Da ser det ut som jeg må takke for meg.

Så trist å høre. Sender deg en klem :Heartred

Vil bare informere om at alle sykehus i Norge er i gul beredskap, og selv om det ikke står på alle innkallelsene, så står det på hjemmesidene demmes hva som er lov og ikke lov av pårørende. Jeg kan ikke si noe sikkert uten å vite hvilket sykehus du hører til, men mest sannsynlig er det ikke tillatt med følge. Derimot tenker jeg at det du skal igjennom kanskje blir sett på som «fødsel», og isåfall kan du ha med partner under visse forbehold.
Det beste du kan gjøre er å sjekke på hjemmesiden til ditt sykehus. Slik at du er litt forberedt på hva det faktisk blir til, og ikke får sjokk i morgen dersom partner nektes adgang.

Her står det vakter utenfor døren og man slipper kun inn om man kan bevise at man har time e.l.
 
Så trist å høre. Sender deg en klem :Heartred

Vil bare informere om at alle sykehus i Norge er i gul beredskap, og selv om det ikke står på alle innkallelsene, så står det på hjemmesidene demmes hva som er lov og ikke lov av pårørende. Jeg kan ikke si noe sikkert uten å vite hvilket sykehus du hører til, men mest sannsynlig er det ikke tillatt med følge. Derimot tenker jeg at det du skal igjennom kanskje blir sett på som «fødsel», og isåfall kan du ha med partner under visse forbehold.
Det beste du kan gjøre er å sjekke på hjemmesiden til ditt sykehus. Slik at du er litt forberedt på hva det faktisk blir til, og ikke får sjokk i morgen dersom partner nektes adgang.

Her står det vakter utenfor døren og man slipper kun inn om man kan bevise at man har time e.l.

Finner ikke noe spesifikt ang å ha med følge på poliklinisk, men jeg får forberede meg på at han ikke får bli med, men uansett kjører han meg, så vi prøver før vi tar det for gitt at han ikke får bli med. SMS fra sykehuset informerte kun om mistanke om smitte, eller utenlandsopphold. Vi har verken vært i utlandet eller er syke. Men vi får se... Skal da greie meg alene, når det er som det er. Han er uansett der når jeg er ferdig ❤
 
Så trist å høre. Sender deg en klem :Heartred

Vil bare informere om at alle sykehus i Norge er i gul beredskap, og selv om det ikke står på alle innkallelsene, så står det på hjemmesidene demmes hva som er lov og ikke lov av pårørende. Jeg kan ikke si noe sikkert uten å vite hvilket sykehus du hører til, men mest sannsynlig er det ikke tillatt med følge. Derimot tenker jeg at det du skal igjennom kanskje blir sett på som «fødsel», og isåfall kan du ha med partner under visse forbehold.
Det beste du kan gjøre er å sjekke på hjemmesiden til ditt sykehus. Slik at du er litt forberedt på hva det faktisk blir til, og ikke får sjokk i morgen dersom partner nektes adgang.

Her står det vakter utenfor døren og man slipper kun inn om man kan bevise at man har time e.l.
Det sto faktisk at det er securitasvakter ved dørene, hvor man må vise frem "bevis" på at man har ærender der. Det er vel for at ikke uvedkommende eller besøkende uten tillatelse skal komme inn.
 
Off... det er så fryktelig at sånt skjer, men det er jo desverre veldig normalt. Sitter med følelsen at jeg aldri kommer til å tørre å gå gravid igjen. Men det går vel bra en gang også....

Gynekologen nevnte på medisinsk abort ja. Har lite lyst til å bruke mer tid enn nødvendig på et sykehus i disse dager...
Medisinsk abort er den med piller?
Du tør å bli gravid igjen!- Du må ha trua<3 Jeg er gravid igjen nå etter dødfødsel i uke 34, for bare 6 mndr siden:) Alt går! God klem til deg<3
 
Du tør å bli gravid igjen!- Du må ha trua<3 Jeg er gravid igjen nå etter dødfødsel i uke 34, for bare 6 mndr siden:) Alt går! God klem til deg<3
Du er tøff som har begitt deg ut på dette etter en sånn opplevelse! Man må vel bare tenke at det vil helst gå bra! Masse lykke til i innspurten din ❤❤
 
Ja, det går greit å bli gravid etterpå. Om du har nok tid mellom så får du ut sorgen, sjokket og redselen. Med god hjelp fra jordmor/lege så vil du få god oppfølgning. Etter uke 13 skjer det noe i kroppen, plutselig slapper man helt av og gleder seg <3
 
Stor klem, lykke til.. lov og håpe på det beste:Heartred:Heartred
 
Sniker. Huff, jeg føler sånn med deg :Heartred opplevde det samme i fjor. Hadde selv beregnet at jeg var 9+6, fosteret ble målt til 9 uker på privat TUL hvor jeg bare skulle sjekke at alt så greit ut. Ingen forhåndsvarsler på at noe kunne være galt.

På sykehuset dobbeltsjekket de, og legen ga meg valget mellom medisinsk abort og utskraping. Medisinsk abort ble fremstilt som det klart beste alternativet. Fikk også valget mellom å gjøre medisinsk abort hjemme og på sykehuset (hvis fosteret hadde vært mer enn ni uker måtte jeg ifølge henne gjøre det på sykehuset). Jeg var så omtåket (visste knapt hva MA var inntil den dagen), så jeg gjorde som de anbefalte og tok medisinsk abort hjemme.

Fysisk gikk selve aborten greit, men jeg må være ærlig å si at psykisk var det skikkelig ille. Det hjalp ikke at det tok lang tid før kroppen stabiliserte seg slik at vi kunne komme i gang med prøvingen igjen. Tar ikke detaljene her, men jeg vil oppfordre deg til å vurdere begge alternativene nøye før du bestemmer deg.

Masse, masse lykke til! :Heartblue
 
Så veldig leit :(

Hadde selv MA i sommer i uke 8+6, tok medisinsk abort hjemme.

for meg var det så greit som det kunne blitt i en slik situasjon. Var plaget med rester i ukene etterpå men ca 5 uker senere kom de siste blodklumpene da jeg fikk mensen igjen.

Så for min del var det litt langtekkelig, men etter jeg først fikk mensen igjen var syklus på plass så og si med en gang, som var greit med tanke på å prøve igjen

Veldig lei meg på dine vegne, ta godt vare på hverandre å masse lykke til :Heartred
 
På TUL i dag, 9+3, fant gynekologen ikke noe hjerteaktivitet... Embryoet ble målt til 23,3 mm, som tilsvarte ca 9 uker... En MA med andre ord. Utvendig ultralyd, men han sa det ikke ville vise noe forskjell å ta innvendig. Er henvist til poliklinisk på sykehuset i morgen tidlig...
Jeg er nesten helt sikker på at det er som det er, men er det noen som vet om de tar en bekreftende UL på sykehuset?
Hvordan går det med deg?:Heartred
 
så trist! :Heartred Sender deg en klem og masse lykke til:Heartred
 
Hvordan går det med deg?:Heartred
Satt meg akkurat inn på venterommet på gyn.poliklinikk. Ble møtt av securitas ved døra, og samboeren fikk ikke bli med inn. Vi var forberedt på det, men bestemte oss for å prøve, kan ikke få annet enn nei liksom...
Trist å sitte her alene, men dette er jo trist uansett... Aner ikke hva som skal skje i dag, så får bare vente å se...
 
Satt meg akkurat inn på venterommet på gyn.poliklinikk. Ble møtt av securitas ved døra, og samboeren fikk ikke bli med inn. Vi var forberedt på det, men bestemte oss for å prøve, kan ikke få annet enn nei liksom...
Trist å sitte her alene, men dette er jo trist uansett... Aner ikke hva som skal skje i dag, så får bare vente å se...
Lykke til ❤️
 
Satt meg akkurat inn på venterommet på gyn.poliklinikk. Ble møtt av securitas ved døra, og samboeren fikk ikke bli med inn. Vi var forberedt på det, men bestemte oss for å prøve, kan ikke få annet enn nei liksom...
Trist å sitte her alene, men dette er jo trist uansett... Aner ikke hva som skal skje i dag, så får bare vente å se...
Lykke til! Krysser det jeg har for at du får oppløftende nyheter i dag :Heartred
 
Ingen oppløftende nyheter her... Embryoet ble målt til 8+5, så litt mindre enn jeg fikk beskjed om i går. Like lite hjerteaktivitet...
Så her blir det medisinsk, og fikk velge å gjøre dette på sykehuset. Skal gjøre dette på fredag. Får med meg noe medisiner hjem, resten skal skje på sykehuset. Føler meg tryggere ved å være med helsepersonell...
Blir en lang dag i dag, og i morgen... spesielt med kvalmen som fremdeles henger i...
 
Ingen oppløftende nyheter her... Embryoet ble målt til 8+5, så litt mindre enn jeg fikk beskjed om i går. Like lite hjerteaktivitet...
Så her blir det medisinsk, og fikk velge å gjøre dette på sykehuset. Skal gjøre dette på fredag. Får med meg noe medisiner hjem, resten skal skje på sykehuset. Føler meg tryggere ved å være med helsepersonell...
Blir en lang dag i dag, og i morgen... spesielt med kvalmen som fremdeles henger i...

Uff så trist :( Føler med deg :Heartred
 
Back
Topp