Noen som har opplevd blindtarmbetennenelse?

xoxojallagirl

Glad i forumet
Himmelbarn
Sensommerbarna 2019
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Vet dere om smertene da er utrolig vonde og konstante, eller om de kan komme og gå litt? Og at de er borte når man holder seg i ro...?
 
De forsvinner nok ikke, er du usikker så ringer du legevakt
 
Mannen sier at når det først ble vondt, så forble det vondt.
Men vet ikke om han er riktig referanse, han dro på jobb ene dagen og neste dag kom han seg ikke opp av sengen. Legevakt på ettermiddag/kveld etter jeg kom hjem fra jobb, ambulanse fra legevakten og operert om natten med en blindtarm som var startet å sive ut veske (nesten sprukket)

Sier som augustspire - er du usikker ta kontakt med legevakt
 
Smertene kan nok komme og gå til en viss grad tidlig i forløpet, men det vil ikke være pga stillesitting. Oftest får man i tillegg feber og kvalme / uvelhet. Jeg ville tenkt litt på hvor du har vondt fordi vi gravide har alt av tarmer lenger opp enn vanlig, og om du fremdeles tror du har betennelse eller store smerter av en annen grunn kontakt lege snarest! God bedring :)
 
Mannen trudde han var skikkelig sulten når det begynte, så kom smertene mer og mer.
 
Mannen sier at når det først ble vondt, så forble det vondt.
Men vet ikke om han er riktig referanse, han dro på jobb ene dagen og neste dag kom han seg ikke opp av sengen. Legevakt på ettermiddag/kveld etter jeg kom hjem fra jobb, ambulanse fra legevakten og operert om natten med en blindtarm som var startet å sive ut veske (nesten sprukket)

Sier som augustspire - er du usikker ta kontakt med legevakt

Ja det jeg tenkte! Virker mer sannsynlig :)

De forsvinner nok ikke, er du usikker så ringer du legevakt

Mine forsvant, så tenker kanskje det bare var ligament :) eller, de er der ikke når jeg er i ro i hvertfall! Takk for svar :)

Smertene kan nok komme og gå til en viss grad tidlig i forløpet, men det vil ikke være pga stillesitting. Oftest får man i tillegg feber og kvalme / uvelhet. Jeg ville tenkt litt på hvor du har vondt fordi vi gravide har alt av tarmer lenger opp enn vanlig, og om du fremdeles tror du har betennelse eller store smerter av en annen grunn kontakt lege snarest! God bedring :)

Takk for svar :D

Mannen trudde han var skikkelig sulten når det begynte, så kom smertene mer og mer.

Aaah! Takk for svar!
 
Jeg fikk det 4 mnd etter fødsel. Det kjentes først ut som konstant mageknip og så ble det bare værre. Eneste var at det var bedre akkurat når jeg kasta opp. Håper det ikke er det for jeg tar 10 fødsler til før det igjen...:( (ikke at det går siden den er fjerna)
 
Hos meg var det konstant smerter. Klarte ikke gå normalt
 
Back
Topp