XuperB - to tette

Nå kjører vi fint lite bil, men vi er veldig godt fornøyd med Max-Way, med komfortinnlegg. A digger det også.
 
Nå kjører vi fint lite bil, men vi er veldig godt fornøyd med Max-Way, med komfortinnlegg. A digger det også.

Ikke sett innlegget før nå. Mulig komfortinnlegget gjør litt forskjell da?

Kommer til å gå for et som har litt "ekstra" da vi kjører endel til vanlig, og har noen skikkelig langturer i året. Også greit med et som ikke tar så stor plass i bredden. Men får se om ikke vi kjøper et sånt innlegg. Skal jo uansett bruke den stolen i firmabilen.
 
Ikke sett innlegget før nå. Mulig komfortinnlegget gjør litt forskjell da?

Kommer til å gå for et som har litt "ekstra" da vi kjører endel til vanlig, og har noen skikkelig langturer i året. Også greit med et som ikke tar så stor plass i bredden. Men får se om ikke vi kjøper et sånt innlegg. Skal jo uansett bruke den stolen i firmabilen.

Ikke så stor investering det innlegget i hvert fall, og jeg tror det utgjør en del for komforten altså.
 
Lillebror har blitt 3 måneder, fått vaksine og er veid og målt. Vokser fint, og smiler mer og mer. Hatt et par forsøk på latter også.

Kjenner litt på at den her lock down begynner å tære på. Lite til ingen avlastning, påskebesøk avlyst og mannen jobber mye. Storebror er særdeles aktiv, og selvstendighetsalderen har slått til for fullt. Idag "rømte" jeg ut med hundene så snart mannen kom hjem. Var i et område rett bak huset så kort vei hjem. Det var sjukt godt med en times kvalitetstid med hundene. :)

Bare imorgen igjen så er det helg, deretter ei uke til påske. Mannen skal værsågod få ta ut ferie de tre dagene i påskeuka!

Gleder meg til vi fritt kan dra på besøk OG få besøk.
 
Da er vi to (og sikkert mange flere enn det..)! Det er blytungt og være alene med en nyfødt og en hyper 2-åring hele dagen i tillegg til nattevåk. Får jo ikke fått avlastning av besteforeldre heller. Blir i tillegg skrullete av og bare være hjemme uten sosial kontakt. Det var ikke sånn barseltiden skulle bli..

Jeg var jo forberedt på 3 dager alene med gutta i uka, men å ikke få avlastning overhodet er tøft. Fikk lite av det tidligere og, pga sykdom og litt andre greier hos svigers.

Det ble lettere etterhvert her da, etter 2 mnd, men ikke akkurat det jeg så for meg gitt.
 
Hvordan går det? :)

Går egentlig ganske fint. Minstemann legger seg ned for natta, og etter en trøblete periode med mye oppvåkninger (men sovna fort med litt hjelp da) så våkner han bare en gang pr natt. Vi har begynt med noen dager avlastning hos besteforeldre innimellom. To dager denne uka, veldig deilig. Både for meg og storebror.

På 4 mnd kontrollen var lille 8180 gram og 62 cm. Trillerund altså. :hilarious: Han er superblid og fornøyd for tiden. Snur seg over på mage selv og beveger seg 360 grader rundt. Her en dag hadde han flytta seg halvannen meter mens jeg la storebror uti vogna. :hilarious:

Om litt over en mnd skal jeg ut og fly med begge to, vi skal på feriebesøk til onkler, tante og mormor. Hun har truffet minsten en gang siden han ble født, og mine søsken har ikke sett han annet enn på bilder. Det syns jeg egentlig er nitrist. Håper ikke smitten tar seg opp til en lockdown igjen. Det fikser jeg ikke! :blackeye:

Jeg passer fortsatt kun i et par av buksene mine igjen, har fortsatt 4 kg mer enn da jeg testa positivt i fjor påske, 6 mer enn startvekt med storebror og 10 mer enn før første svangerskap. :bag:

Fullammer enda, da minsten har sprengt skjemaet for vekt vs høyde er det ikke behov for tillegg. Fullammet vel, så og si, storebror til han var nærmere 6 mnd også. Heldig med ammingen. :)
 
Back
Topp