Rart puppespørsmål

Nordlys2018

Forumet er livet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
MÅ man bruke BH når man er gravid? Jeg har ikke plass i mine tidligere BH'er lenger, og nå som alt er stengt har jeg ikke lyst å bare bestille på måfå noe på nettet. Går for det meste au naturell, eller bruker sånne "bralettes" fra calvin klein (sånne små topper eller hva jeg skal kalle det). Men synes de blir litt stram på magen så jeg går helst uten.

Kommer jeg til å få hengepupper fordi jeg ikke bruker BH? :p Hjelp. Jeg vet ikke!
 
MÅ man bruke BH når man er gravid? Jeg har ikke plass i mine tidligere BH'er lenger, og nå som alt er stengt har jeg ikke lyst å bare bestille på måfå noe på nettet. Går for det meste au naturell, eller bruker sånne "bralettes" fra calvin klein (sånne små topper eller hva jeg skal kalle det). Men synes de blir litt stram på magen så jeg går helst uten.

Kommer jeg til å få hengepupper fordi jeg ikke bruker BH? :p Hjelp. Jeg vet ikke!

Sniker
Elsker spørsmålet! :joyful:
Nei, det skal visst være hormonelt betinget at puppene etterhvert henger. Man får jo mer heng uten å amme også. Men du kommer sikkert til å bruke bh utenom disse 9 mnd og da tenker jeg det ikke påvirker ekstremt mye. For litt må jo bhen hjelpe, ref diverse stammefolk som går i baris uten bh - Der henger jo puppene ganske ofte veldig mye. Men som sagt, tror ikke et svangerskap med sjeldnere bruk av bh fører dit sånn umiddelbart.
Jeg har knapt nok forskjell nå i heng på puppa på tross av at jeg fikk gigantiske jur da melka kom, og fortsatt har ganske store pupper nå som de er tilbake til ca samme size som før svangerskap.
 
MÅ man bruke BH når man er gravid? Jeg har ikke plass i mine tidligere BH'er lenger, og nå som alt er stengt har jeg ikke lyst å bare bestille på måfå noe på nettet. Går for det meste au naturell, eller bruker sånne "bralettes" fra calvin klein (sånne små topper eller hva jeg skal kalle det). Men synes de blir litt stram på magen så jeg går helst uten.

Kommer jeg til å få hengepupper fordi jeg ikke bruker BH? :p Hjelp. Jeg vet ikke!
Så lenge du ikke skal ut på joggetur, så går det nok bra :joyful:

Men du kan kjøpe noen enkle amme-bher, sånne uten bøyle. De ligner på sports-bher, men sitter ikke stramt. Lindex har billige og det er str S,M og L, så ikke så komplisert, og de kommer i 2-pakning.
 
Jeg vet ikke, men går uten bh hjemme hele tiden nå som jeg er gravid. Puppene verker og det hjelper å gå uten. Har ikke tenkt på om det får den til å henge mer:hilarious:
 
hahaha, takk ladies!



Nå har vi dessverre ikke lindex, men er det noe sånn du mener? https://www.jollyroom.de/mama/mamamode/stillmode/still-bhs/milki-nahtloser-still-bh-weiss

Jepp. Helt enkelt. Gir ikke så veldig god støtte til puppene :p Men de hjelper litt på, og så har man noe som kan holde på plass ammeinnlegg. Kanskje jollyroom sin er bedre til og med?

Her er lindex sin:
https://www.boozt.com/no/no/lindex/...g3gJ-Yyy09FVSyFi_Poq7ioyGlGoPOB4aAlStEALw_wcB
 
Jepp. Helt enkelt. Gir ikke så veldig god støtte til puppene :p Men de hjelper litt på, og så har man noe som kan holde på plass ammeinnlegg. Kanskje jollyroom sin er bedre til og med?

Her er lindex sin:
https://www.boozt.com/no/no/lindex/...g3gJ-Yyy09FVSyFi_Poq7ioyGlGoPOB4aAlStEALw_wcB

Ooo, via boozt kan jeg faktisk handle hit også! Kult! For den fra jollyroom var bare bittelitenstørrelse. Forstår det ikke helt for jeg er ganske lita, men men :p Takk for tips :D
 
Jeg sluttet å gå med bh når jeg ble gravid med førstemann, tok i bruk sports bh når jeg trente eller når jeg hadde ærend/ besøk osv..

Når jeg begynte å amme kjøpte jeg noe som ligner på denne (ingen stropper og lett å amme med ved å løfte opp bh’en) for har hørt at stramme bh’er (bh med spiler) ikke var bra for melkeproduksjonen. https://www.fashiongirl.no/shop/ahh-bra-comfort-1792p.html

Når ammingen var over gikk jeg tilbake til å gå uten bh hjemme og bruke de bh’en som jeg brukte ved amming! Aldri gått tilbake til bh med spiler. Men bruker sports bh ved trening.
 
Ammetopper er også veldig behagelige å gå med, innebygget "bh", men er egentlig som en bh topp. Kjøpes feks på HM :)
 
Mener de sier at bh gir en større sjanse for heng enn å gå uten fordi musklene blir slappe. Vet ikke om det er noe sannhet i det dog.

Jeg har vært veldig begavet på den fronten og har brystreduksjon med rekonstruksjon bak meg. De vokser som et helvete... pardon me. Jeg har gått opp 2 str allerede.....tror det blir størrelse elefant til slutt hihi

Men, pupper er fine med heng også. Jeg likte ikke puppene mine når de hadde heng. Nå har jeg ikke det pga operasjon men syns egentlig de var mye finere før selv om alt er matematisk riktig plassert nå. Skjønner ikke helt hvorfor jeg likte de så dårlig før. Heng er sexy det også ❤
 
MÅ man bruke BH når man er gravid? Jeg har ikke plass i mine tidligere BH'er lenger, og nå som alt er stengt har jeg ikke lyst å bare bestille på måfå noe på nettet. Går for det meste au naturell, eller bruker sånne "bralettes" fra calvin klein (sånne små topper eller hva jeg skal kalle det). Men synes de blir litt stram på magen så jeg går helst uten.

Kommer jeg til å få hengepupper fordi jeg ikke bruker BH? :p Hjelp. Jeg vet ikke!

Jeg takler ikke bh om dagen, og kjenner det er så digg å gå uten at jeg nesten driter i om jeg får hengepupper av det. Får nesten ikke puste av å ha bh på meg føles det ut som:hungover::bored:
 
Jeg har funnet noen BH'er fra "boob design" som ser utrolig digge ut. De er bl.a i myk merinoull. Men 600kr for en BH... Kanskje om man venter litt så kommer de på "coronasalg"? :p
 
Back
Topp