Føde alene i oktober?

Tenker det er så langt fram i tid, at det bekymrer meg ikke. Men jeg tenker på de jeg kjenner som har termin i nærmeste framtid...
 
Sliter med angst fra før, så dette er noe jeg ikke må få panikk for nå...:woot:
Nekter å føde uten samboer.
 
Helt enig, er ganske spent..
Bare tanken på oul alene gir meg panikk:(
OUL alene går greit for min del, men får ondt i meg av tanken på at pappaen ikke skal få se den lille :Heartred Jeg kjenner jo på graviditeten hele tiden, men litt vanskeligere for han å få ett forhold til det så tidlig.
 
Oktober er jo fortsatt en god stund til, og de forventer vel smittetoppen i mai.

Har OUL i starten av juni, blir nok veldig lei meg om samboer ikke får være med, men blir nok enda mer trist og knust hvis han ikke får være med på fødsel
 
For en spesiell situasjon vi er i. Blir godt når ting har roa seg. Men det er heldigvis et halvt år til oktober og det er jo ganske lenge
 
Jeg fødte alene på sykehuset i 2009. Ingen stress :happy: Hadde med ei venninne sist.. denne gangen tror jeg jeg vil føde alene igjen...
 
Jeg har født ene sønnen alene, eller min mor var med. Ingen barnefar i bildet der. Nå sist i 2019 var sambo med dag frøkena ble født. Å det er det fineste vi har opplevd samme da. Tiden på sykehuset, kjøre inn, vente, spenningen underveis, selve fødselen og tiden etterpå. Det var så trygt å godt å ha han der. Blir på gråten bare ved tanken om han ikke får delta denne gangen :( Det blir ikke det samme uten han. Jeg vet det er lenge til. Men syns ikke situasjonen har bedret seg akkurat og er redd dette varer lenge. Og tiden går fort. Må man så går det jo, selvfølgelig. Men man blir fratatt en stor opplevelse. Å bare tenk på far som ikke får støtte, være til stede for sin kjære og oppleve dette :(
 
Plager meg mer de som må dø alene på gamlehjem nå fordi dem har sperret for all besøk :(
 
Jeg har født begge mine barn uplanlagt alene. Første gang var det en jordmor der og andre gang var jeg helt alene innelåst på et bad. Så denne gangen ønsker jeg å ha samboer med, men om det ikke går så skal jeg alltids få ut ungen uten ham også. Oktober er så langt fremme at det er ingen vits i å stresse over det allerede nå. Ingen som vet hvordan situasjonen er utpå høsten. Ikke ta sorgene på forskudd :)
Helt alene innelåst på et bad? :nailbiting: Stakkar deg, hvorfor?
 
Er lenge til oktober ennå, så vanskelig å vite hvilke smitteverntiltak som gjelder da. Så prøver å ikke bekymre meg for mye for det ennå.
Men må si jeg er mer redd for å føde uten jordmor enn å føde uten mannen :shy:
 
Back
Topp