Fortelle nyheten

Jeg sa det bare til mamma. Hun visste at vi hadde prøvd en stund da ;)
 
Hvordan fortalte/skal dere fortelle nyheten til de nærmeste? Gjør dere noe spesielt ut av det?:happy:

Nei, forrige gang bare ringte jeg og fortalte det til de nærmeste som skulle få vite det før uke 12 :) syns personlig at det er litt kleint av en eller annen merkelig grunn :arghh: kommer til å gjøre det samme nå!
 
Pappa har bursdag når eg er 11+0, så vurderte å fortelle det då, men vil vente til eg har høyrt hjertelyden/fått TUL før vi fortelle det trur eg..
 
Tenker lillegutt skal få en storebror genser evt at ungene bare kan få fortelle det når den tid kommer :p

nå vet ikke ungene det heller enda da.
 
Jeg selv vil fortelle det til mine foreldre og søsken i påska, på mamma sin bursdag. Da er jeg bare 6+3, men ønsker at de skal vite det så tidlig i tilfelle det går galt igjen. De vet ikke at vi mistet sist:)

Har laget et fotoalbum, der jeg tenker å lime inn noe som vil avsløre graviditeten:love017
 
Tror jeg skal fortelle broren min det hvis alt er ok etter neste ultralyd om en uke, da er jeg 9+3. Foreldre må vente til rundt uke 12. Nærmeste venner har visst det siden uke 6.
Skal ikke gjøre noe spesielt ut av det, tror jeg. Men håper vi får fortalt i hvert fall mine foreldre det ansikt til ansikt :)
 
Vi tok bilde av storebror som holdt to små sko og redigerte på et spørsmålstegn og "velkommen i november" :happy: ingen av familien vår bor nærme oss, så det var kjekt å overraske med bildet
 
Vurderer storebror-T-skjorte til fireåringen, men kan aldri tenke meg at han greier å lavære å fortelle hva som står på den før de oppdager det selv :laughing002
 
Jeg har også tenkt på body eller genser med "storebror" på. Men jeg finner du et ikke noe sted? Hvor har dere kjøpt/planlegger å kjøpe?
 
Jeg tenkte å la den kommende storebroren (som har tre storebrødrefra før og endelig (kanskje) skal bli storebror selv) få sjekke om det er to streker etter test. Men dette blir ikke før etter uke 12, hvis det går bra så langt.
 
Vi vet ikke helt ennå hvordan eller når vi vil gjøre det. Tenkte egentlig å fortelle nærmeste familie i påska, men nå ser det ut som vi ikke skal reise dit likevel (bor ikke på samme sted ellers). Har mest lyst å fortelle dem det når vi treffes, men det kan nå bli først langt utpå sommeren, så da får vi tenke litt nytt. Artig å få litt inspirasjon her fra dere andre da! :)

Vil nok fortelle et vennepar av oss første gangen vi treffes nå, men pga. forkjølelsessymptomer har vi ikke kunnet se hverandre på lang tid. Spent på hvordan de vil reagere - vi har nemlig ikke fortalt noe om at vi prøver. Håper jo litt at de kanskje vil bli inspirert :joyful:
 
Vi vet ikke helt ennå hvordan eller når vi vil gjøre det. Tenkte egentlig å fortelle nærmeste familie i påska, men nå ser det ut som vi ikke skal reise dit likevel (bor ikke på samme sted ellers). Har mest lyst å fortelle dem det når vi treffes, men det kan nå bli først langt utpå sommeren, så da får vi tenke litt nytt. Artig å få litt inspirasjon her fra dere andre da! :)

Vil nok fortelle et vennepar av oss første gangen vi treffes nå, men pga. forkjølelsessymptomer har vi ikke kunnet se hverandre på lang tid. Spent på hvordan de vil reagere - vi har nemlig ikke fortalt noe om at vi prøver. Håper jo litt at de kanskje vil bli inspirert :joyful:
Veldig kjedelig at man ikke får møttes så lett situasjonen er nå, men lettere å holde det hemmelig for de man ikke vil at skal vite noe enda:happy:
 
Vi skulle egentlig på hyttetur med hele svigerfamilien rundt uke 14. Tenkte å si det da. Nå er det desverre avlyst så nå vet vi ikke..
 
Jeg tenkte å la den kommende storebroren (som har tre storebrødrefra før og endelig (kanskje) skal bli storebror selv) få sjekke om det er to streker etter test. Men dette blir ikke før etter uke 12, hvis det går bra så langt.
Så mange gutter da:happy: Blir spennede å se om nestemann også er gutt
 
Back
Topp