Ønsket om en liten hjerteknuser til <3

CD 1, pp 10(?) etter MA...
Den gode nyheten er at syklusen ble 28 dager med Letrozol, mot 35 forrige syklus.
Gynekologen ville ikke at jeg skulle bruke Letrozol denne pp, men vente til neste. Kjenner jeg er litt lei for det, nå som ting funket så bra..

Jeg har slitt med psyken denne uka... På lørdag er det ett år siden vi var på ul og det var null liv... Hadde virkelig håpet vi skulle være gravid igjen på den dagen...

Nå er det bare å brette opp armene og sette igang med å lage julebaby :rendeer:salut
 
Last edited:
Ligger ganske likt i løypa vi ser jeg!
Håper ikke syklusen blir helt på bærtur tiltross for at det ikke blir letrozol denne pp'n. Sa gyn hvorfor du skulle vente?

Like dritt hver gang tr dukker opp... men håper vi får en ekstra grunn til å glede oss til jul❤
 
Ligger ganske likt i løypa vi ser jeg!
Håper ikke syklusen blir helt på bærtur tiltross for at det ikke blir letrozol denne pp'n. Sa gyn hvorfor du skulle vente?

Like dritt hver gang tr dukker opp... men håper vi får en ekstra grunn til å glede oss til jul❤

Hyggelig med noen som er på samme sted i prosessen :happy:
Nei, hun sa bare at vi prøver Letrozol I april hvis jeg ikke har blitt gravid til da... Hun var veldig restriktiv med å gi meg det, så hun er nok veldig forsiktig..
Ja, det er ikke bare dritt at man ikke er gravid, man må ha menssmerter og blod i alle retninger i tillegg :hilarious: spiste sjokolade I går!! :rolleyes::hilarious:

Jeg velger å ikke gi opp håpet på baby enda :Heartredhvilken pp er du på igjen?
 
Hyggelig med noen som er på samme sted i prosessen :happy:
Nei, hun sa bare at vi prøver Letrozol I april hvis jeg ikke har blitt gravid til da... Hun var veldig restriktiv med å gi meg det, så hun er nok veldig forsiktig..
Ja, det er ikke bare dritt at man ikke er gravid, man må ha menssmerter og blod i alle retninger i tillegg :hilarious: spiste sjokolade I går!! :rolleyes::hilarious:

Jeg velger å ikke gi opp håpet på baby enda :Heartredhvilken pp er du på igjen?

Så merkelig at hun skal være vanskelig på det? Føler "alle" får det:rolleyes:

Åh, tenker den sjokoladen smakte godt, velfortjent hvert fall :shy:
Og nei, kan jo ikke gi opp håpet helt, selv om noen dager ser mørke ut vet en at en kommer i mål en dag❤

Er nå på pp4 etter MA nr3... totalt pp13!
Håper vi kan få det til snart :shy:
 
Så merkelig at hun skal være vanskelig på det? Føler "alle" får det:rolleyes:

Åh, tenker den sjokoladen smakte godt, velfortjent hvert fall :shy:
Og nei, kan jo ikke gi opp håpet helt, selv om noen dager ser mørke ut vet en at en kommer i mål en dag❤

Er nå på pp4 etter MA nr3... totalt pp13!
Håper vi kan få det til snart :shy:

3 MA? Jeg vet ikke hvordan du fortsatt står oppreist, men det er en bragd! :Heartred
Jeg er livredd for at det skal skje igjen...
Vi har så lyst å bli gravide nå at vi vet nesten ikke hvor vi skal gjøre av oss:shy:
 
3 MA? Jeg vet ikke hvordan du fortsatt står oppreist, men det er en bragd! :Heartred
Jeg er livredd for at det skal skje igjen...
Vi har så lyst å bli gravide nå at vi vet nesten ikke hvor vi skal gjøre av oss:shy:

Er fælt å si det, men er "vandt" med dt?. Noen dager er verre enn andre, og nr.2 var mye verre enn nr.3, for sa forventa jeg bare at det skulle gå dritt om du skjønner:(

Skjønner hva du mener! Skulle helst vært gravid i GÅR:hilarious:
 
Er fælt å si det, men er "vandt" med dt?. Noen dager er verre enn andre, og nr.2 var mye verre enn nr.3, for sa forventa jeg bare at det skulle gå dritt om du skjønner:(

Skjønner hva du mener! Skulle helst vært gravid i GÅR:hilarious:

Skulle ikke vært noe man trengte å venne seg til... Jeg håper dere får hjelp nå, leser I dagboka di og har fått med meg at de vil ha dere over på IVF om det ikke går nå. Krysser fingrene får at det er julemirakler vi skal ende opp med :Heartred
 
Skulle ikke vært noe man trengte å venne seg til... Jeg håper dere får hjelp nå, leser I dagboka di og har fått med meg at de vil ha dere over på IVF om det ikke går nå. Krysser fingrene får at det er julemirakler vi skal ende opp med :Heartred

Nei, sier noe der.... håper su slipper å gå igjennom det flere ganger! Skulle sluppet det i utgangspunktet :(
Ja, ble tatt litt på senga, og vet ikle helt hva vi tenker om det :hilarious: men vi håper på et kjempe julemirakel for oss begge!❤
 
CD 6
Denne pp gidder jeg faktisk ikke å gjøre noe ekstra :hilarious: ingen grapefruktkjerne ekstrakt, ingen hostesaft, ikke ananas eller andre rare kjerringråd :p
Skal bruke El tester da, bare for å se hvordan det går uten Letrozol. Må prøve å flytte fokuset litt, har blitt litt mye tekning den siste uka, og det kan ikke være bra for meg å gå rundt å være så utenfor...
Har slitt veldig med søvn i det siste, så prøver ut noe sitronmelisse greier fra helsekost som vissnok skal være bra for søvnen:happy:

Syns veldig synd på meg selv, våknet i går med sår hals og forkjølelse, verre i dag :meh: så jeg har ligget rett ut på sofan og spist saftis I to dager :hilarious: Blir nok ikke jobb i morgen heller. Men, det skal sies at sist jeg var skikkelig syk var desember -18, så jeg sliter ikke med for få egemeldingsdager akkurat :p
Mannen er så søt, han har laget middag og passer på at jeg har drikke :Heartred Håper alle har like fin mann som meg :love7
 
CD 6
Denne pp gidder jeg faktisk ikke å gjøre noe ekstra :hilarious: ingen grapefruktkjerne ekstrakt, ingen hostesaft, ikke ananas eller andre rare kjerringråd :p
Skal bruke El tester da, bare for å se hvordan det går uten Letrozol. Må prøve å flytte fokuset litt, har blitt litt mye tekning den siste uka, og det kan ikke være bra for meg å gå rundt å være så utenfor...
Har slitt veldig med søvn i det siste, så prøver ut noe sitronmelisse greier fra helsekost som vissnok skal være bra for søvnen:happy:

Syns veldig synd på meg selv, våknet i går med sår hals og forkjølelse, verre i dag :meh: så jeg har ligget rett ut på sofan og spist saftis I to dager :hilarious: Blir nok ikke jobb i morgen heller. Men, det skal sies at sist jeg var skikkelig syk var desember -18, så jeg sliter ikke med for få egemeldingsdager akkurat :p
Mannen er så søt, han har laget middag og passer på at jeg har drikke :Heartred Håper alle har like fin mann som meg :love7

Heia deg, og heia det å drite i teite kjerringråd. Det du blir gravid av til syvende og sist er sex til rett tid. Gøy med kjerringråd iblant, men ikke når det gjør at du tenker enda mer på prosjekt baby. Det kan jo hende at alt dette er med på å påvirke søvnen også.

Håper du blir frisk snart, det blir jo ekstra tungt, og fort ekstra mange negative tanker, når en ligger på sofaen og ikke orker noen ting. Godt du har en super mann :Heartred Jeg har også samme typen og kan si meg enig i at det kan anbefales ;)
 
Heia deg, og heia det å drite i teite kjerringråd. Det du blir gravid av til syvende og sist er sex til rett tid. Gøy med kjerringråd iblant, men ikke når det gjør at du tenker enda mer på prosjekt baby. Det kan jo hende at alt dette er med på å påvirke søvnen også.

Håper du blir frisk snart, det blir jo ekstra tungt, og fort ekstra mange negative tanker, når en ligger på sofaen og ikke orker noen ting. Godt du har en super mann :Heartred Jeg har også samme typen og kan si meg enig i at det kan anbefales ;)
Ja, jeg tviler egentlig på at det gjør så mye fra eller til med alle disse rådene :p
Var egentlig vært litt deilig med noen dager borte fra jobb, har vært litt lei i det siste... Men det er absolutt ikke noe jeg håper skjer ofte, for det er kjedelig å være syk :rolleyes:
Det er godt å ha disse mennene :Heartred
 
Ja, jeg tviler egentlig på at det gjør så mye fra eller til med alle disse rådene :p
Var egentlig vært litt deilig med noen dager borte fra jobb, har vært litt lei i det siste... Men det er absolutt ikke noe jeg håper skjer ofte, for det er kjedelig å være syk :rolleyes:
Det er godt å ha disse mennene :Heartred

Det er nok en grunn til at de ikke er vitenskapelig bevist ;)

Huff, skjønner det var deilig å være hjemme noen dager når du er lei. Greit at det er kjedelig å være syk, men når en er lei nok er det deilig likevel. Godt du kan sette litt pris på "elendigheten" også, når du først er syk :)

Ja, veldig godt med sånne menn :Heartred Men kjenner jeg både deg og meg rett, så fortjener vi det ;) :love7 I hvert fall litt :p
 
Det er nok en grunn til at de ikke er vitenskapelig bevist ;)

Huff, skjønner det var deilig å være hjemme noen dager når du er lei. Greit at det er kjedelig å være syk, men når en er lei nok er det deilig likevel. Godt du kan sette litt pris på "elendigheten" også, når du først er syk :)

Ja, veldig godt med sånne menn :Heartred Men kjenner jeg både deg og meg rett, så fortjener vi det ;) :love7 I hvert fall litt :p
Jeg er helt sikker på at vi fortjener det begge to :Heartred
 
CD 11
Husket med nød og neppe å ta El test i dag :hilarious:Den var negativ, og jeg ville ikke trodd noe annet egentlig...
Trooor jeg skal gå for clear blue eggløsningstest denne pp, men kjenner at jeg er litt lei hele teste greia:hilarious:

Syns jeg har vært flink å slappe av ang prøvingen, men jeg har mere lyst på baby enn noen gang, så holder på å bli litt sprø her:joyful: Vet også at jeg får Letrozol neste pp uansett, så kanskje det er derfor jeg ikke stresser så mye..

Har vært syk HELE denne uka :meh: Prøvde meg på jobb på torsdag, måtte gå hjem etter noen timer.. Prøvde igjen på fredag (ja, jeg vet, idioti), jobbet da i en time :hilarious: var hos legen og fikk påvist streptokokker :rolleyes: Er mye bedre i dag, takk og lov, er så lei av sofa og Catfish på MTV at jeg kreperer snart :hilarious:

Vi håper på eggløsning på CD 14, men vet at den kan komme senere. Aksjelegging vil foregå hele uka :rolleyes:o_O

Ha en nydelig kvinnedag alle sammen :Heartred
 
CD 15
Ikke noe positiv El test enda o_O Blir så utålmodig av å vente :rolleyes:
Håper på positiv test ila uka i alle fall :happy:
Har bestilt Prefert sædvennlig glidemiddel, men det ligger på posten så jeg må prøve å komme meg dit i morgen... Hvis de har åpent :hilarious:

Er helt kaotiske tilstander på jobben nå!
Jeg jobber i en stor dagligvare, og i dag har vi hatt like høy omsetning som vi har på lille julaften, den største dagen i året omsetningsmessig:hilarious:
Altså, folkens, vi får varer hver dag og vi skal ikke stenge:) så la oss dele på dopapiret enn så lenge :hilarious:
 
CD 15
Ikke noe positiv El test enda o_O Blir så utålmodig av å vente :rolleyes:
Håper på positiv test ila uka i alle fall :happy:
Har bestilt Prefert sædvennlig glidemiddel, men det ligger på posten så jeg må prøve å komme meg dit i morgen... Hvis de har åpent :hilarious:

Er helt kaotiske tilstander på jobben nå!
Jeg jobber i en stor dagligvare, og i dag har vi hatt like høy omsetning som vi har på lille julaften, den største dagen i året omsetningsmessig:hilarious:
Altså, folkens, vi får varer hver dag og vi skal ikke stenge:) så la oss dele på dopapiret enn så lenge :hilarious:

Så kjedelig å vente på EL! Håper du får kommet deg på postkontoret i morgen :)

Haha, huff, kan tenke meg du har hatt en slitsom dag på jobb. Jeg har aldri sett butikken eller parkeringsplassen utenfor så full før! Folk er gale :p Jeg er redd det kommer til å bli kasta mye mat de neste ukene, dessverre.

Håper folk roer seg med hamstring framover nå, så får du litt mer normale dager på jobb også! Og kanskje folk som skal ha ei pakke knekkebrød ikke blir møtt av tomme hyller :p

Ha en fin kveld og natt :)
 
CD 17
Fortsatt negativ El test :shifty:
Begynner å mislike dette, syklusene blir lange....
Den gode nyheten er at vi var på posten i dag og fikk hentet dette fantastiske glidemiddelet :hilarious:
Mannen holdt på å le seg ihjel da jeg sa hva jeg hadde bestilt :hilarious: Nå trenger vi bare eggløsning :rolleyes:
 
CD 18
Blinkende smiley i dag :smiley-bounce012
Satser på fast smiley i morgen, da skal vi prøve PreFert :dance011

Håper alle har det bra, til tross for karantener, hjemmekontor og rastløse barn :happy::Heartred
Vi er i jobb begge to, jeg har en såkalt samfunns kritisk jobb og mannens jobb holder fortsatt åpent. Kjenner at jeg syns denne situasjonen er ubehagelig, og håper alle disse tiltakene bidrar til å bremse ned og få kontroll på dette så fort som mulig...
 
Back
Topp