Vi som temper

FF sa EL på CD18 :) fornøyd med å være i dpo-land i alle fall! Spiser ananas og teller dager til jeg kan ta test! Tempen stiger, så det er jo bra!

29593BD5-E12A-4719-8AAB-F6B7F2A48D98.jpeg
 
Hvilepulsen er visst litt opp og ned, men temperaturen er jo rimelig stabil, eller litt oppadgående. Litt utypisk stigning, da temp pleier å hoppe mer stegvis opp (både på gravid og ikke gravid-kurver). Men så pleier EL også å komme på CD 35, så mye som er utafor normalen denne syklusen.
b_mmoqCc.png
 
Så kjedelig, men kan jo fortsatt bli positiv om noen dager :) Fortsatt fin temp :)

Tempen er mer lovende nå enn det var forrige pp i alle fall :)
Har ikke noen god følelse da. IKM på onsdag, så det er farlig nærme.
 
BBA44719-EFE2-4416-B447-D8DAF4A581AA.jpeg


Hva skjer her?! Venter mens i morgen, og tempen pleier å gå nedover nå :nailbiting: hatt negative tester i flere dager. Vet ikke om jeg tørr å teste i dag :sorry:
 
Hei!
Trenger litt hjelp..

Tempen min sank veldig mye i dag. Og ikke sånn festedipp-mye, men myyye. (Se bilde)
Jeg syns det var litt rart, så jeg tok en ny måling, 10 sekunder etterpå, og den ble 36,41, altså biiittelitt lavere enn i går på 36,43.

Noen som har opplevd det samme?? Hvilken er riktig av de to jeg tok? (Bildet av grafen er kun med første måling)

-Trønderprøver
 

Vedlegg

  • Screenshot_20200331-082621_Premom.jpg
    Screenshot_20200331-082621_Premom.jpg
    35,4 KB · Visninger: 45
Hei!
Trenger litt hjelp..

Tempen min sank veldig mye i dag. Og ikke sånn festedipp-mye, men myyye. (Se bilde)
Jeg syns det var litt rart, så jeg tok en ny måling, 10 sekunder etterpå, og den ble 36,41, altså biiittelitt lavere enn i går på 36,43.

Noen som har opplevd det samme?? Hvilken er riktig av de to jeg tok? (Bildet av grafen er kun med første måling)

-Trønderprøver

Så rart. Da tror jeg at jeg ville tenkt at første måling muligens var en feil, og beholdt den andre så lenge, og heller se i morra om det er en trend med lave temp, eller om det bare var den ene. En måling her og der har jo ingen stor betydning :)
 
Æsj, så kjedelig! Men skygge kaaan vel være starten på noe, eller?

Det kan vel det, men nå har jeg fått skygge mer eller mindre siden 8 dpo :yuck: sånn passe lei!
Kan hende det er bare øynene mine som tuller med meg, men i dag fikk jeg skygge på 3 ulike tester!
 
Det kan vel det, men nå har jeg fått skygge mer eller mindre siden 8 dpo :yuck: sånn passe lei!
Kan hende det er bare øynene mine som tuller med meg, men i dag fikk jeg skygge på 3 ulike tester!
Usj, skygger virker kjett å få. Men tempen er jo topp da! Ny test på kvelden? :)
 
Hei igjen tempere..

Spørsmål: Hvordan har det gjort det nå mtp. stilling av klokken?

Jeg kom plutselig til å tenke på dette nå, at på søndag, mandag og tirsdag har jeg jo plutselig målt én time senere(ikke sant?) enn jeg vanligvis gjør, uten at jeg har tenkt over det. Har lagt inn temperaturen i god tro om at det var samme tidspunkt som alltid.

Er det bare å fortsette på "Ny tid" eller?
 
Hei igjen tempere..

Spørsmål: Hvordan har det gjort det nå mtp. stilling av klokken?

Jeg kom plutselig til å tenke på dette nå, at på søndag, mandag og tirsdag har jeg jo plutselig målt én time senere(ikke sant?) enn jeg vanligvis gjør, uten at jeg har tenkt over det. Har lagt inn temperaturen i god tro om at det var samme tidspunkt som alltid.

Er det bare å fortsette på "Ny tid" eller?
Jeg bare fortsatte uten å ofre det en tanke jeg :p virker ikke som det har gitt for mye svingninger :)
 
Back
Topp