Noen som har født enda?

Korv

Forelsket i forumet
Påskekyllingene 2020
Jeg var inne med premature rier forrige uke, som de heldigvis fikk stoppet. Jeg har jo termin ganske sent i april, så da slo det meg - kanskje noen her inne har født allerede? Hvordan liggere dere an, dere som er lenger på vei? Håper de aller, aller fleste holder seg inne lengst mulig!
 
Jeg er i allefall langt fra fødsel føles det som. Selv om man vet aldri... Jeg har termin 20.april og er 32+3 idag. Har vært på ultralyd idag og snuppa er nesten 2kg nå. Så om hun skulle finne på å komme litt tidlig, så håper jeg det ville gå bra ❤️
 
Jeg er i uke 35+1 i dag, nr. 1 kom i uke 38+1, så det blir spennende å se om denne følger samme plan :happy:
 
Ingen fødsel her heller, MEN jeg har en magefølelse på at jeg føder noen uker før termin (33+0 i dag). Mamma og mormor gjorde, og har hørt at dette er litt genetisk? :bag: Ingen regel uten unntak selvfølgelig :happy:
 
Jeg er 34+3 og er enorm med masse murringer og kynnere men har heldigvis ikke født enda. Bedre at det går utover mor enn at ungen kommer for tidlig :cat:
 
Hei fra barsel! Tvillingene våre bestemte seg for å hilse på verden mandag 24.2 ❤️ Termin var 20.04, så det var litt i tidligste laget med 32+3, men alt går heldigvis veldig bra ❤️
 
Hei fra barsel! Tvillingene våre bestemte seg for å hilse på verden mandag 24.2 ❤️ Termin var 20.04, så det var litt i tidligste laget med 32+3, men alt går heldigvis veldig bra ❤️
Gratulerer masse! Så godt å høre at det går bra <3
 
Hei fra barsel! Tvillingene våre bestemte seg for å hilse på verden mandag 24.2 ❤️ Termin var 20.04, så det var litt i tidligste laget med 32+3, men alt går heldigvis veldig bra ❤️
Gratulerer så mye:Heartred Håper det går bra med dere alle sammen! Nyt tiden :Heartred Det er en rar boble å være i, med prematurfødte som kanskje trenger en del ekstra i starten.
 
Hei fra barsel! Tvillingene våre bestemte seg for å hilse på verden mandag 24.2 ❤️ Termin var 20.04, så det var litt i tidligste laget med 32+3, men alt går heldigvis veldig bra ❤️
Gratulerer:happy:
 
Hei fra barsel! Tvillingene våre bestemte seg for å hilse på verden mandag 24.2 ❤️ Termin var 20.04, så det var litt i tidligste laget med 32+3, men alt går heldigvis veldig bra ❤️

Gratulerer så masse ❤️ Så bra at alt står bra til
 
Hei fra barsel! Tvillingene våre bestemte seg for å hilse på verden mandag 24.2 ❤️ Termin var 20.04, så det var litt i tidligste laget med 32+3, men alt går heldigvis veldig bra ❤️
Gratulerer! :Heartred Fint å høre at alt går bra!
 
Hei fra barsel! Tvillingene våre bestemte seg for å hilse på verden mandag 24.2 ❤️ Termin var 20.04, så det var litt i tidligste laget med 32+3, men alt går heldigvis veldig bra ❤️

gratulerer så mykje :love7:love7 og så kjekt at alt går bra :Heartbigred
 
Jeg fødte 08.03, tre uker før termin:Heartblue
 
Back
Topp