Lilutta - Et lillesøsken i 2020? ♡

11+4

Ultralyd nummer to er overstått. Alt var bra! Og jeg er 10 kilo lettere :rolleyes:

BAB2FCD9-F378-44B9-8C63-19460B7AA239.jpeg


Fine hjerteslag og fine bevegelser, 5 cm stor :Heartred Jeg er så letta og glad nå. Målt til 11+3, så det er helt perfekt.

Kanskje dette skal gå bra?! :love7
 
12+3

Da var jeg endelig over der vi oppdaget MA forrige gang (12+1), og det føles veldig godt å nå være på den «andre siden». Har ikke vært så langt på vei siden førstemann :Heartblue

Var hos legen igjen i dag, og både blodtrykk og urinprøve var fin :) Blodtrykket var litt høyt forrige gang + protein i urinen, så godt at det er tilbake til normalen nå. Ellers står vekta stille, men vi er bare glade for at det ikke går mer nedover. Er nå på -3 kilo siden jeg ble gravid.

Dagene går i ett og det er krevende å ha 3-åringen hjemme hver dag - hele dagen :wacky: Men vi prøver å gjøre det beste ut av det og er ute hver dag. Håper corona roer seg snart, lei av dette vakuumet.

Håper alle har hatt en fin uke, og at dere holder dere friske :Heartred
 
13+2

Er ikke så mye nytt som skjer egentlig. Dagene går. Veksler mellom å tenke at dette går bra til å frykte at det har stoppet opp :sorry: Lurer på om frykten kommer til å slippe i det hele tatt.. :confused013

Kvalmen er litt mer under kontroll, bruker kvalmestillende daglig. Men de dagene jeg er i grei form blir jeg redd for at det er et dårlig tegn. At det skal være så vanskelig å være gravid igjen :shifty: Hrmf.

Søtsuget har virkelig meldt seg den siste uka, noe som er veldig merkelig. I første svangerskap hadde jeg avsmak på sjokolade omtrent hele svangerskapet. Nå har jeg avsmak på potetgull, spesielt salt potetgull. Fysj.

Ellers prøver jeg å ordne meg privat ultralyd til neste uke, klarer bare ikke å vente helt til oul i mai :hilarious: Avhengig av ultralyd :hilarious: Men det er så beroligende å se at alt er bra :oops:
 
13+6

Alle små og store milepæler må med. Nå hadde jeg min første tydelige kynner! Magen bulte ut på venstre side og jeg kunne kjenne livmor helt opp til navlen :woot: Det er gøy!

5 dager til ultralyd :rolleyes:
 
14+4

Da var tredje ultralyd overstått. Og det gikk strålende :Heartred En veldig koselig ultralyd, og veldig glad for at samboer fikk være med!

Hun målte både hodet og lårbenet i tillegg til CRL selvfølgelig, og målene stemte godt overens med hvor langt jeg mener jeg er på vei. Det var en meget aktiv baby der inne og det var så morsomt å se :rolleyes: Ti fingre på hver hånd. Hun var veldig sikker på at det er en liten gutt - en lillebror :Heartblue Så nå starter navnejakten!

Morkaken min er bak denne gangen, og da er jeg ganske sikker på at det er babyen jeg har kjent tegn til de siste dagene. Små dult som kommer helt ut av det blå, men når jeg da kjenner etter kommer det ingen flere dult selvsagt :hilarious:

Neste ultralyd er rutineultralyd på sykehuset om 4 uker :)
 
Back
Topp