Bkno4640072
Betatt av forumet
Håper på å være gjeldsfri før jeg er 40, men spørs vell om det blir en ny bil om noen år så da får vi se.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Haha, føles slik her ogsåAldrig![]()
Gidder ikke tenke på det engangHaha, føles slik her også![]()

SÅ utrolig deilig! drømmer om å flytte til Storbritannia selv.Vi skal selge huset i Norge nå i sommer, flytter til Storbritannia hvor vi har kjøpt bolig uten lån. Så blir gjeldsfri i løpet av året, 26 og 28 år gamle
Begge delerSÅ utrolig deilig! drømmer om å flytte til Storbritannia selv.
Kan jeg spørre om det er jobb og sparsomhet som har gjort det, eller arv?![]()
Så deiligBegge deler![]()
Om 25 år. Kjenner jeg er veldig nysgjerrig på hvor folk her bor hen og hva de tjener? Vi bor i Oslo og har helt alminnelige inntekter, så da blir det gjerne en del gjeld da, når man skal eie egen bolig![]()
Om 25 år. Kjenner jeg er veldig nysgjerrig på hvor folk her bor hen og hva de tjener? Vi bor i Oslo og har helt alminnelige inntekter, så da blir det gjerne en del gjeld da, når man skal eie egen bolig![]()
Vi har ingen dyre interesser og sparer ekstremt flittig. Ingen av oss har spesielt høye lønninger, så der er vel forskjellenVi bor i Bergen, hvor prisene er blant de høyeste i landet. Vi har begge høy lønn, men jeg ble gjeldfri før vi ble samboere, og da jeg hadde nærmere 200 000 mindre i lønn enn jeg har nå.
Jeg har den fordelen at jeg aldri har vært interessert i fest og uteliv og tjohei, og ikke har noen dyre interesserFordel med å være introvert og foretrekke å sitte foran tven og drikke pepsi max fremfor å gå ut i helgene
![]()
Det hjelper jo! Ingen av oss har høye lønninger, men vi har spart hele livet og sparer svært flittig fortsatt. Vi har stålkontroll på økonomien, men ingen å arve av enda (heldigvis - vil heller ha slektningene mine enn pengene deres). Så der er vel forskjellenBor i en by med billige boliger og vi bor "bare" i rekkehus (betalte 1.8 mill i 2014) og ikke enebolig. Vi har begge høye lønninger og spart penger hele livet. Kombinert med stor interesse for privatøkonomi og en slump med arv blir man fort gjeldfri når man er i 30årene eller tidligere.