Det største ønske

PP53 - CD 28 - 14DPO

Ingen tegn til TR enda men hvilepulsen er på vei ned så da er hun her nok snart. Ikke sånn jeg ville ende 4 år med prøving men må bare fortsette og håpe at det snart klaffer ❤️
Vekta har gått oppover så nå må jeg bare snu trenden og få den ned. Tungt men skal klare det.

Hvilepulsen så langt denne måneden. Den toppen er på den dagen jeg fikk den tydelige streken etter tiden. Kanskje det var noe der som så forsvant? Ikke vet jeg men kanskje, kanskje ikke.

0E9B502E-8D05-415A-836A-595250406841.jpeg
 
PP53 - CD29 - 15DPO

TR har ikke kommet enda. Hvilepulsen gikk ned et hakk til i dag så TR er nok på vei. Kjennes ut som det er noe på gang men så er det plutselig borte. Fremdeles veldig ømme bryst og litt kvalm.
 
Da har jeg rundet 4 år med prøving (for noen dager siden var datoen for første dag i syklusen da vi hadde vår første PP). Lite visste jeg da at det skulle ta så lang tid og sjansene mine for at vi klarer det minker. Men håper snart at gullegget kommer :Heartred Det er så ønsket og etterlengtet :Heartred

PP54 - CD1

Begynte med spottinga i går kveld (tirsdag) men TR kommer nok for fullt i løpet av natta eller morgenen så får gjøre klar varmeflaska :D Kjenner at det så vidt begynner å bygger seg opp disse krampene men håper de ikke blir altfor ille.
 
Innom med en klem ❤️ Har dere noen plan videre, eller blir det bare å prøve naturlig så lenge det går? Beundrer pågangsmotet ditt altså!
 
:Heartbigred
 
Det skjærer i hjertet å lese at dere nå har rundet fire år med prøving :sorry: Men når (ja, NÅR) dere endelig lykkes vil barnet være så utrolig heldig som får en så tøff og sterk mamma som deg :Heartred Jeg krysser fingre og tær, og håper av hele mitt hjerte at det er i PP 54 gullegget kommer!
 
Det skjærer i hjertet å lese at dere nå har rundet fire år med prøving :sorry: Men når (ja, NÅR) dere endelig lykkes vil barnet være så utrolig heldig som får en så tøff og sterk mamma som deg :Heartred Jeg krysser fingre og tær, og håper av hele mitt hjerte at det er i PP 54 gullegget kommer!
Signerer denne!
 
Sender deg et stort hjerte igjen.
Dere fortjener så en terminspire i pp 54!

:Heartbigred
 
Jeg får vondt inni meg av at dere har prøvd så lenge uten å lykkes, unner ingen å gjennomgå åre etter år uten en liten skatt. Krysser alt jeg har for at dere får verdens beste julegave i år <3
 
Innom med en klem ❤️ Har dere noen plan videre, eller blir det bare å prøve naturlig så lenge det går? Beundrer pågangsmotet ditt altså!
Tusen takk :Heartred Ingen planer videre foreløpig enn å prøve naturlig.
 
Det skjærer i hjertet å lese at dere nå har rundet fire år med prøving :sorry: Men når (ja, NÅR) dere endelig lykkes vil barnet være så utrolig heldig som får en så tøff og sterk mamma som deg :Heartred Jeg krysser fingre og tær, og håper av hele mitt hjerte at det er i PP 54 gullegget kommer!
Signerer denne!
Tusen takk for gode ord! Helt rørt :Heartred Håper så inderlig at vi klarer det snart. Har så uendelig mye kjærlighet å gi til et lite knøtt som er min :Heartred
 
Jeg får vondt inni meg av at dere har prøvd så lenge uten å lykkes, unner ingen å gjennomgå åre etter år uten en liten skatt. Krysser alt jeg har for at dere får verdens beste julegave i år <3
Tusen takk :Heartred Ikke lett og langtidsprøving er ikke for pyser men man kan ikke gi opp håpet om at det en dag skal klaffe og til slutt sitte med en fantastisk gave :Heartred
 
Back
Topp