Brått ingen gravid symptomer?

KVJ95

Blir kjent med forumet
Noen som har opplevd det samme? Er 9+5 og bruker å våkne skrubbsulten hver morgen etter uke 6... konstant små uvel/ små kvalm. Men idag våknet jeg uten noe som helst av symptomer.. Kjenner jeg er litt bekymret!
 
Det hadde jeg å. 13 uker nå. Vanlig helt sikkert :happy:
 
Last edited by a moderator:
Rundt der du er nå, slutter hcg å stige. Veldig mange får mildere/fraværende symptomer når hcg slutter å stige.
Så er man ofte nesten symptomfri frem til tredje trimester.
Jeg var innlagt pga HG, og siste dag med behandling tror jeg var 9+4, etter det bare slapp det taket. Er fortsatt helt avhengig av mye kvalmestillende, men med medisiner fyngerer jeg helt fint nå. Det gjorde jeg ikke før 9+4 (derav innlagt i en måned).
 
Eg og merka det samme rundt den tida, vart veldig stressa. Meen det kom tilbake igjen :) begynte så gradvis å bli bedre fram til 11+4 og er no tilbake til kvalme og oppkast.. Forstår ingenting
 
I tillegg til og miste symptomene igjen 10+0, var jeg på tul igjen igår 11+4, og så en hoppende og sprellende fornøyd baby:D de to siste gangene jeg skulle på tul, forsvant en del symptomer rett før tul, så tror ikke du nødvendigvis trenger og beskymre deg noen ting. Gyn sa det var ingenting og tenke på:hilarious: vær glad man slipper:hilarious:
 
Back
Topp