NÅR kjente du symptomer - og HVA kjente du?

-TP-

Elsker forumet
Assistert-jentene
Juliknøttene 2022
Hei fine frøkner.

Jeg sitter her 3 dpo og kjenner ingen symptomer overhodet (noe jeg tenker er altfor tidlig uansett).

Så jeg bare lurer på..
Hvilken dpo kjente du symptomer for første gang og hva kjente du?:smiley-bounce012

Så kan vi sitte her i dpo-land alle sammen og kjenne etter om vi kjenner noe!:hilarious:
 
Ekstremt trøtt rundt 10 DPO..
+ Såre bryster og stikkinger nedentil fra 14 DPO
 
Dette lurer jeg også på. Er 8 dpo nå og har ingen symptomer og blank test i dag. Føler meg heller ikke gravid, men har aldri vært det før heller så jeg klamrer meg til et lite håp enda.
 
5 dpo - festesmerter
7 dpo - fikk en skikkelig kvalmebølge over meg
9 dpo - antydning til ømme/såre brystvorter
10 dpo - litt ømme pupper
11 dpo - støl nederst i magen og fikk første svake positive test
 
Mye mensmurringer i hele dpo land, og spydde på morningen ca 9 dpo. Testet svakt positiv 10 dpo kveld, og sterkt positiv 12 dpo :) sprang oftere på toalettet også dagene før positiv test.
 
Etter positiv test kom ekstrem trøtthet og ømme bryster :) er også ekstreeeemt sulten når jeg er sulten, sånn at det gjør vondt! Og jeg pleier bare spise middag til vanlig. Nå må jeg ha mat til alle døgnets tider :dummy:
 
Bekkensmerter og kvalme i de to siste svangerskapene fra 12 dpo. (Ja, det går an å få bekkensmerter så tidlig).
 
Hvordan kjennes festesmertene ut? :)

På en måte som skarpe strålinger fra livmora og ned mot underlivet. Litt vanskelig å forklare. Men husker jeg tenkte at det måtte være festesmerte når det skjedde, og jaggu var jeg gravid, så ganske sikker på at det stemmer :)
 
På en måte som skarpe strålinger fra livmora og ned mot underlivet. Litt vanskelig å forklare. Men husker jeg tenkte at det måtte være festesmerte når det skjedde, og jaggu var jeg gravid, så ganske sikker på at det stemmer :)
Ok. Takk:) var 5 dpo i går og satt ved bordet og skulle strekke meg, opplevde kraftige smerter der nedi området som strålte ned og kjentes stramt ut, på en måte... kan jo være hva som helst, men kan jo håpe det er noe babyrelatert :love7:smiley-angelic001
 
Ok. Takk:) var 5 dpo i går og satt ved bordet og skulle strekke meg, opplevde kraftige smerter der nedi området som strålte ned og kjentes stramt ut, på en måte... kan jo være hva som helst, men kan jo håpe det er noe babyrelatert :love7:smiley-angelic001

Håper på det beste :woot:
 
Jeg var vel 4-5uker på vei første gangen jeg merket at jeg var gravid. Da hadde jeg allerede vært litt ekstra sliten uka før, men tenkte ikke over det da høsten er en slitsom tid i barnehage.
Dagen jeg fant det ut var jeg kvalm da jeg stod opp, fikk ikke i meg mat. Ble sendt hjem fordi det gikk omgangssyke på avdelingen, men stoppet på vei hjem for å kjøpe test - positiv!

Andre gangen begynte jeg å grine av noe jeg aldri ville grint over ellers :hilarious: da var jeg vel 3-4uker på vei :p
 
Vært trøtt og øitt mer sulten ca. Fra 7 dpo, tenkte ikke noe over det da jeg også bruker støttemedisiner og hadde hatt jobbhelg, men viser seg jo at jeg er gravid så kanskje det var derfor :hilarious:
 
Spennende å lese alles erfaringer, det er jo så ulikt fra person til person! Selv har jeg aldri vært gravid, men forrige syklus hadde jeg såå masse symptomer helt fra 5 dpo, men ingen bebis du gitt. I dag er jeg 5 dpo igjen, og kjenner ingenting. Håper det ligger et lite frø der og venter på å gi meg en positiv overraskelse! :love017
 
Sist kjente jeg stikk i livmor da jeg reiste meg brått og ble svimmel selv om jeg satt stille og hadde gjort det en stund.

Gangen før det kan jeg ikke huske noen symptomer. Fikk positiv test 10 dpo. Kvalmen kom i uke 5.
 
Spennende tråd :)

Forrige gang jeg var gravid fant jeg det ikke ut før jeg var kommet ca til uke 7. Hadde da ingen symptomer, og hadde til og med "mensen". Gikk på piller, så tenkte ikke over det. Kvalmen kom rundt uke 7, så derfor tok jeg testen.

Nå har jeg derimot symptomer, men ikke positiv test :hilarious: 10 dpo
 
Back
Topp