IKM uke 13 ♡

Ååh tusen tusen takk!:love017

Hvordan går graviditeten? Er så glad for at det gikk for dere nå!!:Heartbigred

So far so good!
Må spise med engsng jeg står opp så klarer jeg meg ganske greit, men var velsig uggen når jeg ikke gjorde det i går:hilarious: merkelig hvpr fort kroppen forandrer seg!

Dette var siste pp føre i egentlig skulle til forsamtale til ivf, så kanskje det er det som skal til for dere og?:shy: et siste "vanlig" forsøk!
Håper hvert fall på det! Blir spennende å følge med❤
 
Så skjønne dere er!:love017:love017
Blir helt rørt!

Timen i går gikk over alle forventninger og meg og min samboer svevde rundt på en rosa sky i hele går!

Ultralyden viste en stor fin dominerende follikel på 17mm på HØYRE side!! Altså har vi en ekte sjanse denne mnd og det er første gang vi vet 100% sikkert at denne mnd går an!:smiley-bounce022

Hun sa hun trodde eggløsning ble idag eller i morgen og at hvis jeg ikke fikk helt postiv test innen torsdag kunne jeg sette otrivelle sprøyten, men det tviler jeg på at jeg kommer til å trenge!

Så fikk jeg snakke med sykepleier og gjort alt klart til IVF hvis det ikke går denne syklusen. Eneste jeg må gjøre nå er å ringe administrasjonen å finne ut om det er noe krav til lånet Hausken kan fikse, og det kan selvsagt felle oss...

Men for nå er jeg overlykkelig over alt som gikk bra og vi har en ekte sjanse denne mnd!!:happy093

Tusen takk dere vanvittig skjønne damer her inne som bryr dere! Smelter hjertet mitt!:Heartbigred
Fantastisk oppdatering ❤️ krysse fingrene for deg!
 
Så skjønne dere er!:love017:love017
Blir helt rørt!

Timen i går gikk over alle forventninger og meg og min samboer svevde rundt på en rosa sky i hele går!

Ultralyden viste en stor fin dominerende follikel på 17mm på HØYRE side!! Altså har vi en ekte sjanse denne mnd og det er første gang vi vet 100% sikkert at denne mnd går an!:smiley-bounce022

Hun sa hun trodde eggløsning ble idag eller i morgen og at hvis jeg ikke fikk helt postiv test innen torsdag kunne jeg sette otrivelle sprøyten, men det tviler jeg på at jeg kommer til å trenge!

Så fikk jeg snakke med sykepleier og gjort alt klart til IVF hvis det ikke går denne syklusen. Eneste jeg må gjøre nå er å ringe administrasjonen å finne ut om det er noe krav til lånet Hausken kan fikse, og det kan selvsagt felle oss...

Men for nå er jeg overlykkelig over alt som gikk bra og vi har en ekte sjanse denne mnd!!:happy093

Tusen takk dere vanvittig skjønne damer her inne som bryr dere! Smelter hjertet mitt!:Heartbigred
Heier på dere ❤️❤️ Så fantastisk❤️❤️❤️
 
Så skjønne dere er!:love017:love017
Blir helt rørt!

Timen i går gikk over alle forventninger og meg og min samboer svevde rundt på en rosa sky i hele går!

Ultralyden viste en stor fin dominerende follikel på 17mm på HØYRE side!! Altså har vi en ekte sjanse denne mnd og det er første gang vi vet 100% sikkert at denne mnd går an!:smiley-bounce022

Hun sa hun trodde eggløsning ble idag eller i morgen og at hvis jeg ikke fikk helt postiv test innen torsdag kunne jeg sette otrivelle sprøyten, men det tviler jeg på at jeg kommer til å trenge!

Så fikk jeg snakke med sykepleier og gjort alt klart til IVF hvis det ikke går denne syklusen. Eneste jeg må gjøre nå er å ringe administrasjonen å finne ut om det er noe krav til lånet Hausken kan fikse, og det kan selvsagt felle oss...

Men for nå er jeg overlykkelig over alt som gikk bra og vi har en ekte sjanse denne mnd!!:happy093

Tusen takk dere vanvittig skjønne damer her inne som bryr dere! Smelter hjertet mitt!:Heartbigred
Så kult :D Gleder meg til å høre hvordan dette går :)
 
Men for nå er jeg overlykkelig over alt som gikk bra og vi har en ekte sjanse denne mnd!!:happy093

Tusen takk dere vanvittig skjønne damer her inne som bryr dere! Smelter hjertet mitt!:Heartbigred

Krysser alt som krysses kan for dere! :Heartred kanskje ses vi i desembergruppa! :)
 
Så skjønne dere er!:love017:love017
Blir helt rørt!

Timen i går gikk over alle forventninger og meg og min samboer svevde rundt på en rosa sky i hele går!

Ultralyden viste en stor fin dominerende follikel på 17mm på HØYRE side!! Altså har vi en ekte sjanse denne mnd og det er første gang vi vet 100% sikkert at denne mnd går an!:smiley-bounce022

Hun sa hun trodde eggløsning ble idag eller i morgen og at hvis jeg ikke fikk helt postiv test innen torsdag kunne jeg sette otrivelle sprøyten, men det tviler jeg på at jeg kommer til å trenge!

Så fikk jeg snakke med sykepleier og gjort alt klart til IVF hvis det ikke går denne syklusen. Eneste jeg må gjøre nå er å ringe administrasjonen å finne ut om det er noe krav til lånet Hausken kan fikse, og det kan selvsagt felle oss...

Men for nå er jeg overlykkelig over alt som gikk bra og vi har en ekte sjanse denne mnd!!:happy093

Tusen takk dere vanvittig skjønne damer her inne som bryr dere! Smelter hjertet mitt!:Heartbigred
Så fantastisk! Ønsker deg alt godt! ❤️
Jeg hadde også gyn-time en mandag, hadde en follikel på 18mm, og gyn spådde el torsdag eller fredag, ble positiv el-test torsdag og el fredag
Håper dette er gullegget du trenger! Kommer til å følge med etter flere oppdateringer fra deg! ❤️
 
So far so good!
Må spise med engsng jeg står opp så klarer jeg meg ganske greit, men var velsig uggen når jeg ikke gjorde det i går:hilarious: merkelig hvpr fort kroppen forandrer seg!

Dette var siste pp føre i egentlig skulle til forsamtale til ivf, så kanskje det er det som skal til for dere og?:shy: et siste "vanlig" forsøk!
Håper hvert fall på det! Blir spennende å følge med❤
Åååh jeg blir så utrolig glad når jeg tenker på at det gikk nå så dere slapp det! Jeg har jo fulgt med på forumet (i det stille) siden jeg begynte å prøve sist mai og jeg har sett deg her lenge og håpet for deg. Du har virkelig gått igjennom et helvete og kjempet for dette og det å tenke på hvor ekstremt ønsket barnet deres blir med foreldre som ikke gir opp er en fantastisk rørende tanke! :sad010:Heartred:love017

Jeg tenker det er veldig godt tegn! Jeg hadde det samme da jeg var gravid når jeg var 19år. :love017

Håper det er det som skal til ja! Tusen takk!!:Heartbigred
 
Åååh jeg blir så utrolig glad når jeg tenker på at det gikk nå så dere slapp det! Jeg har jo fulgt med på forumet (i det stille) siden jeg begynte å prøve sist mai og jeg har sett deg her lenge og håpet for deg. Du har virkelig gått igjennom et helvete og kjempet for dette og det å tenke på hvor ekstremt ønsket barnet deres blir med foreldre som ikke gir opp er en fantastisk rørende tanke! :sad010:Heartred:love017

Jeg tenker det er veldig godt tegn! Jeg hadde det samme da jeg var gravid når jeg var 19år. :love017

Håper det er det som skal til ja! Tusen takk!!:Heartbigred

Åh! Det var koselig sagt, setter virkelig pris på det❤ det har virkelig ikke vært lett, men barnet er virkelig høyt høyt ønsket, og gleder meg til alt som kommer med det! :dummy:
Håper dette gullegget bringer deg inn i desember med oss, det hadde vært knall!!❤
 
Så fantastisk! Ønsker deg alt godt! ❤️
Jeg hadde også gyn-time en mandag, hadde en follikel på 18mm, og gyn spådde el torsdag eller fredag, ble positiv el-test torsdag og el fredag
Håper dette er gullegget du trenger! Kommer til å følge med etter flere oppdateringer fra deg! ❤️
Ååh tusen takk!!:love017:love017
Var det nå når du ble gravid?:woot:
Hvordan går graviditeten?:Heartbigred
Kunne ønske vi hadde 1 fast gruppe så jeg fikk fulgt med videre på dere alle! Er SÅ fin gjeng!!
:talk017
 
Så skjønne dere er!:love017:love017
Blir helt rørt!

Timen i går gikk over alle forventninger og meg og min samboer svevde rundt på en rosa sky i hele går!

Ultralyden viste en stor fin dominerende follikel på 17mm på HØYRE side!! Altså har vi en ekte sjanse denne mnd og det er første gang vi vet 100% sikkert at denne mnd går an!:smiley-bounce022

Hun sa hun trodde eggløsning ble idag eller i morgen og at hvis jeg ikke fikk helt postiv test innen torsdag kunne jeg sette otrivelle sprøyten, men det tviler jeg på at jeg kommer til å trenge!

Så fikk jeg snakke med sykepleier og gjort alt klart til IVF hvis det ikke går denne syklusen. Eneste jeg må gjøre nå er å ringe administrasjonen å finne ut om det er noe krav til lånet Hausken kan fikse, og det kan selvsagt felle oss...

Men for nå er jeg overlykkelig over alt som gikk bra og vi har en ekte sjanse denne mnd!!:happy093

Tusen takk dere vanvittig skjønne damer her inne som bryr dere! Smelter hjertet mitt!:Heartbigred

Så godt å høre, håper virkelig at denne PP er den siste, og at du blir med i desembergruppa, heier på deg. Du er snart i DPO land, ikke langt unna en forhåpentligvis positiv g-test :happy093:happy093:happy093
 
Ååh tusen takk!!:love017:love017
Var det nå når du ble gravid?:woot:
Hvordan går graviditeten?:Heartbigred
Kunne ønske vi hadde 1 fast gruppe så jeg fikk fulgt med videre på dere alle! Er SÅ fin gjeng!!
:talk017
Ja, det var nå :D lå forresten med pute under baken etter sex, spiste/drakk ananaskjerne i smoothie 1-5dpo og sov med ullsokker frem til positiv test. Umulig å si om noe av det bidro til graviditeten, men skader ikke å prøve :p
Går veldig bra igrunn :happy: takk som spør ❤️ kvalmen har begynt begynt å komme, men ikke så gale enda:playful: ellers lovde jeg meg selv å ikke teste mer, men klarte ikke å la vær, så tok en i går som var mye sterkere :D så håper virkelig spiren fortsetter å klore seg fast ❤️
 
Det håper jeg virkelig!! Termingruppe med så mange flotte damer!!:woot::Heartred

Hvordan går graviditeten?:Heartbigred:joyful:

Det går bra så langt, og satser på at det fortsetter slik. Får komme på UL hos gynekolog om to uker, så da roer nok nervene seg om alt ser bra ut. Skal oppdatere :D:Heartred
 
Takk som spør ❤️ det går greit! Men har pådratt meg kraftig luftveisinfeksjon :( håpe ikkje det e corona... E ihvertfall veldig dårlig og vond i brystet! Så merke ikkje så godt te symptomene om dagen..
Å nei!! Dette var ikke kjekt å høre!:( kan du bli sjekket med tanke på at du er gravid?
Du må holde oss oppdatert og i mellom tiden håper jeg du blir raskt bedre!:Heartbigred
 
Så godt å høre, håper virkelig at denne PP er den siste, og at du blir med i desembergruppa, heier på deg. Du er snart i DPO land, ikke langt unna en forhåpentligvis positiv g-test :happy093:happy093:happy093
Ååh så god du er!! Har så lyst å bli med i desember gruppen med så flotte gode damer! Det hadde vært det beste! En drøm!:smiley-bounce022

Hvordan går graviditeten?:Heartbigred
 
Ja, det var nå :D lå forresten med pute under baken etter sex, spiste/drakk ananaskjerne i smoothie 1-5dpo og sov med ullsokker frem til positiv test. Umulig å si om noe av det bidro til graviditeten, men skader ikke å prøve :p
Går veldig bra igrunn :happy: takk som spør ❤️ kvalmen har begynt begynt å komme, men ikke så gale enda:playful: ellers lovde jeg meg selv å ikke teste mer, men klarte ikke å la vær, så tok en i går som var mye sterkere :D så håper virkelig spiren fortsetter å klore seg fast ❤️
Åååh nå beroliget du meg kraftig faktisk!
Dumme meg begynte selvfølgelig å Google folikkel strl i går og hva beste strl var også videre og når man burde sette otrivelle sprøyten og you name it... når man første begynner er man jo plutselig langt ut i forum jungelen:scared001
Haha! Uff.. Ble helt i fra meg for siden testen ikke ble sterkere i går ble jeg redd egget ble for modent og at torsdag ville bli for sent å sette sprøyten hvis eggløsning ikke har kommet av seg selv. Men så fant jeg jo senere på dagen en studie på engelsk som visste at for de som hadde gått på blant annet Letrozol ble flest gravide når folikkelen var mellom 23 til 28mm og det støtter jo du oppunder nå! For du lå jo bare 1mm over meg da du ble sjekket og hvis jeg får eggløsning på fredag senest er jeg trygg! Haha alt man henger seg oppi:bag::oops:

Uansett nå ble jeg glad og litt flau!:oops::rolleyes:

Litt tips og triks skader aldri å prøve! Pute under baken etter sex gjør jeg allerede :D ananas 1 - 5 dpo er det kanskje på tide jeg prøver! Skal holde øynene åpen i butikken og smoothie idéen er jo genial!

Så utrolig deilig med både litt symptomer og mye sterkere strek!! Det lover jo utrolig godt! Tror dette skal gå utrolig fint!!:love7

Tusen takk for du delte!!:Heartbigred
 
Det går bra så langt, og satser på at det fortsetter slik. Får komme på UL hos gynekolog om to uker, så da roer nok nervene seg om alt ser bra ut. Skal oppdatere :D:Heartred
Ååh så fantastisk!! Det må du gjøre ja! Gleder meg allerede til oppdatering og har en veldig god følelse!:D:Heartbigred
 
Back
Topp