Når kom kvalmen?

Liljepia90

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Oktoberlykke2020❤
Novemberlykke 2020
Når ble dere kvalme? Jeg hadde forferdelig kvalme en del oppkast forrige graviditet, kjenner jeg gruer meg for hvordan det kanskje blir nå.
Forrige gang kom det 4+3 for meg. Er bare 3+5 nå, så får vi se om det kommer til uken :bag:

Når ble dere kvalme? Noen som har sluppet unna? :shy:
 
Sist var jeg superkvalm ca uke 5-14, denne gangen har jeg kvalme som kommer og går. Jeg klarer fint å spise mat og føler ikke på spy-kvalme... Håper det fortsetter!
 
Var ikkje kvalm med første, og foreløpig går det bra med nummer to også - er 6+5 i dag :) *bankibordet*
 
Fire dager før IKM, var det som fikk meg til å ta test. Stort sett morgen og dagtid, men hele dagen og kvelden i går, så varierer visst litt.
 
Jeg er 5+5 og ikke merket noe spesielt til kvalmen enda:joyful: Kun uggen på det verste!
 
Sist var jeg superkvalm ca uke 5-14, denne gangen har jeg kvalme som kommer og går. Jeg klarer fint å spise mat og føler ikke på spy-kvalme... Håper det fortsetter!
Så bra at symptomene dine er lettere denne gang! Hvor langt er du nå? :cat:
 
Fire dager før IKM, var det som fikk meg til å ta test. Stort sett morgen og dagtid, men hele dagen og kvelden i går, så varierer visst litt.
Kaster du opp også, eller er det bare kvalme?
 
Usj, høres ikke trivelig ut! Har det gått over? Kaster du opp ofte? Håper det bedrer seg for deg snart :Heartred

Nei, er 9+2 nå og det er verre enn noen gang :dead: Spyr opptil 6 ganger om dagen. Det varte til uke 21 første gang, så regner med jeg har noen uker igjen :bag: Tusen takk :Heartred
 
Nei, er 9+2 nå og det er verre enn noen gang :dead: Spyr opptil 6 ganger om dagen. Det varte til uke 21 første gang, så regner med jeg har noen uker igjen :bag: Tusen takk :Heartred
Ahhh, så kjedelig å ha det sånn. Håper du slipper unna før uke 21 første gang :love7
 
Back
Topp