Hvilket kjønn venter du? Velg alternativ når du har fått vite på UL.

Hvilket/hvilke kjønn venter du?

  • En gutt

    Votes: 50 47,6%
  • Ei jente

    Votes: 45 42,9%
  • To gutter

    Votes: 0 0,0%
  • To jenter

    Votes: 1 1,0%
  • Gutt og jente

    Votes: 2 1,9%
  • Ønsker ikke å vite

    Votes: 4 3,8%
  • Hemmelig

    Votes: 2 1,9%
  • Trillinger - utdyp i kommentarfelt

    Votes: 1 1,0%

  • Antall som har svart
    105
Ja, det er herlig! Gjør ting mer merkelig, spesielt frem til man kjenner masse bevegelser osv. nåværende miste gutten var sååå skuffa for at det ikke var lillesøster :hilarious:

Hihi, ja, ser den! Jeg hadde sååå lyst på lillebror da jeg skulle bli storesøster (6 år gammel :p), men det ble en lillesøster. Det var like stas det, etterhvert :hilarious: :D:D
 
Hihi, ja, ser den! Jeg hadde sååå lyst på lillebror da jeg skulle bli storesøster (6 år gammel :p), men det ble en lillesøster. Det var like stas det, etterhvert :hilarious: :D:D
Han er allerede mindre skuffa, men kommentaren i går var at vi skulle knuse babyeno_O
Før han fikk vite kjønn virket det som begge deler var greit :hilarious:
 
Han er allerede mindre skuffa, men kommentaren i går var at vi skulle knuse babyeno_O
Før han fikk vite kjønn virket det som begge deler var greit :hilarious:

Oida haha :hilarious: Storesøsteren min sa hele tiden at hun skulle sitte på babyen (meg), men jeg lever da enda, så det går nok fint ja :hilarious: Hun sa det vel mest for at hun var misfornøyd med å måtte dele oppmerksomheten, men uansett :p Unger er morsomme :hilarious::hilarious:
 
Oida haha :hilarious: Storesøsteren min sa hele tiden at hun skulle sitte på babyen (meg), men jeg lever da enda, så det går nok fint ja :hilarious: Hun sa det vel mest for at hun var misfornøyd med å måtte dele oppmerksomheten, men uansett :p Unger er morsomme :hilarious::hilarious:
Haha :hilarious::hilarious: satser på det er over så fort vi kan kjenne babyen.. evt når han blir født :Heartblue
 
Jeg vet ikke kjønn enda, men jeg tror selv det er en gutt:Heartblue jeg var mye dårligere i forrige svangerskap både med kvalme og kroppslige plager. Denne gangen er alt enklere til tross for en ettåring i hus:) Blir gøy å oppdatere her når jeg vet:)
 
Er så spent selv, gjør ikke noe,men er spennende like vell, et steg nærmere å finne ut hvem denne skapningen der inne er:love7

Etter symptomer å bedømme,sammenlignet med sist, kan det være jente,da ingenting er likt. Men jeg har ingen magefølelse, slik jeg hadde sist.
 
OUL i morgen!!!!! ❤️
 
Gutt❤️
 
Å kjenner jeg gleder meg sånn til å få vite kjønn nå som fler og fler får vite det:Heartred viktigste er å få vite at alt er bra, men er så sinnsykt spent på hva det er denne gangen:happy: jeg må smøre meg med tålmodighet helt til OUL 28.april:bored:
 
Back
Topp