Symptomtråd

s_91

Flørter med forumet
Novemberlykke 2020
Ser ikke om noen allerede har opprettet tråd om dette?

Tenker det kan vere nyttig å spør andre om erfaringer rundt symptom osv. Men husk at alle utvikler seg forskjellig, og får ulike symptom.

Selv er jeg ca 4+6, og i dag kom plutselig verk i korsryggen, og "luftsmerter" i magen..

Hvordan er formen deres?
 
Formen er fin. Jeg merker i grunn ingenting bortsett fra større bryster som av og til drypper litt :p og er litt mer trøtt. Er 5+ 0
 
Utmattet, vil bare sove hele tiden. Sover til gjengjeld elendig om natta og våkner ofte. Kvalm, forstoppet, vonde bryster. Hormonell! Griner ofte og av alt mulig. Håper dette roer seg ned snart :shifty: er 6+6.
 
Kvalm og uvel. Tørr hud og hodebunn. Forstoppelse. Trøtt og sliten. Ømme bryst.
 
6+3.
Mye uvel og noe oppkast. Dagen går ut på å ligge rolig, få i meg væske og litt mat. Utfordringen er å finne noe som frister å spise, og som magen orker å holde på.
 
Var veldig kvalm et par dager før positiv test, men det har blitt mindre og mindre og nå er jeg nesten ikke kvalm. Litt nervøs for om det er et dårlig tegn, hadde også tidligere i uken sterke menssmerter uten blødning, men nå er jeg bare oppblåst. Bør jo være glad for lite symptomer, men er jo litt nervøs. Er første gang jeg er gravid, så aner ikke hva jeg skal forvente.
 
Mye ubehag nederst i magen, mye luft i magen, oppblåst, hodepine og generelt sett veldig sliten. Mye hormoner også :oops: 4+5 i dag.
 
Forstoppet og litt uggen innimellom. Ikke mye jeg merker. Samme som ved forrige svangerskap egentlig. Og trøtt. 6+4.
 
Ømme pupper, strekninger i magen og sovner før hodet treffer puta på kvelden. Blir også utrolig kvalm når jeg er sulten :sour:
7+0
 
Last edited:
Vondt i bekkenet, kvalm dersom jeg ikke spiser sunt og regelmessig. Fryser så sykt og er kjempetrøtt.. 6+5 i dag
 
5+4
Sover mye
Varierer mellom kvalme og halsbrann i perioder
Kløøøøøør
Har kjent litt på bekkenet, men bare når jeg løfter på minien vi har fra før av
 
Er ikke trøtt i det hele tatt! :) Men har litt magesmerter av og til, fått en del kviser, og blir kvalm når jeg er sulten! Og er sulten ofte......
Ellers i god form :) Er 6+2
 
trøtt, stikker litt, kvalm hele tiden, veldig ømme brystvorter, fått kviser, blir fortere mett og tidvis forstoppa. Merker jeg ikke er så glad i godis lenger, men fyser på frukt hele tiden. Drikker mer vann nå..
 
Er 4+5 og har egentlig ingen symptomer.. merker det stresser meg litt, men skjønner at det er vanlig også? (Første gang gravid).

Jeg klør over hele kroppen og har fått utrolig tørr hud da.. der er jo noe:hilarious:
 
Jeg har hatt symptomer mellom hver EL og IKM (som alltid kom) i snart tre år..;) Er 5+1 nå!! Føler meg litt småkvalm, særlig når jeg ikke har spist på en stund. Men kjenner jo veldig etter og tør ikke være sikker på at det ikke er innbilt. Ganske ømme pupper, men tar Lutinus.. Vet at testene og blodprøvene er positive, men for alt jeg vet kan det jo ha stoppet opp for mange dager siden. Er egentlig ganske optimistisk av meg, men etter så lang tid er det vanskelig å fatte og skummelt å håpe høyt (men jeg gjør det likevel inni meg).
 
Jeg har hatt symptomer mellom hver EL og IKM (som alltid kom) i snart tre år..;) Er 5+1 nå!! Føler meg litt småkvalm, særlig når jeg ikke har spist på en stund. Men kjenner jo veldig etter og tør ikke være sikker på at det ikke er innbilt. Ganske ømme pupper, men tar Lutinus.. Vet at testene og blodprøvene er positive, men for alt jeg vet kan det jo ha stoppet opp for mange dager siden. Er egentlig ganske optimistisk av meg, men etter så lang tid er det vanskelig å fatte og skummelt å håpe høyt (men jeg gjør det likevel inni meg).
Jeg er helt lik deg ang symptomer før mensen, er 5+0 i dag og håpefull og livredd på samme tid. Håper det er vår tur denne gangen, for oss begge!
 
Jeg er helt lik deg ang symptomer før mensen, er 5+0 i dag og håpefull og livredd på samme tid. Håper det er vår tur denne gangen, for oss begge!

Oioi, da er vi jo praktisk talt akkurat like langt! Vi krysser fingrene! :) Skal du ha noe tidlig UL?
 
Back
Topp