Forskjellen på 1,2,3 osv

Tirili

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2020
Noen som slapp unna kvalme første gang men som fikk det ved senere graviditeter?
 
Slapp unna med første, og foreløpig ligge an til å sleppe unna med nr.2 også :) *bankibordet*
 
Jeg var ikke kvalm med 1. Men skikkelig dårlig med nr 2. Jeg har tenkt at det kanskje var forskjell på jente (først) og gutt?!?
 
Jeg har, bank i bordet, ikke vært kvalm med hverken nr 1 eller 2.. så jeg håper og krysser fingrene for at jeg er like heldig også den 3. gang!!
 
Jeg var ikke kvalm med 1. Men skikkelig dårlig med nr 2. Jeg har tenkt at det kanskje var forskjell på jente (først) og gutt?!?
Jeg var veldig dårlig med første, gutt. Tror det er veldig individuelt, hører mange er skikkelig dårlige og får jenter, men like mange sier det samme og får gutt :angelic: har ei venninne som hadde hypermesis med baby 1, jente. Ingen kvalme med baby 2, også jente. Ikke lett å bli klok på :hilarious: håper kvalmen avtar for deg snart! :love7
 
Litt morgenkvalme med nr 1

og alvorlig hg med nr 2, hele svangerskapet
 
Sniker.

Hadde hyperemesis med første (jente) og frisk som en fisk med nummer 2 nå (gutt) :D
 
Jeg har, bank i bordet, ikke vært kvalm med hverken nr 1 eller 2.. så jeg håper og krysser fingrene for at jeg er like heldig også den 3. gang!!
Samme her! Var litt småuggen innimellom, men ikke direkte kvalm.
 
ikke kvalm med nr 1- gutt
litt kvalm med nr 2- gutt
skikkelig kvalm i noen få uker med nr 3 også gutt
Kvalme som kommer og går, altså kommer kasta på meg plutselig, men vet ikke kjønn enda
 
1 sinnsyk halsbrann.
2 emosjonell som bare juling
3 kvalme
4 nå, kviser å trøtt som aldri før
 
Født fire barn, kvalmen har eskalert for hvert svangerskap. Med første og andre var jeg litt kvalm som normalt første 12-14 ukene, med tredje begynte jeg å kaste opp og med fjerde kasta jeg opp fram til uke 20 og så fra uke 30 til fødsel. Husker det ikke begynte før uke 7 med tredjemann faktisk. Kvalmen har allerede gjort sitt inntog her 4+0.
 
Back
Topp