Hvilken dag i syklusen klaffet det

tiriltunge

Glad i forumet
Dere med 28 dagers syklus når klaffet det for dere Evt når legger/la dere inn aksjer ? Mener jeg har lest mellom dag 14-16?bare så jeg kan forberede litt xsmile9
 
Det kommer an på når eggløsningen er i syklusen. Jeg har hatt 28 dagers syklus, med eggløsning på dag 17 lenge nå. Andre med 28 dagers syklus kan ha EL på CD 12.
 
Det kommer an på når eggløsningen er i syklusen. Jeg har hatt 28 dagers syklus, med eggløsning på dag 17 lenge nå. Andre med 28 dagers syklus kan ha EL på CD 12.
Takk for svar jeg skal prøve sånne strips denne gangen og se om jeg fanger den opp :smiley-angelic001
 
Du er godt sikret om du legger inn aksjer annen hver dag fra CD 10 til 20 :)
Det mest vanlige i en 28 dagers syklus er og ha eggløsning rundt CD 14.

Masse lykke til :joyful:
 
Dere med 28 dagers syklus når klaffet det for dere Evt når legger/la dere inn aksjer ? Mener jeg har lest mellom dag 14-16?bare så jeg kan forberede litt xsmile9
Minien min ble «lagd» dag 9 eller 13.. Ble flyttet på OUL, så ut fra den var mini lagd dag 11.. men jeg tror mest på at det var dag 13 som var den gjeldende gangen;)
 
Litt samme erfaring som Madeline over her! :D

Sjekket terminkalkulator nå (har fått OUL-dato), og i følge den har bebisen her blitt unnfanget tidligere enn jeg trodde, nemlig CD 11-12, og ikke CD 15-16 som jeg trodde.

Så mitt heteste tips: start med sex minst en uke før forventet EL!!
 
Hadde el på CD 18 denne gangen, og da satt den :)
Har tidligere hatt sykluser på 28 dager og har sa hatt el på cd 13/14
 
Shitt tusen takk for masse gode svar,skal virkelig kjøre på denne runden :smiley-angelic003gleder meg :smiley-bounce016
 
Hei :)
Noen som har tatt eggløsningstest etter en SA?
Evt hvor lenge bør en vente?
Viser EL positivt hvis en fortsatt har HCG i seg? ❤️
 
Hei :)
Noen som har tatt eggløsningstest etter en SA?
Evt hvor lenge bør en vente?
Viser EL positivt hvis en fortsatt har HCG i seg? ❤️

EL-tester blir positive av hcg ja, men min erfaring er at hcg-nivået skal være ganske høyt. Jeg fikk negativ EL-test med hcg på over 200.
 
Back
Topp