Sykemelding?

Car0

Blir kjent med forumet
Er det noen som er blitt sykemeldt pga plager i svangerskapet? Har fått time til lege i morgen, er skikkelig kvalm og kjennes ut som noen har satt fyr på bekkenet mitt.. Har bak meg et svangerskap med hyperemesis (ekstrem svangerskapskvalme), og kjenner jeg er så lite klar for å gå gjennom det igjen :( Har vært hjemme fra jobb 2 dager nå, og regner med å få en sykemelding i morgen. Er bare 6+4 i dag.. Er vi flere i samme båt? :depressed:
 
Ble sykemeldt i går, foreløpig 100% pga kvalme, svimmelhet og generelt dårlig form. Har lyst til å jobbe gradert etter hvert, men vi får se.
 
Jeg var sykemeldt pga trøtthet og dårlig form, men det var før jeg visste at jeg var gravid. Jeg trudde formen var dårlig pga andre ting, mammas død og begravelse. Det var sikkert en blanding. Jeg har jobbet denne uka, men kjenner at jeg egentlig bare burde ha forlenget den sykemeldingen.
 
Ble sykemeldt da jeg var 7 uker på vei pga kvalme og oppkast. Ikke mulig for meg å jobbe.
 
Er delvis sykmeldt! Å kommer til å bli 100% snart og ut svangerskapet.
 
Ja, 100% sykemelding fra i dag pga. kvalme og oppkast.
 
Kan jeg spørre hva som er grunnen til at du allerede nå vet at det blir ut svangerskapet? :)

For jeg hadde alvorlig hg sist! Å har stor sjanse på at det skjer igjen... så i samråd med lege/sykehus er dette anbefalt for meg :)
 
Back
Topp