Strikk til spiren

MammaKiwi

Forelsket i forumet
Oktoberlykke2020❤
6C30A7E8-B6DE-498F-9654-C4C994CDE6A8.jpeg 2BFC2231-D4AC-41CC-9BDB-0A164C83B7AF.jpeg


Flere som strikker til spiren?
Kan jeg få se?
her eg jeg smått begynt å bruke garn jeg har liggende. Går så fort med småplagg.
Gromgutt bukse fra Klompelompe og Kalinka Romper, ble strikket på en liten uke :Heartred:Heartred
Prøver finne flere bukser/rompere å strikke. Ganske mye liggende og har fått «kjøpe stopp» for garn inntil noe er brukt opp, av samboer:hilarious::hilarious:. Så småplagg hvor de går ca to nøster til hvert prosjekt er supert.
 
Holder på med en Sunday suit nå, nesten sånn at jeg ikke skjønner at jeg tør, men en eller annen gang kommer det vel noen som kan ha den på :)
 

Vedlegg

  • B14AC9C4-8EE5-4645-A141-07FD5FFDC1E8.jpeg
    B14AC9C4-8EE5-4645-A141-07FD5FFDC1E8.jpeg
    41 KB · Visninger: 49
Ja, det er en heldress :) Jeg skrev forresten feil, den heter monday suit og er fra Petiteknit, men garnet heter Sunday

ja, den ja! Den har jeg også sett på. Er den ok å strikke? Eller den veldig avansert? vurdere strikke «hentedress» istedenfor sett. Da det er termin i slutten av oktober og nok så kaldt. Til de to andre har de bare hatt jakke, romper/shorts, lue og sokker.
men tenker denne må få langbukser eller heldress. :Heartred
 
ja, den ja! Den har jeg også sett på. Er den ok å strikke? Eller den veldig avansert? vurdere strikke «hentedress» istedenfor sett. Da det er termin i slutten av oktober og nok så kaldt. Til de to andre har de bare hatt jakke, romper/shorts, lue og sokker.
men tenker denne må få langbukser eller heldress. :Heartred
Ja, det er planen her også. Denne er i str nyfødt også har jeg planer om å strikke en til i en nydelig rustrød i str 2-4 mnd Den er litt vanskelig, så du må ha tunga rett i munnen underveis, men er du vant til å strikke og har konsentrasjon til å tenke mens du strikker, så går det bra Og siden den er så liten går det jo ganske fort ❤️ hva slags selebukser/romper har du strikka?
 
Begynt litt selv, men er ikke så flink med strikking..
Derimot har jeg en Mormor som er rå med strikketøyet! Så hun har på denne tid strikket knallfine 2 heldresser, jakke, bukse, og snart ferdig med vognteppe:Heartred som jeg vet om til nå:hilarious:
Strikkekunnskapene har ikke jeg arvet:hilarious:
 

Vedlegg

  • 00550413-3473-4942-B1C5-F403B0984751.jpeg
    00550413-3473-4942-B1C5-F403B0984751.jpeg
    58 KB · Visninger: 47
Har foreløpig ikke strikket så mye, men har mye på lista Finnes så mye fint Har strikket en kjappstrikkadrakt, og gjort ferdig en lillebrorromper som aldri ble ferdig til forrige
 
kom ikke inn på noe igrunn med den linkeno_O kansje man må logge inn og ha brukero_O

Ah, ja, det spørs! Skal ta bilde av dem og legge ut her i stedet, er snart ferdig med første paret. :happy:
 
Ja, det er planen her også. Denne er i str nyfødt også har jeg planer om å strikke en til i en nydelig rustrød i str 2-4 mnd Den er litt vanskelig, så du må ha tunga rett i munnen underveis, men er du vant til å strikke og har konsentrasjon til å tenke mens du strikker, så går det bra Og siden den er så liten går det jo ganske fort ❤️ hva slags selebukser/romper har du strikka?


Har strikka Gromgutt bukse og Kalinka romper. No holder eg på å fullføre en genser til meg selv. Som eg begynte på for lenge siden. Men tar sånn tid. Så blir ett til miniprosjekt i mellomtiden. EB2E3516-9F22-4F1F-A82A-4EF4298E4CD1.jpegAA829CD7-9EA4-4327-87C2-4BA26767D157.jpeg
 
Jeg holder på med bellateppe til ei venninne som har termin i midten av mai. Skal også strikke en romper til henne. I tillegg har jeg en septembersweater fra petiteknit på pinnene til meg selv. Er greit å ha litt å bytte på:) har planer om teppe til baby etterhvert, en romper og hentesett:) usikker på hvilket hentesett enda, men har lyst til å strikke dahliajakke, olives strømpebukse og rigmors kyse som hentesett hvis det blir jente:)
 
Holder på med en Sunday suit nå, nesten sånn at jeg ikke skjønner at jeg tør, men en eller annen gang kommer det vel noen som kan ha den på :)
Jeg strikket denne som barselgave til ei venninne som fikk i mars, men jeg strikket den i duo og tok utgangspunkt i Ellens hentesett. Så ei på Instagram som hadde gjort det før petiteknit laget oppskriften, og synes den var finere enn monday suit:angelic:
 
Ah, ja, det spørs! Skal ta bilde av dem og legge ut her i stedet, er snart ferdig med første paret. :happy:

Sånn, her er sokkene. Ser litt klumpete ut men er skikkelig myke og varme :happy:

B0856E19-0363-4261-A3ED-1E9D5D6E5DF2.jpeg
 
Så mye fint dere strikker!
Har ikke begynt å strikke noe selv ennå, men får se om jeg får begynt på noe etterhvert.
 
Nydelig strikk!
Har et lite lager fra før, men ingen bilder av det.
Lillebrors selebukse i grønn med hvit Vera cardigan med tilhørende lue og votter.
Mørk grå ankers jakke med matchende lue.
Beige ankers heldrakt med tilhørende lue.
Sommergult bellateppe, har også et blått sikksakkteppe om det blir gutt.
En lys grå selmas sovedragt.
Vet at kommende mormor og farmor er på strikkepinnene, og masse venner/kolleger har spurt om ønsker så denne bønna skal hvertfall ikke fryse. Når jeg ramser opp dette så begynner jeg nesten å lure på hvordan jeg skal rekke å bruke alt..
 
Begynt litt selv, men er ikke så flink med strikking..
Derimot har jeg en Mormor som er rå med strikketøyet! Så hun har på denne tid strikket knallfine 2 heldresser, jakke, bukse, og snart ferdig med vognteppe:Heartred som jeg vet om til nå:hilarious:
Strikkekunnskapene har ikke jeg arvet:hilarious:

Herlighet så flott! Misunnelig på de som er så flinke (og tålmodige). Prøver meg på mitt første strikkeprosjekt noen sinne, et babyplagg, tutorial på youtube :hilarious:
 
Så flinke dere er! Jeg har veldig lyst til å begynne å strikke til baby. Helst noe annet enn lapper som aldri blir tepper:smiley-ashamed008 Er det noen som kan tipse meg om enkelt vognteppe og valg av garn?
 
Back
Topp