Engangsstønad terminbekreftelse

Tussi20

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Junispirene24❤️
Når man skal søke om engangsstønaden, kan man bruke skjemaet fra OUL da eller må man ha bekreftelse etter uke 22? :happy:
 
Tusen takk for svar! :happy: Da får ikke jeg søkt før i uke 24 siden jordmor utsatte timen min.
Er ikke noe hastverk uansett. :) Og tipper slike søknader blir liggende en stund pga disse korana-tider...
 
Er ikke noe hastverk uansett. :) Og tipper slike søknader blir liggende en stund pga disse korana-tider...

Neida, er ikke noe stress. :happy: Det vil jeg tro ja..
 
Min jordmor sendte meg bekreftelsen min på mail. Så du har jo kunnet prøvd å sende henne en mld eller ringe henne å spørre også. Jeg tenkte det var greit å få inn søknaden pga ekstra lang behandlingstid nå.
 
Min jordmor sendte meg bekreftelsen min på mail. Så du har jo kunnet prøvd å sende henne en mld eller ringe henne å spørre også. Jeg tenkte det var greit å få inn søknaden pga ekstra lang behandlingstid nå.
Det er nok ikke så mye lengre behandlingstid på slike saker :)
 
Min jordmor sendte meg bekreftelsen min på mail. Så du har jo kunnet prøvd å sende henne en mld eller ringe henne å spørre også. Jeg tenkte det var greit å få inn søknaden pga ekstra lang behandlingstid nå.

Det kan hende hun kan ja. Skal høre med hun. Tenkte egentlig at hun kanskje måtte høre selv at det var liv også før hun gir den, men hun trenger kanskje ikke det da?
Har enda en uke til jeg er 22+0, så har enda litt tid på meg. :happy:
 
Hvis du er i uke 22 nå, så spør Jm eller din lege om hun kan skrive en bekreftelse. Min Jm skreiv en bekreftelse som hun sendte meg på Mail. Jeg sendte søknaden i dag og fikk svar i dag, så gikk fort for min del.
 
Hvis du er i uke 22 nå, så spør Jm eller din lege om hun kan skrive en bekreftelse. Min Jm skreiv en bekreftelse som hun sendte meg på Mail. Jeg sendte søknaden i dag og fikk svar i dag, så gikk fort for min del.

Er 21+1 i dag, så har en uke til før jeg er 22 uker. Men sender henne nok en mld neste uke, og satser på at hun evt sender på mail. :happy:
 
Back
Topp