Godt voksne prøvere (35+)

Har bare lyst til å holde motet litt opp hos dere her:happy:
Nå er jeg 43 år, og vi venter en frisk og fin baby i august:Heartred
Det tok oss 7 mnd før jeg ble gravid, og det er 13 år siden sist;)
Jeg har troa på dere:smiley-angelic003
 
Jeg er 39, blir 40 i år.
Vi prøvde i 3 år før det ble klaff. Jeg brukte litt tid på å få stabil syklus etter mange år med p-piller. Samt at det tok litt tid å finne ut av EL. Kjøpte meg Clearblue fertilitetsmonitor, og spira satt ganske raskt.
Nå er jeg 15+2.
Lykke ti, alle sammen over 35! Jeg heier masse masse på dere!

:wav
 
Jeg er 40, mannen samme. Jeg har en på 13 og vi har en på 14 mnd. sammen. Vil prøve på en til om ikke lenge. :) kjekt med forum for oss prøvere over 35. Kommer tilbake med oppdateringer når vi starter prøving om ca en mnd. Spennende å følge alle :)
 
Håper alt er bra med alle sammen! Dere som har gått på femar/letrozol, har dere hver runde satt eggløsningssprøyte? Eller bare målt med eggløsning måleverktøy?
Lykke til!
 
Hei. Jeg er 38, vi prøver på vår første sammen!
Dette blir mitt 5 og hans 3.. jeg har mistet to barn ( 1 og 7 år gamle) og mistet flere i sv.
Så om vi er heldige blir det nr 5 i søskenflokken. Har alltid blitt gravid på kort tid og nå når jeg er blitt gammel er jeg redd det blir vanskelig men vi krysser alt vi har og håper vi blir velsignet med en liten eller to❤️
 
Er 34 i kun en mnd til, så havner vel fort inn med denne gjengen. Prøver på nr 3. Har barn født i 2015 og 2017.
 
Jeg er 35, prøver på nummer 3 med ny mann. Er hhv nesten 8 og 10 år siden jeg var gravid sist.. Ettersom jeg både er eldre og har ny mann kjenner jeg meg fryktelig spent og nervøs for prøvingen.. Er i PP1 på CD11 i dag. Fikk positiv EL test i går og skal ta ny test i dag. IKM blir da 14. april.
 
Hei. Jeg er 38, vi prøver på vår første sammen!
Dette blir mitt 5 og hans 3.. jeg har mistet to barn ( 1 og 7 år gamle) og mistet flere i sv.
Så om vi er heldige blir det nr 5 i søskenflokken. Har alltid blitt gravid på kort tid og nå når jeg er blitt gammel er jeg redd det blir vanskelig men vi krysser alt vi har og håper vi blir velsignet med en liten eller to❤️
Trist å høre om de du har mistet :Heartpink Jeg ble gravid i første prøveperiode da jeg var 38! Lykke til :love7
 
Vi er i gang med prøving. Tatt ut spiral, fått første ordentlige mens i går, så nå kan vi beregne eggløsningen.. :dance011
 
Hei!
Jeg er 39 og har nettopp født nr 2! !
Har hat to fantastiske og enkle fødsler :)
Føler meg overhodet ikke ferdig så har lyst til å prøve på ne 3, men spent på om det er for seint ;)
Hvis jeg får med meg mannen på et barn til da.... hehe
 
Er denne positiv eller negativ?
 

Vedlegg

  • 80BD0AE4-BEA0-4AF4-9415-5B99C787609A.jpeg
    80BD0AE4-BEA0-4AF4-9415-5B99C787609A.jpeg
    39,6 KB · Visninger: 111
Godt voksen 35 +? :facepalm:
Anser meg ikke som godt voksen men jeg er vel kanskje det når det kommer til dette med graviditet :oops:
Fyller 36 i juni og er uplanlagt gravid med nr 3 som kommer i mai:Heartblue:love7
 
Back
Topp