Rosa utflod..

s_91

Flørter med forumet
Novemberlykke 2020
Har siden onsdag hatt litt rosa utflod. Merka det først dagen etter samleie, så en dag uten. Fredag var det rosa utflod ved avføring, ingenting i går, og rosa utflod ved avføring igjen idag.. har skikkelig hard mage (beklager mye info).
Er det flere som har opplevd dette? Har mye symptom som strekking og milde kramper om dagen. Utfloden er blank ved alle toalettbesøk utenom ved avf..
Merker jeg blir bekymra for MA
 
Det kan ikke være blod fra baken da? Hvis du har hard mage og riftes opp og blør litt? :bookworm:

Det samme tenkte jeg. Ikke uvanlig, har det selv.
Og hvis det er fra utfloden trenger det heller ikke være farlig. Men hvis det varer over lengre tid kan det være greit å sjekke opp.
 
Takk for svar
Det er nok ikke derfra, men håper at det bare er "blodrester" frå den lille blødningen etter samleie. (Det hadde jeg også forrige svangerskap, så det bekymret meg ikke noe særlig). Kommer ikke noe spor av blod i truseinnlegg eller noe..

Har tatt kontakt med privat UL, men det er selvfølgelig stengt. Har sendt mail til fastlegen nå, og håper på å iallefall få sjekka hcg:)

Jeg hadde helt glemt hvor begymra man blir for allting som gravid!
 
Høres helt uskyldig ut, men skjønner du vil sjekke det opp. Kan være et blodkar som sprakk bare.
 
Ringte legevakta idag, men får ingen ultralyd.. Er evt hcg-måling.. må nesten bare ta det, om det er eneste alternativ. Irriterende når jeg ikke kan bestille time hos privat UL for å få en skikkelig bekreftelse..
 
Back
Topp