Babystrikk

Da ville jeg ha funnet noe jeg hadde ønsket å strikke... å tatt det der ifra :) er ikke sikkert man trenger å vite mye mere enn det heller! Mange som selger oppskrifter som har linker på YouTube for å få hjelp :) + at du kan alltid spør om du lure på noe!
Tusen takk for tips :D gleder meg skikkelig til å sette igang jeg nå!
 
9E2755FD-8EEF-4231-A245-420EBAEE807C.jpeg Jeg kan desverre ikke strikke, ser ikke for meg at jeg har tålmodighet til å lære det heller...
Men det finnes jo så masse fine klær, gleder meg til å følge med på alt det fine dere lager!! Jeg syr da, og her er det første plagget jeg har laget tiltenkt minien i magen:love7
 
Vis vedlegget 321815 Jeg kan desverre ikke strikke, ser ikke for meg at jeg har tålmodighet til å lære det heller...
Men det finnes jo så masse fine klær, gleder meg til å følge med på alt det fine dere lager!! Jeg syr da, og her er det første plagget jeg har laget tiltenkt minien i magen:love7

kjempe fin :love017
 
Vis vedlegget 321815 Jeg kan desverre ikke strikke, ser ikke for meg at jeg har tålmodighet til å lære det heller...
Men det finnes jo så masse fine klær, gleder meg til å følge med på alt det fine dere lager!! Jeg syr da, og her er det første plagget jeg har laget tiltenkt minien i magen:love7
Herlighet så søtt! :Heartred
 
fant gode videoer som hjelper meg på pickles.no er ikke en racer på strikkingen, men har ikke tatt meg tid til det før :p
 
Back
Topp