Dere som ble gravide

Med førstemann: minst annenhver dag etter p-pilleslutt (hadde null kontroll på syklus), men ble da gravid. Med andremann, to dager før og en dag etter EL :)
 
Den eneste gangen i forrige mnd vi hadde sex (pga sykdom, oppussing og diverse) var tre dager før EL (beregnet av app), og det var fulltreffer gitt :D:D
 
Ja jeg fikk positiv test 25 desember, hadde sex den kvelden og dagen etterpå. Nå er jeg 15+5 :)

Så gøy! Det håper jeg er tilfellet for meg også.. Vi har hatt sex annenhver dag siden CD2 og i dag er jeg CD12 + 1DPO. Vi hadde sex både CD10 og CD11. Jeg fikk positivt utslag på EL test CD10. Nå lurer jeg på om vi skal ta pause i dag og fortsette i morgen, både mannen og jeg er litt slitne, hihi. ville du hatt sex i dag også, eller i morgen?
 
Så gøy! Det håper jeg er tilfellet for meg også.. Vi har hatt sex annenhver dag siden CD2 og i dag er jeg CD12 + 1DPO. Vi hadde sex både CD10 og CD11. Jeg fikk positivt utslag på EL test CD10. Nå lurer jeg på om vi skal ta pause i dag og fortsette i morgen, både mannen og jeg er litt slitne, hihi. ville du hatt sex i dag også, eller i morgen?

Jeg hadde slappet litt av jeg , for dere har da lagt inn aksjer på de beste dagene! Vi hadde ikke mer sex etter den dagen. Krysser fingrene for dere :D
 
Jeg hadde slappet litt av jeg , for dere har da lagt inn aksjer på de beste dagene! Vi hadde ikke mer sex etter den dagen. Krysser fingrene for dere :D

Vi hadde "fri" i går og skal ha igjen i dag. Men nå har jeg nesten litt mistanker om at EL ikke kom og at det kommer snart - på tross av positiv EL-test 29.mars og negative etter det (inkludert i dag). Har opprettet dagbok og skrevet litt om det her hvis noen vil lese: https://forum.babyverden.no/threads/håperpånr3-lufter-litt-tanker.1997345/

:)


Og tusen takk forresten - krysser alt jeg har for oss alle her inne :love7
 
Back
Topp