Er det åpent noen plass for å sjekke kjønnet?

HOB30

Andre møte med forumet
Hei.
Har hatt 2 timer for å sjekke kjønnet nå i disse korona tider, men begge er blitt avlyst pga reglene om å stenge ned til etter påske.
Er det noen som vet om noen plasser i Sandnes/Stavanger området som fortsatt har åpent for å få time til sjekking av kjønn?
Har den ordinære i uke 18, men føles så lenge til.
 
Hei.
Har hatt 2 timer for å sjekke kjønnet nå i disse korona tider, men begge er blitt avlyst pga reglene om å stenge ned til etter påske.
Er det noen som vet om noen plasser i Sandnes/Stavanger området som fortsatt har åpent for å få time til sjekking av kjønn?
Har den ordinære i uke 18, men føles så lenge til.
Har du prøvd å sende mail til fem jordmødre? De har fortsatt timer tilgjengelig på nett, men først om en stund til. Da jeg ønsket time tidligere enn det de hadde lagt ut så sendte jeg mail og fikk komme inn en lørdag.
 
Aleris har timer, de er vel i Stavanger? :) Muligens litt dyrt da, blir vel opp mot 2k, men om du virkelig vil sjekke, så er det en mulighet :happy:
 
Sniker. Stavangergynekologene har foreløpig åpent. Jeg var der for tidlig til å sjekke kjønn, men hun prøvde likevel. Vil tro hun ser det hos deg så lenge du er litt lenger på vei enn 13 uker :)
 
Venta til uke 15 med å få vite kjønn, da var det veldig tydelig. Er en liten gutt, og det sees lett :-D
 
Back
Topp