Mange som ønsker, venter eller har 3 barn?

Fremtiden <3

Blir kjent med forumet
Jeg er inne i ønsker-meg-en-til-bobla, igjen. Kommer aldri til å få det med han jeg bor med. Så da kan jeg jo «leve» litt gjennom dere?

Hvordan tror du det blir med 3 eller hvordan er det med 3? :) jeg veier opp for og imot flere ganger i døgnet, men per nå så blir det aldri aktuelt uansett :p
 
Vi venter nr 3 nå, men har ikke tette barn. Spent på hvordan det blir men tror såklart det blir veldig fint ;)
 
Jeg har en stund hatt lyst på en tredjemann. Meeen etter den siste tiden og med minstemann som ENDELIG begynner å bli større (og staheten begynner å roe seg), så har jeg blitt usikker :p
 
Jeg har en stund hatt lyst på en tredjemann. Meeen etter den siste tiden og med minstemann som ENDELIG begynner å bli større (og staheten begynner å roe seg), så har jeg blitt usikker :p
De tankene slår meg støtt og stadig om dagen også. Og jeg tenker ofte på alt det «negative» med det. Men klarer likevel ikke å legge bort tanken :p
 
Så spennende :) kan jeg spørre om du og mannen var enig? Og har dere alltid visst at dere ønsker 3? :)

Vi hadde det nok i tankene i begynnelsen. Men så brukte vi 4,5 år på andremann - som endte med ivf. Etter noen år fikk søskenbarnet mitt ett veldig prematurt og sykt barn, og vi ble begge litt redde for å få ett barn til siden vi allerede har to friske barn..
men så gikk det noen år igjen og vi begynte å tenke på de eggene vi hadde på frys! Så da ble det :)
 
Venter nr 3 i november.Kommende baby får 2 storebrødre som blir innen november 7 og 9 år.
Blir litt større aldersforskjell enn vi egentlig hadde tenkt,men det har ikke passet før nå.Er forsatt uvirkelig at vi skal i gang igjen med en liten en❤:woot:.Gleder meg til å fortelle minstemann for han har ønsket lenge å bli storebror.:joyful:
 
Venter nr 4. Trodde vi var ferdige etter 3, men så er det så koselig med mange så nå kommer det en til. :Heartred:Heartpink:Heartblue:Heartblue
 
Tusen takk for at dere svarer :) jeg kjenner jeg er skikkelig misunnelig på at dere har menn som også ønsker. Opplever dere mannfolka deres som familiemenn? Altså, prioriterer de familie eller ånder og lever de for egne hobbyer?
 
Jeg har seks. Fire med eksmannen min, og to med nåværende mann. Jeg og mannen ønsker nummer tre sammen nå.

Jeg har alltid kost meg som mamma, og syntes aldri overgangen fra to til tre var noe å mase om.
 
Jeg har seks. Fire med eksmannen min, og to med nåværende mann. Jeg og mannen ønsker nummer tre sammen nå.

Jeg har alltid kost meg som mamma, og syntes aldri overgangen fra to til tre var noe å mase om.
Fy søren så sprekt! Og mannen min som ikke vil ha 3 en gang :( han er altfor glad i egentid. Det er den han lever for. Altså han er glad i ungene sine, men vil ikke gi opp mer egentid for et barn til når han allerede har to
 
Jeg var fint ferdig etter nummer 2, mannen var ikke helt enig og jeg ble overtalt.
Elsker det :)
 
Fy søren så sprekt! Og mannen min som ikke vil ha 3 en gang :( han er altfor glad i egentid. Det er den han lever for. Altså han er glad i ungene sine, men vil ikke gi opp mer egentid for et barn til når han allerede har to

Egentid er et fremmedord hjemme hos oss. :knegg: Akkurat nå handler (nærmest) alt om ungene, men før eller siden flytter de jo ut en etter en. Eldste blir 18 nå i år, og flytter til sommeren, jeg gruer meg mer enn jeg gleder meg.
 
Fy søren så sprekt! Og mannen min som ikke vil ha 3 en gang :( han er altfor glad i egentid. Det er den han lever for. Altså han er glad i ungene sine, men vil ikke gi opp mer egentid for et barn til når han allerede har to
Man kan da ha egentid selv om man har 3 barn.
Jeg handler alltid uten barn og er ute og løper/går 1,5-2 timer 3 kvelder i uken.
 
Egentid er et fremmedord hjemme hos oss. :knegg: Akkurat nå handler (nærmest) alt om ungene, men før eller siden flytter de jo ut en etter en. Eldste blir 18 nå i år, og flytter til sommeren, jeg gruer meg mer enn jeg gleder meg.
Ja, jeg også tenker sånn. Mannen min ikke :(
 
Man kan da ha egentid selv om man har 3 barn.
Jeg handler alltid uten barn og er ute og løper/går 1,5-2 timer 3 kvelder i uken.
Han vet nok at han må bidra litt mer enn han gjør nå hvis vi skal ha tre. For jeg har allerede antydet at han er mye borte. Men problemet mitt føler jeg ikke nødvendigvis at jeg må ha ungene, men det at han faktisk ikke ønsker å tilbringe mer tid med ungene :(
 
Han vet nok at han må bidra litt mer enn han gjør nå hvis vi skal ha tre. For jeg har allerede antydet at han er mye borte. Men problemet mitt føler jeg ikke nødvendigvis at jeg må ha ungene, men det at han faktisk ikke ønsker å tilbringe mer tid med ungene :(
Det skjønner jeg.
Jeg har en mann som stiller mye opp, men nå snakket vi en del om det før vi begynte å prøve på tredjemann siden jeg har en jobb som jeg tidvis må reise en del.
 
Vi har fått fem i løpet av ti år. Tatt en av gangen, å koser oss mer for hver gang, både som foreldre og hele familien.

Han er et familiemenneske, å elsker all tid han kan få med barna. Å vi prioriterer jo familietiden Ibsen livsfaser vi er i nå. Men det er klart at vi begge setter pris på alenetid, å syns klart at livet er mindre travelt med flere enn det var med bare to! Så vi ser bare fordeler med en flokk, å vet enda ikke om det kommer fler.
 
Back
Topp