IKM uke 16 - 2020

Spennende tider i vente!:dance011


Vi prøvde prefert i dag og det har jeg egentlig vært super skeptisk til men jeg likte det faktisk utrolig godt!:thumleft
Spennende! Vi skal også teste prefert! :)
Er det lov å spørre hvordan dere gjorde det?
Sprøytet dere inn i vagina rett før penetrering? :)
 
Vi har hatt sex annenhver dag siden CD2. Positiv EL test i går kl16.00, kun negative etter det. Skal ha sex i kveld også ;) Ettersom jeg hadde negativ EL test i går kveld også, blir 1DPO i dag?

Hvor ofre pleier dere å ha det?
Vi har hatt annenhver siden CD 5, og vurderer hver dag nå som eggløsning nærmer seg :) er på CD 12 nå :)
 
Synes det står så mye forskjellig vedrørende hver dag, annenhver dag eller hver tredje dag... noen mener jo at de på «lagres» opp litt og derfor bør man ha annenhver. Mens noen mener man bør ha hver dag for å maksimere sjansene... noen som vet hva som er riktig?:hilarious:

Har også brukt prefert, sprøyter inn litt og tar litt på han:joyful: og en ampulle har holdt til to runder her:p
 
Vi hadde første runde på CD7, så én til CD9, så blir det hver dag fra i kveld (CD11) fram til dagen etter positiv EL test. (Skal i teorien få positiv EL-test den 1.)
Vil ikke sitte igjen etter TR og negativ g-test og tenke "hva hvis vi hadde lagt inn aksjer på én ekstra dag..."
Tar ingen sjanser :p
 
Jeg startet testing i går, på CD 9, tester morgen og kveld denne runden. Tror jeg gikk glipp av El sist :) nå på kvelden fikk jeg en test som jeg lurer på om er positiv :-D hva tror dere?
 

Vedlegg

  • 29E6FBB6-3F86-4DFB-A787-D435901D5BEF.jpeg
    29E6FBB6-3F86-4DFB-A787-D435901D5BEF.jpeg
    21,8 KB · Visninger: 70
Jeg startet testing i går, på CD 9, tester morgen og kveld denne runden. Tror jeg gikk glipp av El sist :) nå på kvelden fikk jeg en test som jeg lurer på om er positiv :-D hva tror dere?
Positiv :)
 
Vi har hatt sex annenhver dag siden CD2. Positiv EL test i går kl16.00, kun negative etter det. Skal ha sex i kveld også ;) Ettersom jeg hadde negativ EL test i går kveld også, blir 1DPO i dag?

Hvor ofre pleier dere å ha det?

Tenkte annenhver dag fra CD9 til CD17 ca. Litt usikker på akkurat når EL er, siden jeg ikke tester, og jeg bare har hatt noen få sykluser siden jeg tok ut staven. Spennende dette her:nailbiting:
 
Ja, det er skikkelig spennende! Når er din IKM?

Jeg tror kanskje EL er mellom 1. og 3. april, så da blir vel IKM mellom 15-17 april. Venter egentlig på eggløsningsslim her, siden det har vært tydelig rundt tidligere EL... :p
 
Blir spennende å følge med her inne. Første IKM gruppa jeg har meldt meg inn i (og forhåpentligvis den siste ;))
Er ikke 100% sikker på når EL er denne mnd, men tegnene begynner å vise seg (EL slim) og nå venter jeg bare på at testene skal bli positive.
Blir 2 tester om dagen nå framover tror jeg, og aksjelegging hver dag fra i dag av.

Flere om har flaut mange g-tester liggende klart til senere? :nailbiting:
Vis vedlegget 322169
Jeg tør ikke si til samboer hvor mye penger jeg har brukt på tester siden vi starta å prøve :hilarious:
(En av pakningene er EL-tester)
Haha kjenner meg igjen men verste av alt er at jeg får samboer til å spleise på alt med meg :hilarious:
Her er mitt (vårt) lager:
20200331_112639.jpg
 
Spennende! Vi skal også teste prefert! :)
Er det lov å spørre hvordan dere gjorde det?
Sprøytet dere inn i vagina rett før penetrering? :)
Selvsagt!:joyful:
Sprøytet det inn og ventet 5min før penetrering. Det var egentlig super enkelt og godt forklart på innsiden av boksen. Da glir han liksom inn bedre og... beklager om det ble for mye info! Men ja kan faktisk anbefale det til bruk! Om det virker aner jeg selvsagt ikke:hilarious:
 
Haha kjenner meg igjen men verste av alt er at jeg får samboer til å spleise på alt med meg :hilarious:
Her er mitt (vårt) lager:
Vis vedlegget 322221

Åh, har ikke engang tenkt tanken på å få ham til å spleise på det. :hilarious:
Han kommer sikkert til å lyve og si at jeg ikke trenger å teste tidlig, men jeg vet han er like nysgjerrig som meg.:p
Og jeg vil teste ofte for å se at det er økning i hormonene også. Økningene stoppet etter 3-4 dager sist, og fikk aldri noe utslag på digital heller, så et av delmålene denne gangen er sterk økning og utslag på digital. Da vet jeg at det går riktig vei. :)
 
Synes det står så mye forskjellig vedrørende hver dag, annenhver dag eller hver tredje dag... noen mener jo at de på «lagres» opp litt og derfor bør man ha annenhver. Mens noen mener man bør ha hver dag for å maksimere sjansene... noen som vet hva som er riktig?:hilarious:

Har også brukt prefert, sprøyter inn litt og tar litt på han:joyful: og en ampulle har holdt til to runder her:p
Det med å lagre opp er for de med dårligere sperm kvalitet/mengde, men tror ekspertene mener annen hver dag er nok. Spurte i går på Hausken om vi skulle ha noe restriksjoner på sex frem til postiv eggløsningstedt, men hun sa siden han har normal kvalitet trenger vi ikke tenke på det i det hele tatt. Men på den andre siden har vi hatt sex hver dag rundt eggløsning 10 av 11 ganger og det har ikke funket sååå:smiley-ashamed004
 
Tester dere etter el hver pp? Hvor pleier dere å kjøpe testene? :happy:
Jeg tester hver pp for jeg liker og ha kontroll og synes det er litt spennende og får tiden til å gå:p
Brukte først babyplan sine, men etter litt "forum research" gikk jeg over til make sure sine og er helt fornøyd med de. :laughing002

Pleier å kjøpe de på farmasiet.no, de har ofte 30% :D
 
Åh, har ikke engang tenkt tanken på å få ham til å spleise på det. :hilarious:
Han kommer sikkert til å lyve og si at jeg ikke trenger å teste tidlig, men jeg vet han er like nysgjerrig som meg.:p
Og jeg vil teste ofte for å se at det er økning i hormonene også. Økningene stoppet etter 3-4 dager sist, og fikk aldri noe utslag på digital heller, så et av delmålene denne gangen er sterk økning og utslag på digital. Da vet jeg at det går riktig vei. :)
Det skjønner jeg godt! Leser dagboken din og håper virkelig snart du får en terminspire:Heartbigred
 
Back
Topp