❤️IKM UKE 17 ❤️

Så dumt med kjemisk, vet hvordan du har det :(

Håper spesielt for dere som prøver på første barn :Heartred
Takk :Heartpink Jeg synes det er så utrolig rart å tenke på at jeg er «en av de» som sliter litt og ikke har blitt gravid med én gang man bestemmer seg for det. Man tenker jo aldri at sånne ting skjer med en selv (spesielt ikke når både ens egen mor og svigermor tydeligvis har vært suuuuperfertile og blitt gravide på første forsøk hver gang), så jeg kjenner at jeg nesten sliter litt med å akseptere at det er realiteten! :hungover:

Men, men! Har tro på at vi lykkes til slutt. Er bare veldig glad for at vi bestemte oss for å starte prøvingen litt tidligere enn vi først hadde planlagt - vi hadde egentlig tenkt til å vente ett år til:joyful:
 
Endelig kan vi prøve igjen etter en SA og en MA gleder meg til å joine dere og håper vi får desemberbarn alle sammen ♥️ Usikker på hvordan jeg skal regne Pp hadde en SA og En MA i 2019.

RosaGull - 31år - P7 (?) - B0 - El - 03.04 - IKM 19.04
 
Endelig kan vi prøve igjen etter en SA og en MA gleder meg til å joine dere og håper vi får desemberbarn alle sammen ♥️ Usikker på hvordan jeg skal regne Pp hadde en SA og En MA i 2019.

RosaGull - 31år - P7 (?) - B0 - El - 03.04 - IKM 19.04
du skal selvfølgelig få være her, men ser ut som du har ikm i uke 16 :)❤️ men kan sette deg opp om du fortsatt vil være i denne ikm-gruppa?:)
 
du skal selvfølgelig få være her, men ser ut som du har ikm i uke 16 :)❤️ men kan sette deg opp om du fortsatt vil være i denne ikm-gruppa?:)
Jeg ble litt usikker på når min CD 1 var og har ikke så regelmessig. Ble derfor med her :) ja takk ♥️
 
Hei hei:)
Jeg hopper inn her❤️

maggie86-33-pp5 etter sa-B1-el 8/4-ikm23/4

var klaff pp5 før aborten så håper pp5 etter aborten også er klaff :) heier på oss alle her❤️
 
**POPPSI** - 30 - pp2 - B3 - EL 9/4 - IKM 23/4

Litt usikker på datoene, da dette er satt opp fra første TR etter p-pille slutt.. :)
 
Da skal jeg løpe på sunkost og kjøpe ny grapefruktkjerneekstrakt:shy: funka så bra sist med mye el slim så jeg prøver igjen! Har en sel wild yam igjen også men jeh vet ikke om jeg tør å bruke det igjen. For jeg mista når jeg slutta på de helt. Jeg trappet ned som anbefalt men jeg vet ikke om det var derfor jeg mista eller hva grunnen var. Jeg vet det er litt forskjellig hva man sier om man kan ta de i svangerskapet eller ikke. Frøyaklinikken sier at man kan ta de mens noen sier at man ikke skal ta de! Hva tenker dere? Noen av dere som har prøvd? :shy::anyone
 
Hei! Fikk tr i går, så da er det bare å kjøre på med ny pp:) heier på oss alle:Heartred

eleonora - 28 år - PP4 - B1 - EL 10.04 - IKM 23.04
 
Hei:) Melder meg inn her. Håper på at det går denne gangen:angelic:

Frøkna17- 28 år - PP4 - B4 - EL 8.04 - IKM 25.4
 
Hei :) nå har vi regnet om. kan du endre min? Og legge det under 19.04? Takk ♥️

RosaGull - 31år - P7 (?) - B0 - El - 04.04 - IKM 19.04
 
Last edited:
Hei :) nå har vi regnet om. kan du endre min? Og legge det under 19.04? Takk ♥️

RosaGull - 31år - P7 (?) - B0 - El - 04.04 - IKM 19.04

Heia! IKM uke 17 begynner den 20. april:/ så enten må du bytte til uke 16 eller så må jeg ha deg under usikker:/❤️ håper det går bra❤️
 
Heia! IKM uke 17 begynner den 20. april:/ så enten må du bytte til uke 16 eller så må jeg ha deg under usikker:/❤️ håper det går bra❤️
Å ja. Skjønner. La det være under usikker foreløpig da. Få se når jeg får el så gjøre om IKM dato ift det for jeg har ustabil syklus.
 
Cd5:) el i påskeferien :) så siden det ikke er så mye å gjøre i påsken i år så blir det vel litt hopping i høyet:hilarious: satser på det ferdig med tr! Så mulig jeg starter temping når jeg våkner igjen :)
 
Noen som har begynt å teste etter el eller noe?. Noen som har noen tips eller erfaringer for at spira sitter? Noen som har råd til bedre sædkvalitet? Uansett det vanlige som å spise sunt osv osv :) ja ga mannen piller med C-vitamin og sink som skulle hjelpe på kvalitet og for at cellene ikke skulle klumpe seg osv! Kan jo prøve :) alle butikkene er stengt om dagen nesten så jeg bestilte grapefruktkjerneekstrakt på nett! Kommer vel utløpet av et par dager :joyful:
 
Noen som har begynt å teste etter el eller noe?. Noen som har noen tips eller erfaringer for at spira sitter? Noen som har råd til bedre sædkvalitet? Uansett det vanlige som å spise sunt osv osv :) ja ga mannen piller med C-vitamin og sink som skulle hjelpe på kvalitet og for at cellene ikke skulle klumpe seg osv! Kan jo prøve :) alle butikkene er stengt om dagen nesten så jeg bestilte grapefruktkjerneekstrakt på nett! Kommer vel utløpet av et par dager :joyful:
Jeg har startet med eltester i dag. Cd 9 ☺️ Temper også denne pp. Drukket grapegruktjuice siden cd3. El i påsken her også så blir vel mye sengekos :angelic::angelic:
 
Noen som har begynt å teste etter el eller noe?. Noen som har noen tips eller erfaringer for at spira sitter? Noen som har råd til bedre sædkvalitet? Uansett det vanlige som å spise sunt osv osv :) ja ga mannen piller med C-vitamin og sink som skulle hjelpe på kvalitet og for at cellene ikke skulle klumpe seg osv! Kan jo prøve :) alle butikkene er stengt om dagen nesten så jeg bestilte grapefruktkjerneekstrakt på nett! Kommer vel utløpet av et par dager :joyful:

Jeg er på cd5 i dag, hadde eggløsning cd16 forrige syklus, så venter litt før jeg begynner å teste etter el. Min mann spiser valnøtter som visstnok skal være bra for sædkvaliteten:joyful: jeg tar bare de ulike vitaminene som er anbefalt, usikker på om jeg skal prøve noe mer denne syklusen, eller vente å se til neste syklus.
 
Back
Topp