IKM uke 13 ♡

Kunne jo ikke gå herifra uten den digitale:Heartred Denne gangen har vi vært svært heldig ettersom jeg som nevnt har kun en eggstokk og det satt på «første» forsøk (i år vel og merke). Spennende å se om den varer hele veien:Heartred Legene forespeilet meg hvertfall 3 år prøving i det hele tatt med første barn. Så «mirakelbabyene» er mer enn velkomne.

Jeg håper så inderlig for alle dere flotte damer her inne at alt vil gå etter planen. Det er lov med såre følelser når andre får positive tester, det har jeg kjent på før selv. Om denne spiren sitter er vi komplette!

Happy humping, fine frøkner:love7
 

Vedlegg

  • BBC43268-DDCD-4290-9E29-F68F52E2AA7B.jpeg
    BBC43268-DDCD-4290-9E29-F68F52E2AA7B.jpeg
    24 KB · Visninger: 86
Ja, det må jeg. Skal være litt pirkete denne gangen :p
Ja! Bruk tiden godt når du først er der. Jeg hadde en liten notisbok med 1000 spørsmål på fertilitets sjekken hos Hausken:laughing005 tenkte at nå skal jeg ikke gå hjem her i fra og forsatt lure på noe for den prisen! Hehe, utnytt tiden godt!:happy: så det rådet må jeg følge selv også på mandag!:oops:
 
Kunne jo ikke gå herifra uten den digitale:Heartred Denne gangen har vi vært svært heldig ettersom jeg som nevnt har kun en eggstokk og det satt på «første» forsøk (i år vel og merke). Spennende å se om den varer hele veien:Heartred Legene forespeilet meg hvertfall 3 år prøving i det hele tatt med første barn. Så «mirakelbabyene» er mer enn velkomne.

Jeg håper så inderlig for alle dere flotte damer her inne at alt vil gå etter planen. Det er lov med såre følelser når andre får positive tester, det har jeg kjent på før selv. Om denne spiren sitter er vi komplette!

Happy humping, fine frøkner:love7
Fantastisk!! Unner deg virkelig livets vakreste gave! Nyt dette maks + litt til for oss!!:love017
 
Kunne jo ikke gå herifra uten den digitale:Heartred Denne gangen har vi vært svært heldig ettersom jeg som nevnt har kun en eggstokk og det satt på «første» forsøk (i år vel og merke). Spennende å se om den varer hele veien:Heartred Legene forespeilet meg hvertfall 3 år prøving i det hele tatt med første barn. Så «mirakelbabyene» er mer enn velkomne.

Jeg håper så inderlig for alle dere flotte damer her inne at alt vil gå etter planen. Det er lov med såre følelser når andre får positive tester, det har jeg kjent på før selv. Om denne spiren sitter er vi komplette!

Happy humping, fine frøkner:love7
Så fantastisk ❤️ Alle fortjener det der❤️❤️ Nyyyt! Jeg satser på å bli gravid før sommeren :) det er målet ❤️
 
Kjærevene, så ulidelig trøtt om dagen!
Føles ut som en aldri får nok søvn og tror jrg kunne gått å lagt meg kl. 20-21 på kveldene:hilarious:

Noen andre som har noen symptomer?:happy:
 
I dag tok jeg en ny test den er helt blenda så da venter jeg på TR. Så kanskje noen av oss ses i uke 18 som er den uka jeg går inn under.
 
Fikk denne på helt utvanna urin akkurat, og da mener jeg tidenes lyseste urin!
Tror jeg faktisk kanskje er gravid :nailbiting::wideyed:
20200328_075921.jpg


Tar en til seinere på dagen, og ser om den er sterkere enn gårsdagens ❤ nervepirrende dette her :hilarious:
 
Jippi! Endelig sterkere strek på strimmeltesten :smiley-bounce022 skal være 4+6 i dag etter mine beregniger! Kan settes på gravid nå!
 

Vedlegg

  • 20200328_105221.jpg
    20200328_105221.jpg
    27,3 KB · Visninger: 74
Screenshot_20200328_113026_com.android.gallery3d.jpg


Jeg har så mange følslser akkurat nå, at jeg sitter og skjelver. Nøyaktig ett år etter jeg ble gravid før første gang. For en turbulent reise med tårer, håp og frustrasjon. Jeg er redd og lykkelig på en gang! Tok to tester for å forsikre meg om at det kom strek på begge!


Klor deg fast lille spire, og bli vår lenge etterlengtede terminspire! :Heartbigred
 
Dette kan ikke være ovitrelle bare vel????:eek::nailbiting:
20200328_114924.jpg
 
Vis vedlegget 322031

Jeg har så mange følslser akkurat nå, at jeg sitter og skjelver. Nøyaktig ett år etter jeg ble gravid før første gang. For en turbulent reise med tårer, håp og frustrasjon. Jeg er redd og lykkelig på en gang! Tok to tester for å forsikre meg om at det kom strek på begge!


Klor deg fast lille spire, og bli vår lenge etterlengtede terminspire! :Heartbigred
Åååh nå ble jeg så utrolig glad!! Og du som hadde så god følelse denne mnd og! Dette er helt ubeskrivelig fantastiske nyheter!! Herlig lesning!
Gratulerer sååå mye!!:Heartbigred:cheers
 
Back
Topp