IKM uke 14♡

D7DCBAEF-4D0F-4729-B5AB-3C5752EFDCE3.jpeg

Ny dag, ny skygge (?!) :hungover:
 
Ser absolutt en strek :) har du merr tester hjemma? Prøv å ta en på neste urin. Mine blir alltid sterkere på urinen itte morgenurin

Ser jeg også. Men tror det er skygge :( fikk nemlig negativ make sure tidlig også

Jeg har masse tester. En dunge med eBay-tester (annen type enn denne). Babyplan 25 Ml/u tenker jeg at det ikke er noen vits inn bruke enda.
Får se om jeg tørr å teste senere i dag :sorry:
 
Ser den, men er skurrete. Kanskje teste senere? Lester at flest får positiv ut på dagen og kvelden og at hcg øker mer ut på dagen. Vert et forsøk om du har tester nok :)

Kvaliteten på bilder er jo helt rævva!
Spørs om jeg må ta en til senere i dag. Har en del forskjellige tester liggende, men ikke tidligtester foruten disse og make sure.
Dette bildet er ikke redigert da :hilarious: trøster meg selv med det. Det fra i går måtte redigeres
 
Håpet er ikke ute før tanta kommer :) Tok selv i 2013 test på IKM som var negativ mens 2 dager etter var den positiv :)

Takk! Vet jo at det er sånn. Men kjente det hjalp veldig å lese det her nå:happy: ikm i morra, fortsatt bare blend tester her... Både e og typen hadde skikkelig trua denna ppn. Følte alt klaffa. Han har vært skråsikker, og sa at han følte den satt rett etter en av aksjeinnlegesene. :nailbiting:
 
Takk! Vet jo at det er sånn. Men kjente det hjalp veldig å lese det her nå:happy: ikm i morra, fortsatt bare blend tester her... Både e og typen hadde skikkelig trua denna ppn. Følte alt klaffa. Han har vært skråsikker, og sa at han følte den satt rett etter en av aksjeinnlegesene. :nailbiting:
Får håpe det er graviditet likevel :) Ikke alle har så stor stigning av HCG i starten og alt det der :) Og går det dessverre ikke denne måneden er det alltids neste :) i neste måned kan barnet ditt (som blir Januarbarn) alltid være en av eldste i klassen :) Min mann er også skråsikker på at den sitter denne måneden, men er bare på DPO 6 da :) Venter Tanta neste Søndag :)
 
Jaja, jeg tror jeg skriver "strekene" mine på kontoen for skyggestreker! Fader altså.
 
Det er strek der og ja. :joyful: Den ser kanskje smalere ut, men er det vanlig å få skyggestrek på flere tester da?
Jeg krysser fingrene for at den blir sterkere altså :angelic:

Det går tydeligvis helt fint an uten at det er noe mer :( ingen strek på den jeg tok i kveld.
 
Så kjedelig :(

Jeg har ingen symptomer i det hele tatt. Har ikke testet i dag, men tenkte å teste på onsdag, 12 dpo.

Jaa! Veldig kjedelig.

Har til og med symptomer :hilarious: hadde liksom bestemt meg for at jeg skulle være gravid NÅ! Jaja, lite man får gjort med det.
Jeg er også 12 dpo på onsdag. Men venter mensen den dagen jeg da :dead: tester til mensen kommer jeg altså :rolleyes: nekter å gi meg!
 
Røk på en test 9DPO, bare skygge her, så negativ. Burde vente til IKM, to tidligtester igjen og en vanlig :p
 

Vedlegg

  • 74CBAB72-8DE4-48B7-98DC-EBAEFBA9767F.jpeg
    74CBAB72-8DE4-48B7-98DC-EBAEFBA9767F.jpeg
    11,3 KB · Visninger: 80
Negativ RFSU på morgningen nå... 9 dpo. Med jenta mi på 6 år så testet jeg positivt med digital 9 dpo, så ingen baby på gang her, det er jeg sikker på...
 
Negative tester 10 og 11 dpo sammen med en temp som stadig synker.. 12 dpo i dag og jeg bare venter på tr nå:( Der røyk sjansene for 2020-baby.. :sad010
 
Slenger meg med. EL kom plutselig to uker for tidlig, så da var det plutselig en bitteliten mulighet til stede. Om dette skulle bli noe, så blir det sistemann, og da vil jeg jo ha med meg den spennende ventetida også :p

Spinnelill - 31 - PP 0 - B3 - EL 24/3 - IKM 5/4
 
Back
Topp