Corona vs ultralyd

Sola_

Første møte med forumet
Hei. Jeg har ultralydtime, uke 12, i starten av april. Er veldig bekymret for at timen skal bli avlyst og at jeg ikke skal få tatt ultralyd før etter uke 14. Nakkefold må sjekkes på ultralyd uke 11-14..

Tiltakene som medfører at ultralydklinikkene holder stengt varer i første omgang frem til 26.03, men jeg tenker det er mer sannsynlig at det forlenges enn at det ikke gjør det.

Jeg synes det er helt uholdbart at vi i 2020 ikke skal ha lov til å vite hva som foregår inni kroppene vår før det er for sent.

Er det flere her som deler min bekymring?
 
Det er vel ikke helt alle som har stengt? Vet ikke hvor du holder til, men jeg fikk opp reklame på facebook om en klinikk i Vestfold/Telemark som holder åpent nå.
Er bekymringsverdig å tenke på å ikke skulle få sjekket det nødvendige, men samtidig er det jo forståelig at mange velger å stenge.
 
Her er det ikke stengt for hverken polikliniske timer eller ultralyd, men man får ikke ha med partner.
 
Jeg skal også begynnelse av april på TUL uke 12 på sykehuset, jeg er over 38 år så skal på del num 2 av fostersdiagnostikk så håper ikke blir avlyst,gruer meg allerede at ikke kan ha med meg min samboer men sånn er det. Satser på at dette går over snart.
 
Jeg hadde TUL på sykehuset forrige fredag, den ble ikke avlyst, men partner fikk ikke være med.
 
I Bergen har alle stengt ned til 26 samt kiropraktor og fysio. Skulle gjerne hvert til ul I uke 12 så rundt 2 april så spørr om de er åpnet til da og til kiropraktor pga låst bekken.
Håper noe får åpne opp etterhvert.
 
I Bergen har alle stengt ned til 26 samt kiropraktor og fysio. Skulle gjerne hvert til ul I uke 12 så rundt 2 april så spørr om de er åpnet til da og til kiropraktor pga låst bekken.
Håper noe får åpne opp etterhvert.
Volvat også?
 
Min time ble avlyst, ringte til nærmeste fertilitetsklinikk, og dem holder åpent. Så fikk UL der :) Fertilitetsklinikker er ikke rammet av reglene, og holder åpent :)
 
I Bergen har alle stengt ned til 26 samt kiropraktor og fysio. Skulle gjerne hvert til ul I uke 12 så rundt 2 april så spørr om de er åpnet til da og til kiropraktor pga låst bekken.
Håper noe får åpne opp etterhvert.

Klinikk Hausken har jo avdeling i Bergen? Jeg var på Klinikk Hausken i Haugesund for 3 dager siden, ingen planer om nedstenging der
 
Privat gyn med avtalehjemmel hos helse Nord i Bodø er åpent iallefall.
 
Vi hadde time lørdag 4 April i Trondheim. Den ble avlyst pga corona. Så ringte jeg rundt å fikk time 3 April, med forbehold om eventuelt de må stenge. Men de har gjort div tiltak slik at man skal kunne ha åpent lengst mulig. Ingen andre på venterom, halve arbeidsstaben er permitert osv.
 
I Bergen har alle stengt ned til 26 samt kiropraktor og fysio. Skulle gjerne hvert til ul I uke 12 så rundt 2 april så spørr om de er åpnet til da og til kiropraktor pga låst bekken.
Håper noe får åpne opp etterhvert.

Sentrumslegene i Bergen har åpent. Eg var der tirsdag i forrige uke.
 
I Bergen har alle stengt ned til 26 samt kiropraktor og fysio. Skulle gjerne hvert til ul I uke 12 så rundt 2 april så spørr om de er åpnet til da og til kiropraktor pga låst bekken.
Håper noe får åpne opp etterhvert.
. Det Er noen ultralydklinikk som er fortsatt åpen. Volvat foreksempel.Bare Google ultralydklinikker så får du opp noen som er fortsatt åpen.
 
Vi hadde time lørdag 4 April i Trondheim. Den ble avlyst pga corona. Så ringte jeg rundt å fikk time 3 April, med forbehold om eventuelt de må stenge. Men de har gjort div tiltak slik at man skal kunne ha åpent lengst mulig. Ingen andre på venterom, halve arbeidsstaben er permitert osv.
Hei, hvor i Trondheim har de fremdeles åpent?:)
 
Back
Topp