, men viruset setter forsåvidt en stopper for det! Skulle hatt ukentlige ultralyder på klinikken fra uke 6, altså, HALLO:arghh:
Men både fastlege og klinikken har nå sendt henvisning til gynekolog, så håper det ikke blir så halvgærn oppfølging likevel!
Legen mener at det ikke er noen grunn per dags dato for at jeg ikke skal jobbe, til tross for risikosvangerskap (habituell abort og overvekt), stressende jobb og coronaviruset! Men kjenner at denne gangen skal jeg prøve å legge fra meg evt. Skyldfølelse og tenke på meg og lille spire, så føler jeg meg ikke i topp form skal jeg prøve å holde meg hjemme! For jeg vet ikke hva jeg gjør om en må igjennom abort nr. 4 altså..... og det vil jeg unngå å tenke på så lege som mulig:shy:

Formen svinger mye i løpet av dagen, og kjenner veldig på trøtthet, ubehag med noe over magen, blir fort varm, pulsen skyter i været av ingenting og litt uggen følelse når jeg er sulten! Må spise med en gang jeg står opp, og ikke før kl. 12 som jeg er vandt med:hilarious:
Men jeg tar alt jeg kan få, for følelsen av å være gravid igjen overvinner alt dette! *der kom det noen tårer og ja*:sorry:
Rart hvor fort en merker endringer, og kroppen ikke er til å kjenne igjen bare på 1-2 uker!



Ønsker dere alle en god mandag, om du er hjemme eller på jobb - her venter kveldsvakt hvert øyeblikk :)
 
Last edited:
Ååååå Luna ❤️❤️❤️❤️ nå renner gledestårene for deg :sad010:angel9:love7
Gratulerer så mye med spire i magen!!!! :wav
Dette er terminspire, det kjenner jeg på meg ❤️❤️❤️ gleder meg til å følge med deg ❤️
 
Ååååå Luna ❤️❤️❤️❤️ nå renner gledestårene for deg :sad010:angel9:love7
Gratulerer så mye med spire i magen!!!! :wav
Dette er terminspire, det kjenner jeg på meg ❤️❤️❤️ gleder meg til å følge med deg ❤️

Åh! Du da❤❤ tusen hjertelig takk!!:love017
Håper så inderlig du har rett!

Hvordan går det med deg?❤
 
Håper du får oppfølging slik du har blitt lovet Luna. Jeg har enda ikke fått noen gyn-timer avlyst, men fått timer ca hver andre uke istedenfor hver uke som var opprinnelig plan. Men det er egentlig greit for meg, vet jo at jeg kan ringe hvis det er noe og vil helst ikke gå ut mer enn jeg trenger i disse Corona-tider :shy: Har på følelsen at alle gode ting er fire for deg også, tenk så fint å få baby til jul :love7
 
Håper du får oppfølging slik du har blitt lovet Luna. Jeg har enda ikke fått noen gyn-timer avlyst, men fått timer ca hver andre uke istedenfor hver uke som var opprinnelig plan. Men det er egentlig greit for meg, vet jo at jeg kan ringe hvis det er noe og vil helst ikke gå ut mer enn jeg trenger i disse Corona-tider :shy: Har på følelsen at alle gode ting er fire for deg også, tenk så fint å få baby til jul :love7

Det var godt å høre! Da håper jeg på god oppfølging likevel❤
Trenger ikke hver uke jeg heller med nindre de tilbyr det selvfølgelig! Men annenhver uke hqdde vært veldig fint:shy:
Skjønner godt du vil unngå det så mye som mulig, kunne øbske jeg kunne låse meg litt mer inne, men med 100% jobb som sykepleier så føler jeg meg veldig utsatt:banghead: men får bare ta en dag av gangen...
Håper alle gode ting er 4 for meg og! Så glad det får veien for dere denne gangen, vel unt❤
Ja! Tenk å ha en nyfødt til jul da! Og trilleturer utover lot våren :love017
 
4+2

Har bare to strimmeltester og 1 digital igjen, og tenkte jeg kunne vente til imorgen føre jeg tok den ene testen, men den gang ei!
Vet det er dumt, og en burde bare la være å teste videre for det er ikke alltid det gir noe godt fra seg:shy:
Tror kanskje dagens test er litt sterkere? Men hadde vel håpet på litt tydligere forskjell når det var nesten 2 dager siden sist test:rolleyes:
Dagens (16dpo);
20200331_122337.jpg

14 dpo;
20200329_151116.jpg


Hva tror dere? Ok eller for liten forskjell? :facepalm:
 
Back
Topp