IKM uke 14♡

Nå er jeg såååå innmari lei!

Tempen gikk rett opp i været i dag, en dag før IKM. Den pleier å starte sin ferd nedover nå i disse dager. Det er klar man får forhåpninger når grafen plutselig tar en annen vending.... så med litt ekstra håp i magen røyk testene i dag også. Men neida! Med godviljen til litt skygger. Egentlig negativ. Vis vedlegget 322200 Vis vedlegget 322201
babyplan 25 Ml/u. Så egentlig helt toskete å ta
Tok du bilde av babyplan testen før tida var "gått ut"? Jeg ser strek på den og om den kom før tida så har jeg en skikkelig god magefølelse altså!! :)
 
Bestilte fra babyplan på torsdag, fredag ble den sendt fra babyplan med helthjem. Det står fortsatt på sporingen at den er forhåndsmeldt. Noen som har erfaring med hvor lang tid det tar? Kommer den på natten? :)
 
Bestilte fra babyplan på torsdag, fredag ble den sendt fra babyplan med helthjem. Det står fortsatt på sporingen at den er forhåndsmeldt. Noen som har erfaring med hvor lang tid det tar? Kommer den på natten? :)

Helthjem bruker gjerne litt lengre tid å levere nå for tiden, grunnet at mange bestiller ting hjem i stedet for å dra ut for å handle, men er vant til at babyplantestene kommer relativt raskt i posten! Helt Hjem leverer om natten ja, det bruker å henge på døra mi rundt 07-tiden når jeg bestiller noe som leveres av Helt Hjem :)
 
Nå er jeg såååå innmari lei!

Tempen gikk rett opp i været i dag, en dag før IKM. Den pleier å starte sin ferd nedover nå i disse dager. Det er klar man får forhåpninger når grafen plutselig tar en annen vending.... så med litt ekstra håp i magen røyk testene i dag også. Men neida! Med godviljen til litt skygger. Egentlig negativ. Vis vedlegget 322200 Vis vedlegget 322201
babyplan 25 Ml/u. Så egentlig helt toskete å ta

Jeg ser også noe på babyplanen altså :joyful:
 
Tok du bilde av babyplan testen før tida var "gått ut"? Jeg ser strek på den og om den kom før tida så har jeg en skikkelig god magefølelse altså!! :)

Ja, det var tatt etter 4-5 minutter i alle fall. Ser også det nå etter at jeg lasta det opp :eek:
Men det gir jo ingen mening. Det er jo en 25 mlu-test. Make Sure er jo 10 mlu, og viser ingenting... derfor tror jeg det er en lurestrek, altså!
 
Nå er jeg såååå innmari lei!

Tempen gikk rett opp i været i dag, en dag før IKM. Den pleier å starte sin ferd nedover nå i disse dager. Det er klar man får forhåpninger når grafen plutselig tar en annen vending.... så med litt ekstra håp i magen røyk testene i dag også. Men neida! Med godviljen til litt skygger. Egentlig negativ. Vis vedlegget 322200 Vis vedlegget 322201
babyplan 25 Ml/u. Så egentlig helt toskete å ta
Det er jo strek på den øverste ❤️
 

Vedlegg

  • IMG_20200331_095822.jpg
    IMG_20200331_095822.jpg
    28,8 KB · Visninger: 91
417A52BD-1DD4-48A0-B44A-F1BEB6006452.jpeg

Men se tempen da! Det er jo ikke rart man blir forventningsfull!
 
Ja, det var tatt etter 4-5 minutter i alle fall. Ser også det nå etter at jeg lasta det opp :eek:
Men det gir jo ingen mening. Det er jo en 25 mlu-test. Make Sure er jo 10 mlu, og viser ingenting... derfor tror jeg det er en lurestrek, altså!
Føler ofte det er tidligtestene som er lureri. Ser de som har testet med babyplan vanlig og tidlig, får strek samtidig. Kanskje aaaaantydning til svakere, men at når det først er hcg stigning skiller det så lite på test så tidlig. Bare noe jeg har observert når folk tester med begge og legger ut. Eneste forskjellen er ofte at tidligtestene er dyrere:dontknow krysser fingrene og håper på rosa strek i kveld eller i morgen :)
 
Føler ofte det er tidligtestene som er lureri. Ser de som har testet med babyplan vanlig og tidlig, får strek samtidig. Kanskje aaaaantydning til svakere, men at når det først er hcg stigning skiller det så lite på test så tidlig. Bare noe jeg har observert når folk tester med begge og legger ut. Eneste forskjellen er ofte at tidligtestene er dyrere:dontknow krysser fingrene og håper på rosa strek i kveld eller i morgen :)

Det var faktisk ganske betryggende å høre ;)

Håper på mensen eller rosa strek snarest mulig :)
 
Ok. Nå skal jeg slutte å spamme ned hele tråden her, men tok denne 2,5 time etter de første testene i dag. Crappy eBay-test, i know, men ROSA STREK
ED36E88F-042C-4F28-941F-38D927EF3A13.jpeg


Sånn, nå er det forum-nekt på meg til i kveld! Lover :laughing002:laughing002
 
Blendahvit her i dag, 8 DPO :) Forventet egentlig det :) Prøver igjen i morgen :)

Skulle egentlig legge ved bilde, men idet jeg tok frem telefonen tippa jeg like greit hele kaffekoppen over testen :) :)
 
Ok. Nå skal jeg slutte å spamme ned hele tråden her, men tok denne 2,5 time etter de første testene i dag. Crappy eBay-test, i know, men ROSA STREK
Vis vedlegget 322217

Sånn, nå er det forum-nekt på meg til i kveld! Lover :laughing002:laughing002

Jeg kan ikke skjønner annet enn at du er gravid?! Altså.. skyggestrek på SÅ mange ulike tester over flere dager? Enten er du gravid eller så må du ha tidenes uflaks med dårlige tester :hilarious: Satser på det første :Heartred
 
Tok disse i stad. Føler e kan se ein strek av og til. Men vet ikkje om e bare spiller meg selv et puss. :facepalm:
Føler ikkje e får det frem på bildene heller
 

Vedlegg

  • 20200331_120413.jpg
    20200331_120413.jpg
    24,9 KB · Visninger: 92
  • 20200331_120544.jpg
    20200331_120544.jpg
    15,3 KB · Visninger: 96
Last edited:
Back
Topp