❤️IKM UKE 17 ❤️

blir nok ingen EL her før cd 21, og er på cd 10 nå, så her er det bare å smøre seg med tålmodighet :)
 
Jeg er på cd5 i dag, hadde eggløsning cd16 forrige syklus, så venter litt før jeg begynner å teste etter el. Min mann spiser valnøtter som visstnok skal være bra for sædkvaliteten:joyful: jeg tar bare de ulike vitaminene som er anbefalt, usikker på om jeg skal prøve noe mer denne syklusen, eller vente å se til neste syklus.
Jeg også er CD 5 i dag:) el på 14 har det hver måned så regner med at jeg har det denne også! Har el tester liggende men begynner ikke å teste før CD 10 ca :) ikke noe vits å teste før:) jeg ga manne en boks med c og sink så det er det han får nå! Jeg tar det meste. Både folat omega-3 B-vitaminer og blodfortynnende :) jeg bruker også grapefruktkjerneekstrakt. Får betydelig mere el slim som jeg har lite av i utgangspunktet så hvorfor ikke :)
 
Last edited:
Nutte - 27 - PP9 - B1 - EL 11/4 - IKM 22/4

Syklusen er ikke helt spot on, men tror jeg havner her i uke 17:joyful:
 
Jeg håper pp 10 er vår lykkeperiode ❤️ Og at spira faktisk sitter denne gangen :) heier på alle her❤️
 
Jeg fikk letrozol i september ifjor. Alle testene mine er fine. Har pco men ellers alt bra. Skulle inn nå denne mnd med mannen for samtale og han skulle sjekkes men ble avlyst pga disse corona tidene nå.
Så bra dere har fått hjelp:) Håper at det snart går for dere❤️
 
Håper det jeg og.
Har funnet frem bidronning kapsler, wild yam, babyklister og grapefrukt kjerne ekstrakt.
Hvor mye skal jeg ta av hva og evt når??
Ville ikke anbefale wild yam! Leser mye om de som spontanaborterer når de trapper ned å slutter på de! Inkludert meg selv! Så jeg tar aldri de igjen! :( men grapefruktkjerneekstrakt fra cd1 til el ca 10 dråper to ganger om dagen:) bidronning har jeg ikke brukt! Men wild yam (om du virkelig vil bruke det) to kapsler morgen og kveld, så trappe ned etterhvert til du får tr! Slutte ved positiv test:) babyklister skal du ta noen dråper 2 ganger om dagen! Følg bruksanvisningen :) lykke til :) ❤️
 
Håper det jeg og.
Har funnet frem bidronning kapsler, wild yam, babyklister og grapefrukt kjerne ekstrakt.
Hvor mye skal jeg ta av hva og evt når??
Bidronning fra cd1 til el.
Grapefrukt kjerneekstrakt fra cd1 til el.
Wild yam fra el til tr eller trapp ned om du er gravid.
Babyklister 10 dråper 3 ganger daglig (står på flaska).

Prøvde grapefruktjuice en periode og det funket ikke. Prøvde babyklister forrige pp og det funket heller ikke. Tør ikke å prøve bidro eller wild yam da det kan klusse med syklusen..
 
Back
Topp