Flere enn meg som «raper» sånn ca hele tiden?!

Tufso86

Gift med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Helt seriøst, jeg føler meg som en gammel mann som går med konstant sure oppstøt!! Drikker ingenting med kullsyre, bare vann som tørstedrikk og likevel går jeg å raper hele tiden :wideyed: Jeg sleit veldig med halsbrann i siste del av begge de andre svangerskapene, men kan ikke huske at jeg holdt på sånn som dette:wtf:
Er det noe som hjelper? :shifty: Er jeg alene? :arghh:
 
Helt seriøst, jeg føler meg som en gammel mann som går med konstant sure oppstøt!! Drikker ingenting med kullsyre, bare vann som tørstedrikk og likevel går jeg å raper hele tiden :wideyed: Jeg sleit veldig med halsbrann i siste del av begge de andre svangerskapene, men kan ikke huske at jeg holdt på sånn som dette:wtf:
Er det noe som hjelper? :shifty: Er jeg alene? :arghh:
Jeg slet veldig i forrige svangerskap på slutten jeg og, og syntes det begynte veldig tidlig denne gangen. Men av en eller annen grunn ga det seg plutselig for noen dager siden:) jeg knasket titralac nesten daglig og det hjalp litt. Men ingenting hjalp på slutten av forrige svangerskap:bored:
 
Jeg slet veldig i forrige svangerskap på slutten jeg og, og syntes det begynte veldig tidlig denne gangen. Men av en eller annen grunn ga det seg plutselig for noen dager siden:) jeg knasket titralac nesten daglig og det hjalp litt. Men ingenting hjalp på slutten av forrige svangerskap:bored:
Jeg får bare rape videre:hilarious: akkurat mot halsbrann har jeg hatt god effekt av novaluzid. Men vet ikke om det hjelper på lufta som vil opp? :facepalm:
 
Sniker

Jeg rapet hele svangerskapet! Følte meg helt alene med problemet da, men du er ikke alene altså :) Ikke lett å føle seg fresh når man raper hele tiden!
 
Sniker

Jeg rapet hele svangerskapet! Følte meg helt alene med problemet da, men du er ikke alene altså :) Ikke lett å føle seg fresh når man raper hele tiden!
Nei, det er helt sikkert, stakkars mannen:hilarious: Han ler av meg da, heldigvis:p
 
Raper hele tiden jeg også... og går rundt og smågulper når jeg raper :grumpy: utrolig ekkelt at det smaker oppkast i munnen hver gang man raper
 
Jeg har mange «hikk», faktisk hikk og småraper/gulper ofte :grumpy: Sleit med sure oppstøt tidlig i graviditeten og fikk anbefalt Gaviscon flytende hos jordmor.
 
Jeg har fått det mer og mer den siste uka. Sliiiiitsomt :p Må man ta medisiner for det, eller kan jeg kjempe meg gjennom det uten? Vil helst ikke ta noe... Selv om det er usjarmerende med "hikst, rap, innoverrap, utoverrap, burp burp" *hente opp fra nederst i magen en boble jeg kjente siden lenge* osv osv :p
 
Jeg har fått det mer og mer den siste uka. Sliiiiitsomt :p Må man ta medisiner for det, eller kan jeg kjempe meg gjennom det uten? Vil helst ikke ta noe... Selv om det er usjarmerende med "hikst, rap, innoverrap, utoverrap, burp burp" *hente opp fra nederst i magen en boble jeg kjente siden lenge* osv osv :p
Ja, akkurat sånn er det :wtf: god beskrivelse!!

Nei, man må ikke ta noe for det. Og jeg gjør ikke det enda. Men når halsbrannen kommer for fullt overlever jeg ikke uten en novaluzid innabords ved leggetid. Snakker av erfaring :hilarious: Det har vært helt grusomt på slutten de andre to gangene:sick009
 
Jeg slet veldig i begynnelsen med rapingen. Spesielt etter måltider. Er nå i 2. trimester og fet har gitt seg heldigvis. Håper det ikke kommer tilbake. Det var helt forferdelig! Burp burp burp!
 
Jeg har fått det mer og mer den siste uka. Sliiiiitsomt :p Må man ta medisiner for det, eller kan jeg kjempe meg gjennom det uten? Vil helst ikke ta noe... Selv om det er usjarmerende med "hikst, rap, innoverrap, utoverrap, burp burp" *hente opp fra nederst i magen en boble jeg kjente siden lenge* osv osv :p
Omg! Du kunne ikke beskrevet det bedre! akkurat sånn var det!
 
Back
Topp