Ingen EL??

Liilje

Glad i forumet
Hei..

Jeg fikk peak på EL test og derfor sier premom at jeg hadde EL i går... trodde derfor at tempen skulle være høyere i dag??? Kan det bety at jeg ikke har EL? Eller at egget slipper senere kanskje?

ble litt stressa nå:confused004
 

Vedlegg

  • 14AE8848-97E6-49FB-8D09-7ED2723A97C6.png
    14AE8848-97E6-49FB-8D09-7ED2723A97C6.png
    56,6 KB · Visninger: 58
Jeg har lite erfaring med å tolke slike diagrammer selv, lar det være opp til appen :pompus: Hos meg trenger appen 3 dager med målinger etter EL før den kan bekrefte at EL fant sted, for tror den sammenligner hele tiden 6 dager "bakover" mot tre dager "fremover" for å sjekke om en dag var EL-dag eller ikke. I så fall er det først i morgen at du vil få beskjed dersom EL var for to dager siden. Vet du noe om hvordan din app gjør dette?
 
Jeg har lite erfaring med å tolke slike diagrammer selv, lar det være opp til appen :pompus: Hos meg trenger appen 3 dager med målinger etter EL før den kan bekrefte at EL fant sted, for tror den sammenligner hele tiden 6 dager "bakover" mot tre dager "fremover" for å sjekke om en dag var EL-dag eller ikke. I så fall er det først i morgen at du vil få beskjed dersom EL var for to dager siden. Vet du noe om hvordan din app gjør dette?

Åh! Det var oppklarende! Jeg legger inn både på denne og i FF.. så kanskje det kommer noe mer info på den imorgen:joyful: Tusen takk for at du tok deg tid til å svare:love7
 
Får håpe på det! Du får oppdatere etterhvert :joyful: Men ikke bli stressa om ikke appen mener du hadde EL da, kan jo hende at egget slipper litt sent eller kanskje at du har litt for unøyaktige målinger? Er vel ikke uvanlig å ha noen sykluser uten EL også. Er det første mnd du temper?
 
Får håpe på det! Du får oppdatere etterhvert :joyful: Men ikke bli stressa om ikke appen mener du hadde EL da, kan jo hende at egget slipper litt sent eller kanskje at du har litt for unøyaktige målinger? Er vel ikke uvanlig å ha noen sykluser uten EL også. Er det første mnd du temper?

Ja er første måned.. skal prøve å ta det med ro som du sier:Heartpink Lettere sagt enn gjort:hilarious:

Til info i tilfelle noen andre leser dette.. jeg leste på FF nå at man må ha 3 høye målinger etter ”mistenkt” EL for at FF skal markere EL... så får håpe jeg får noen høye nå utover!
 
Ja er første måned.. skal prøve å ta det med ro som du sier:Heartpink Lettere sagt enn gjort:hilarious:

Til info i tilfelle noen andre leser dette.. jeg leste på FF nå at man må ha 3 høye målinger etter ”mistenkt” EL for at FF skal markere EL... så får håpe jeg får noen høye nå utover!

Hehe, ser den! Hva ble dagens måling?
 
Hehe, ser den! Hva ble dagens måling?

Det ble litt krøll:/ våkna kl 5 fordi det var så lyst:wacky: Målte tilslutt og den ble ca samme som CD13... men da hadde jeg jo vært våken en stund. Sovna tilslutt igjen og våkna kl 08.30.. da sov jeg veldig tungt og målte på nytt. Brukte kalkulator til å justere litt på målingen og da ble den slik som på bildet..

Så vet ikke helt jeg:p
 

Vedlegg

  • B58125CD-CA87-4833-AB72-0A55F54AA09D.png
    B58125CD-CA87-4833-AB72-0A55F54AA09D.png
    69,1 KB · Visninger: 37
Back
Topp