IKM uke 16 - 2020

Selvsagt!:joyful:
Sprøytet det inn og ventet 5min før penetrering. Det var egentlig super enkelt og godt forklart på innsiden av boksen. Da glir han liksom inn bedre og... beklager om det ble for mye info! Men ja kan faktisk anbefale det til bruk! Om det virker aner jeg selvsagt ikke:hilarious:
Takk for info, kan aldri bli for mye :hilarious:
Vi testet i går kveld, da gjorde vi også det, + litt på han - funket jo bra det! :p Så får vi se om vi får effekt :signs003
 
Jeg tror kanskje EL er mellom 1. og 3. april, så da blir vel IKM mellom 15-17 april. Venter egentlig på eggløsningsslim her, siden det har vært tydelig rundt tidligere EL... :p

Jeg hadde jo positiv EL test CD10, for to dager siden, uten det beryktede EL slimet.. Hadde litt følelsen av å "tisse på meg" dagen før, men var ikke mye utflod og det kunne ikke strekkes. Så fikk jeg litt hvit melk/lotion aktig i går. Hva er forskjell på lotion og melk egentlig? Og det var ikke mye det heller :(
 
Jeg hadde jo positiv EL test CD10, for to dager siden, uten det beryktede EL slimet.. Hadde litt følelsen av å "tisse på meg" dagen før, men var ikke mye utflod og det kunne ikke strekkes. Så fikk jeg litt hvit melk/lotion aktig i går. Hva er forskjell på lotion og melk egentlig? Og det var ikke mye det heller :(

Hm, ikke lett å bli klok på alle de tegnene.. Men da jeg gikk på do i stad var det masse seigt slim på papiret(beklager detaljer), så da har jeg nok fått EL-slim ja:smiley-bounce012
 
Det med å lagre opp er for de med dårligere sperm kvalitet/mengde, men tror ekspertene mener annen hver dag er nok. Spurte i går på Hausken om vi skulle ha noe restriksjoner på sex frem til postiv eggløsningstedt, men hun sa siden han har normal kvalitet trenger vi ikke tenke på det i det hele tatt. Men på den andre siden har vi hatt sex hver dag rundt eggløsning 10 av 11 ganger og det har ikke funket sååå:smiley-ashamed004

Ahaa, det var oppklarende, takk:happy:
 
Her forblir testene veldig svake. Er veldig spent på hvordan det ser ut de kommende dagene. Det er veldig mye stress her for tiden og er stygt redd for at dette har påvirkning på syklusen. Skal sette standpunktkarakterer på elevene mine, men grunnet hjemmekontor/fjernundervisning, barn hjemme fra barnehagen og en mann som har ligget i isolasjon i kjelleren, har jeg havnet det som føles som flere år bakpå med jobben.

Det siste året har jeg mistet mensen hver gang det har vært karaktersetting og nå er det så mye å gjøre at jeg aner nesten ikke hvor jeg skal begynne:arghh:
Screenshot_20200331-125924.png
 
Her forblir testene veldig svake. Er veldig spent på hvordan det ser ut de kommende dagene. Det er veldig mye stress her for tiden og er stygt redd for at dette har påvirkning på syklusen. Skal sette standpunktkarakterer på elevene mine, men grunnet hjemmekontor/fjernundervisning, barn hjemme fra barnehagen og en mann som har ligget i isolasjon i kjelleren, har jeg havnet det som føles som flere år bakpå med jobben.

Det siste året har jeg mistet mensen hver gang det har vært karaktersetting og nå er det så mye å gjøre at jeg aner nesten ikke hvor jeg skal begynne:arghh:
Vis vedlegget 322237

Det er ikke lett å være lærer for tiden nei, det kan jeg skrive under på:schocked028 Krysser fingrene for at du likevel får EL:love017
 
Jeg er i PP1, så jeg er ikke dreven på dette, men jeg kjøpte strimler på Ebay (50 EL tester og 10 g-tester til ca 90 kr). Og nå har jeg bestilt noen graviditetstester på billige-tester.no ettersom det vil være mye stengt i påsken når jeg skal teste.

så kjekt å kunne bestille fra eBay, men tar vell fort litt tid derfra. Kommer det i det hele tatt pakker fra Kina nå om dagen montro?! skal sjekke ut den norske nettsiden, takk for tips


Jeg tester hver pp for jeg liker og ha kontroll og synes det er litt spennende og får tiden til å gå:p
Brukte først babyplan sine, men etter litt "forum research" gikk jeg over til make sure sine og er helt fornøyd med de. :laughing002

Pleier å kjøpe de på farmasiet.no, de har ofte 30% :D

Takk, går meg helt vill i alt som fins jeg. Kjempe kjekt med erfaringer og tips fra dere ❤️ Takk
 
Det er ikke lett å være lærer for tiden nei, det kan jeg skrive under på:schocked028 Krysser fingrene for at du likevel får EL:love017
Nei, nå er det om å gjøre å holde hodet over vann! Før eller siden må jo el kommer, kan jo ikke gjemme seg i all evighet ;)
 
CD 14. Etter dagesvis med nesten usynlige teststreken begynner det endelig å skje noe! Estimerer positiv i kveld eller i morgen tidlig, Max på monitor i morgen og eggløsning på CD 16 eller 17. :)
 

Vedlegg

  • 857EA0DB-1823-4251-B121-7DCB938229E4.jpeg
    857EA0DB-1823-4251-B121-7DCB938229E4.jpeg
    21,1 KB · Visninger: 56
Helt nydelig at du får han med på spleising! ❤️
Hehe ja er blitt en prinsippsak. Jeg kan være den som kjøper mye rart, men akkurat på alt som har med graviditet å gjøre liker jeg at vi står 100% sammen og bidrar like mye (der vi kan) og heldigvis er han helt enig, selvom han ikke alltid er HELT enig 3. gangen jeg vil teste etter eggløsning på en dag :laughing001
 
Last edited:
Back
Topp