Har du endret på kaffe/te/brus vanene dine?

Sniker! Jeg har kutta kraftig på Pepsi Max, og drakk villa brus en periode! Men nå klarer jeg ikke se villa flasken, egentlig tenke på den uten å bli helt sykt kvalm :banghead::hilarious:
 
Ja, jeg har kutta ut kaffe og kutta ned på Pepsi maxen. Drikker en kopp koffeinfri kaffe om jeg føler for noe varmt å drikke, men det smaker ikke like godt, så blir sjeldent. Prøver å bytte ut Pepsi med Bris.
 
Prøver å kutte ned på Pepsi Max og må vel droppe alle 5-7 koppene med te jeg drikker på nattevakt.. :bag:

Tenker du å fortsette med nattevakt i graviditeten? Kvalmen har begynt rekordtidlig her i uke 4.. :facepalm:sist gang kom den aldri. Var på natt i natt, og kjente allerede det var tungt pga kvalme:bored:
 
Tenker du å fortsette med nattevakt i graviditeten? Kvalmen har begynt rekordtidlig her i uke 4.. :facepalm:sist gang kom den aldri. Var på natt i natt, og kjente allerede det var tungt pga kvalme:bored:
Nei.. tror ikke det. Skal snakke med jordmor på mandag og høre hva hun tenker.
 
Nei, jeg drikker 2-3 kopper kaffe til morgen, og litt Cola zero i helgene. Tenker at kvalmen kommer snart og biter meg bak så da blir det ihvertfall ikke kaffe!! Har hatt hyperemesis med begge de to andre, og da vil man ihvertfall ikke ha kaffe:hungover:
 
Har kuttet ned på kaffen. Nå er det kanskje en om morgenen, men som oftest ikke noe. Vil heller drikke litt cola i løpet av dagen. Drikker kanskje 0.5-.1 L.
 
Liker ikke kullsyre så drikker ikke brus, men forsøker å kutte ut kaffe, hvertfall minske til kanskje 1 kopp til dagen. Har også kutta ut te med lakrisrot og ingefær bare for å være sikker.
 
«Lærte meg» å drikke litt kaffe et par måneder før jeg ble gravid, så det var veldig enkelt å kutte det ut når jeg først ble gravid :hilarious: Brus drikker jeg ikke noe særlig av fra før, så hvis jeg først skal ha brus velger jeg brus uten koffein.
 
Back
Topp