IKM uke 14♡

Negative tester 10 og 11 dpo sammen med en temp som stadig synker.. 12 dpo i dag og jeg bare venter på tr nå:( Der røyk sjansene for 2020-baby.. :sad010
Å, så kjedelig :(
 
Røk på en test 9DPO, bare skygge her, så negativ. Burde vente til IKM, to tidligtester igjen og en vanlig :p
Negativ make sure i dag, 10 dpo :(

Vis vedlegget 322141
Negativ RFSU på morgningen nå... 9 dpo. Med jenta mi på 6 år så testet jeg positivt med digital 9 dpo, så ingen baby på gang her, det er jeg sikker på...
Negative tester 10 og 11 dpo sammen med en temp som stadig synker.. 12 dpo i dag og jeg bare venter på tr nå:( Der røyk sjansene for 2020-baby.. :sad010
Krysser fremdeles fingrene for dere :) Kan fortsatt være noe frem til tanta kommer :) Har som sagt selv opplevd å teste blendahvit på IKM dagen og likevel vært gravid :) Og går det ikke denne måneden, vil en Januarbarn (som jo blir eldst i klassen være fint) og da kan man til jul sitte høygravid og nesten til pynt og kose seg :D
 
Krysser fremdeles fingrene for dere :) Kan fortsatt være noe frem til tanta kommer :) Har som sagt selv opplevd å teste blendahvit på IKM dagen og likevel vært gravid :) Og går det ikke denne måneden, vil en Januarbarn (som jo blir eldst i klassen være fint) og da kan man til jul sitte høygravid og nesten til pynt og kose seg :D

Så søt du er :Heartpink
Har ikke gitt helt opp enda, selv om jeg er ganske nære å gi opp o_O håper i det lengste.
Blir dog ikke januar-baby på oss da. Mannen er borte neste el, så derfor håper jeg ekstra hardt at det skal klaffe denne mnd. :hungry: men februarbaby er sikkert fint det også! Da får man permisjonstiden mens det går mot vår:D:D
 
Oooog der kom tr et par dager for tidlig hos meg:( Da hopper jeg over i PP9 og har bestilt time til gyn. Håper det går snart..
Lykke til dere andre❤️ Jeg er her inne fremdeles og oppdaterer lista:)
 
Så søt du er :Heartpink
Har ikke gitt helt opp enda, selv om jeg er ganske nære å gi opp o_O håper i det lengste.
Blir dog ikke januar-baby på oss da. Mannen er borte neste el, så derfor håper jeg ekstra hardt at det skal klaffe denne mnd. :hungry: men februarbaby er sikkert fint det også! Da får man permisjonstiden mens det går mot vår:D:D
Ja trilleturer med baby mens det blir vår ute er også en veldig fin tanke :) :) Og med februarbaby vil man likevel være fin og gravid i jula :D Men får håpe tanta ikke kommer :)
 
Oooog der kom tr et par dager for tidlig hos meg:( Da hopper jeg over i PP9 og har bestilt time til gyn. Håper det går snart..
Lykke til dere andre❤️ Jeg er her inne fremdeles og oppdaterer lista:)

Åå, så leit :( masse lykke til i PP9. Håper det blir baby på dere snart :flower
 
Ja trilleturer med baby mens det blir vår ute er også en veldig fin tanke :) :) Og med februarbaby vil man likevel være fin og gravid i jula :D Men får håpe tanta ikke kommer :)

Jeg tror egentlig alle tider på året vil være fin å få baby i jeg :hello2
Hadde vært veldig greit med en liten førjulspresang i år altså. Kan ikke noe for det, men synes 2020 høres ut som et kult år å være født i ;) måtte tanta holde seg langt, langt borte.
 
Jeg tror egentlig alle tider på året vil være fin å få baby i jeg :hello2
Hadde vært veldig greit med en liten førjulspresang i år altså. Kan ikke noe for det, men synes 2020 høres ut som et kult år å være født i ;) måtte tanta holde seg langt, langt borte.
Ja en baby er veldig velkommen uansett måned :)
 
Jeg har veldig lyst på baby i november - mars, og har 3 sjanser til på at det skal lykkes (er veldig sikker på at det ikke gikk denne ppen). Syns bare vinteren virker som en perfekt tid for oss å få baby på.

Bruker vi lengre tid er det selvsagt helt greit, finner nok masse positive ting ved vår-sommer-høst baby også. Det viktigste er helt klart å bare få en baby, hvilken måned er trivielt :)
 
Ja, jeg tar også en baby når som helst.:joyful: Hvis jeg hadde vært på pp1 så kunne jeg nok lagt planer for når jeg ønsket å få, men etter pp10 så spiller det liksom ingen rolle lenger. Vil bare ha den positive testen og en terminspire. :angelic:
 
Jeg har veldig lyst på baby i november - mars, og har 3 sjanser til på at det skal lykkes (er veldig sikker på at det ikke gikk denne ppen). Syns bare vinteren virker som en perfekt tid for oss å få baby på.

Bruker vi lengre tid er det selvsagt helt greit, finner nok masse positive ting ved vår-sommer-høst baby også. Det viktigste er helt klart å bare få en baby, hvilken måned er trivielt :)

Jeg har hatt sen-sommer baby. Det var veldig kos :D og ikke minst passet det utrolig bra med barnehagestart og studiestart (var student da). Nå er ikke disse tingene like «viktig» for meg, for nå er vi to og vi har begge jobb. Men kan absolutt anbefale sommerbaby også! Selvsagt håper jeg vi slipper å vente såå lenge før det blir positive tester ;)
 
Jeg har veldig lyst på baby i november - mars, og har 3 sjanser til på at det skal lykkes (er veldig sikker på at det ikke gikk denne ppen). Syns bare vinteren virker som en perfekt tid for oss å få baby på.

Bruker vi lengre tid er det selvsagt helt greit, finner nok masse positive ting ved vår-sommer-høst baby også. Det viktigste er helt klart å bare få en baby, hvilken måned er trivielt :)
I en drømmeverden hadde jeg nok fått baby i Juni :) Greit i forhold til at det er sommer, barnehagestart høsten etter o.s.v. Men i mitt tilfelle, når man ikke klarer å få barn nesten , så er alle måneder en fin måned ja :D
 
Oooog der kom tr et par dager for tidlig hos meg:( Da hopper jeg over i PP9 og har bestilt time til gyn. Håper det går snart..
Lykke til dere andre❤️ Jeg er her inne fremdeles og oppdaterer lista:)
Lykke til neste PP ❤❤:)
 
Krysser fremdeles fingrene for dere :) Kan fortsatt være noe frem til tanta kommer :) Har som sagt selv opplevd å teste blendahvit på IKM dagen og likevel vært gravid :) Og går det ikke denne måneden, vil en Januarbarn (som jo blir eldst i klassen være fint) og da kan man til jul sitte høygravid og nesten til pynt og kose seg :D

Hadde du noen symptomer på graviditet da du testet negativt?

Ja, barn som er født tidlig på året kan jo være positivt :)
 
Tittio - 26 - PP2 - B1 - EL 19/3 - IKM 2/4

Slengte meg med i siste liten her, men har fulgt forumet uten å ha bruker en god stund. Nå vil jeg også være en del av dette støttende nettverket :D Utrolig spent på dagene fremover, overtenker alle mulige symptomer og tror kanskje jeg er innbilt gravid :facepalm: Allikevel må man bare håpe, gleder meg til IKM dag!
 
Last edited:
Hadde du noen symptomer på graviditet da du testet negativt?

Ja, barn som er født tidlig på året kan jo være positivt :)
Jeg har vært gravid en god del ganger nå. I noen av de kjemiske/tidlig SA hadde jeg symptomer, husker jeg testet positivt rundt DPO 10 tror jeg ihvertfall 1 av gangene. mens andre ganger hadde jeg null symptomer, Testet vel 12 DPO-IKM eller dagen etter. IKM (Vanskelig å huske alt helt, alle månedene)
Har og fått blenda i noen av disse frem til positiv på IKM/dagen etter IKM.
Men med min levende datter i 2013 hadde jeg absolutt ingen symptomer før en stund etter IKM :)
 
Nå er jeg såååå innmari lei!

Tempen gikk rett opp i været i dag, en dag før IKM. Den pleier å starte sin ferd nedover nå i disse dager. Det er klar man får forhåpninger når grafen plutselig tar en annen vending.... så med litt ekstra håp i magen røyk testene i dag også. Men neida! Med godviljen til litt skygger. Egentlig negativ.
5D757F3A-64B2-442F-BBD4-D1E1B935A61A.jpeg
D95754B7-602A-4BFB-9FD2-D70FFC2D7B72.jpeg

babyplan 25 Ml/u. Så egentlig helt toskete å ta
 
Jeg har så lyst til å begynne testinga! Hvorfor går disse dagene såååå sakte? :p
 
Back
Topp